Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1598
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

De skal da bare fucke af.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1497
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 200 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

Dytrax skrev:
ons mar 16, 2022 11:47 am
⚫️ Araujo has been offered contracts from both Manchester United and Arsenal. United offer Araujo around about €8M net salary, while Arsenal offer €6M.

⚫️ Gavi has received a proposal from Liverpool for around about €6M net salary.
[Gerard Romero]
De kan godt pille snitterne, 😤😤

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Dytrax skrev:
ons mar 16, 2022 11:47 am
⚫️ Araujo has been offered contracts from both Manchester United and Arsenal. United offer Araujo around about €8M net salary, while Arsenal offer €6M.

⚫️ Gavi has received a proposal from Liverpool for around about €6M net salary.
[Gerard Romero]
Har de ikek først udløb i 23? De må vel ikke forhandle nu

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

SantJordi skrev:
ons mar 16, 2022 12:36 pm
Dytrax skrev:
ons mar 16, 2022 11:47 am
⚫️ Araujo has been offered contracts from both Manchester United and Arsenal. United offer Araujo around about €8M net salary, while Arsenal offer €6M.

⚫️ Gavi has received a proposal from Liverpool for around about €6M net salary.
[Gerard Romero]
Har de ikek først udløb i 23? De må vel ikke forhandle nu
Man kan jo knapt sove om natten over det der…. :eek: :mad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Apropos klubber med mange penge, læste jeg i går et rygte om en mulig køber af Chelsea. Det er én eller anden med tilknytning til Saudi-Arabien, der er god for et ustyrligt beløb og får Abramovich til at ligne en hustler til sammenligning. Så hvis dét sker, tænker jeg at det økonomiske våbenkapløb stikker af - og så styrer olieklubberne, mere eller mindre, hvor de store stjerner skal spille.


Mht. Araujo og Gavi, forklarede Easy lