Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

@Myx

Du er så hyklerisk som de overhovedet kommer.

Du ber Visca om at afstå fra at kalde Mourinho for oversætteren da dette virker nedladende alt imens du i et foregående indlæg kalder Rummenigge "Søde ven".

Én ting er at man som Barca-fan kan have svært ved dine værdier indenfor fodbolden. Men der hvor du ikke er til nogen nytte for dette forum, er dit konstante hykleri.

Jeg synes i bund og grund alt denne snak om dommertække og film er omsonst. Det er jo tydeligt, at der ikke findes objektive briller i denne forbindelse, ellers ville Reals fans ikke kunne lukke SÅ meget bullshit ud uden at kigge ind ad. Hvilket jeg mistænker dem også at bebrejde os for ;-)
Senest rettet af Daluigi man okt 01, 2012 11:07 pm, rettet i alt 2 gange.
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

@mikaelk94 - Svanen dive Maria dør efter 0:13:
[youtube]YrkY3UM9dRc[/youtube]

Kan godt lide denne videoartikel (sikkert brygget af Madridpressen) som viser hvor meget di Maria bidrager til på holdet. Det viser sig at nærmest halvdelen af det han foretager sig er klamme teatralske dives som holdet får straffekendelser for:

[youtube]l-xataZZh18[/youtube]

Så viser videon ikke alle de dives han laver uden for feltet. Han er nok planetens ulækreste diver, fatter ikke at I ikke selv kan se det...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

rummenigge skrev:@mikaelk94 - Svanen dive Maria dør efter 0:13:
[youtube]YrkY3UM9dRc[/youtube]

Kan godt lide denne videoartikel (sikkert brygget af Madridpressen) som viser hvor meget di Maria bidrager til på holdet. Det viser sig at nærmest halvdelen af det han foretager sig er klamme teatralske dives som holdet får straffekendelser for:

[youtube]l-xataZZh18[/youtube]

Så viser videon ikke alle de dives han laver uden for feltet. Han er nok planetens ulækreste diver, fatter ikke at I ikke selv kan se det...
Jamen Rummenigge, jeg kan jo kun gentage mig selv. Di Maria diver jo ikke ved det første straffespark. Han bliver tydeligt ramt, og når man er i så høj fart, så er det næsten uundgåeligt at falde. Desuden har jeg aldrig sagt, at di Maria ikke diver normalt, for det har han bestemt gjort et par gange.

Jeg synes dog der er langt værre spillere, og selvom jeg er imod divers, så har jeg dog mere respekt for dem der rent faktisk bliver forsøgt flækket over 10-20 gange i en kamp, i stedet for en spiller som Busquets der selv ligger som oprydderen på midten.

Må dog også give Daluigi ret i, at det er svært at diskutere om dommerkendelser. I sidste ende tror jeg nogenlunde det altid går lige op. I en turnering som CL kan man diskutere de enkelte kendelser, for det bliver også afgjort på enkelte kampe.
Derfor kan man selvfølgelig godt snakke om dommeren når han nu laver en fejl, men fordi Real Madrid har fået to straffespark igår, så er det jo ikke sådan at vi ikke kan beklage os over dommeren senere, når begge straffespark er gode nok og vi desuden vinder 5-1.

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Til Visca

Hvem der skal afgøre hvor ondt det skal gøre, ved jeg ikke. Hvis det er Fabregas' ansigtsudtryk, der skal afgøre hårdheden af din skalle, så lugter det lidt af en sygemelding til mig efterfølgende. Hvis det skal være med samme styrke som det Medel gør derimod, så tror jeg ikke, at jeg har så meget at frygte.
Forresten er jeg 195 cm, så hvis du skal nikke mig en skalle så skal du enten være en ordenlig kleppert, eller også skal du medbringe en skammel i dit fly herned :glad:

Til Ladislau

Jeg er nødt til at give dig ret. Jeg kan simpelthen ikke se en væsentlig forskel i bevægelsen af Medel's hoved og i bevægelsen af Fabregas' hoved. I hvert fald ikke i det klip, jeg linkede til eller i andre klip, jeg har set. Hvis du kender til et klip, hvor det er tydeligt, så må du meget gerne linke det.
Som jeg læser dit indlæg, så mener du, at det er en omsonst disciplin at gradbøje forseelser. Skal det forståes sådan, at alle forseelser er lige slemme? Det tror jeg ikke, at du mener, så jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du så mener. Hvorfor må man ikke mene, at den ene slags film kan være værre end den anden? Og med "den anden" så mener jeg jo selvfølgelig ikke bare film ala di Maria og Pepe. Men også film ala alle mulige andre spillere som ikke spiller for Real Madrid. Måtte jeg hellere lige sige inden jeg får skudt i skoene, at jeg synes at Real Madrids spilleres film generelt er mindre grelt end andre spilleres film :?

Til Rummenigge

Det er nu ikke fordi, at jeg ikke synes det er interessant. Jeg kan bare ikke se, hvordan man skal måle det. Det er derfor, at jeg melder pas. Det er mig bekendt ikke normalt at måle statistik på, hvor ofte et hold har bolden i et potentielt straffesparksberettiget område. Men hvis du har en måde at finde ud af det på, så er jeg som sagt helt klart interesseret.

Og til aftenens hårdeste tone, som til alles overraskelse kom fra Daluigi.

Det må stå for din egen regning, at du synes, at det at kalde Mou for oversætteren er det samme som at sige søde ven til Rummenigge. Rummenigge virkede ikke som om at han fandt det nedladende, eller til at han på anden måde led overlast. Men hvis han alligevel gjorde, ja så vil jeg da allerede på forhånd undskylde, da det faktisk ikke var min mening, hvilket jeg heller ikke synes, at resten af den sætning bærer præg af.
Noget positivt var der dog i dit indlæg, da du har helt ret i, at det kan være meget svært at diskutere film med objektive briller. Osse for mig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er immervæk friskt gjort, at forsøge at bortforklare "søde ven", med at det ikke er nedladende ment. Come on.

Jeg tvivler på at Mourinho lider nogen overlast af at vi herinde kalder ham oversætteren. Men noget positivt var der dog til sidst i dit indlæg, nemlig at du indrømmer du ikke kan forholde dig objektivt i denne sag.
Forumlegende

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Myxomatotis skrev:Forresten er jeg 195 cm, så hvis du skal nikke mig en skalle så skal du enten være en ordenlig kleppert, eller også skal du medbringe en skammel i dit fly herned :glad:
Hahaha, douchebag kommentar :lol:
Ikke for at nedgøre dig, men jeg fik sgu lige et godnat-grin :glad:

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Altså Messi føler sig nok heller ikke personligt ramt af, at jeg herinde skriver, at han med nærmest statsgaranti har en lille tissemand. Det gør vel ikke den kommentar mere voksen og mindre dum af den grund.

"Men noget positivt var der dog til sidst i dit indlæg, nemlig at du indrømmer du ikke kan forholde dig objektivt i denne sag." Hm det var nu ikke helt det jeg sagde men ok. Jeg sagde at objektivitet er svært. Også for mig.

BarcaDK sweet nok at du fik dig et godnat grin. Jeg håber da at du kan sove bagefter så. Men nej jeg følte mig skam ikke nedgjort...

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Det er utroligt, at hver eneste gang der diskuteres Real Madrid herinde, ryger sagligheden ned på Madridista.dk-niveau.

Forresten blev di María ramt på foden:Billede

Lur mig om ikke straffesparket havde været legit, hvis det havde været Pedro, Messi etc. i stedet for en Madrid-spiller.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Myxomatotis skrev:Altså Messi føler sig nok heller ikke personligt ramt af, at jeg herinde skriver, at han med nærmest statsgaranti har en lille tissemand. Det gør vel ikke den kommentar mere voksen og mindre dum af den grund.

"Men noget positivt var der dog til sidst i dit indlæg, nemlig at du indrømmer du ikke kan forholde dig objektivt i denne sag." Hm det var nu ikke helt det jeg sagde men ok. Jeg sagde at objektivitet er svært. Også for mig.

BarcaDK sweet nok at du fik dig et godnat grin. Jeg håber da at du kan sove bagefter så. Men nej jeg følte mig skam ikke nedgjort...
Nu var det netop dit argument, at fordi Rummenigge ikke led nogen overlast af at du kalder ham "søde ven", som sjovt nok er en nedsættende glose, så var det vel fair nok. Nu har jeg netop fået dig til at argumentere for, hvorfor det ikke er særlig smart at fyre sådan en afsted. For du har ret, det er ikke særlig modent at skrive, upåagtet om rumme, Mou eller Messi føler sig stødt af det ;-)
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:Det er utroligt, at hver eneste gang der diskuteres Real Madrid herinde, ryger sagligheden ned på Madridista.dk-niveau.

Forresten blev di María ramt på foden:Billede

Lur mig om ikke straffesparket havde været legit, hvis det havde været Pedro, Messi etc. i stedet for en Madrid-spiller.
Jeg synes dog det er tydeligt at forseelsen starter lige på kanten af feltet.

Om vi havde forlangt straffe til en barca spiller skal du da have lov at spekulerer i.
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Quaresma skrev:Det er utroligt, at hver eneste gang der diskuteres Real Madrid herinde, ryger sagligheden ned på Madridista.dk-niveau.

Forresten blev di María ramt på foden:Billede

Lur mig om ikke straffesparket havde været legit, hvis det havde været Pedro, Messi etc. i stedet for en Madrid-spiller.
Jeg synes dog det er tydeligt at forseelsen starter lige på kanten af feltet.

Om vi havde forlangt straffe til en barca spiller skal du da have lov at spekulerer i.
Måske var den på kanten, måske ikke - det var ikke det, jeg kommenterede på. Jeg kommenterede på beskyldningerne om film.

Og tak for friheden.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jojo men nu påstår du jo at vi havde ment der var straffe hvis det var en barca-spiller der blev nedlagt.

Det er dog tydeligt at det ikke er inde i feltet, så jeg kan ikke rigtig se hvorfor banens linjer ikke gør sig gældende blot fordi man holder med Barca? Ved godt du vil pointere at vi beskylder manden for film, men jeg tror nu der er flere, som er forargede over Madrid (igen) får et straffe uden for feltet.
Forumlegende

Myxomatotis

Re: Real Madrid

Indlæg af Myxomatotis »

Kameravinklen er pilskæv på det billede og det er umuligt at afgøre, i hvert fald ud fra det billede, præcist hvornår Deportivo spillerens fod rammer di Marias. Jeg har set den situation mindst ti gange i slow og jeg kan stadig ikke afgøre om der er straffe. Hvad er det, der gør, at du synes at det er så tydeligt, at der ikke er straffe?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:Jojo men nu påstår du jo at vi havde ment der var straffe hvis det var en barca-spiller der blev nedlagt.

Det er dog tydeligt at det ikke er inde i feltet, så jeg kan ikke rigtig se hvorfor banens linjer ikke gør sig gældende blot fordi man holder med Barca? Ved godt du vil pointere at vi beskylder manden for film, men jeg tror nu der er flere, som er forargede over Madrid (igen) får et straffe uden for feltet.
Det er irrelevant, eftersom det ikke var det, jeg kommenterede på. Jeg snakkede dives, ikke banens streger. Det var nu også hovedsagligt, det min efterfølgende kommentar om Barça-spillerne drejede sig om.

Derudover mener jeg ikke, at den tydeligt var udenfor feltet. Den var på selve stregen, hvilket - så vidt jeg ved - vel også gælder for straffesparksfeltet.

Nu kan du med rette forholde dig til mit udsagn, omkring hvorvidt hændelsen foregik inden- eller udenfor feltet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Myxomatotis skrev:Kameravinklen er pilskæv på det billede og det er umuligt at afgøre, i hvert fald ud fra det billede, præcist hvornår Deportivo spillerens fod rammer di Marias. Jeg har set den situation mindst ti gange i slow og jeg kan stadig ikke afgøre om der er straffe. Hvad er det, der gør, at du synes at det er så tydeligt, at der ikke er straffe?
Jeg synes det er tydeligt at se hvor bolden og Marias fod befinder sig på ovenstående billede.

Hvis du vedkender dig skæve vinkler, så kan man vel også umuligt afgører hvor hårdt Cesc rammes af Medel...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Diabolito, Google [Bot], Mt91 og 18 gæster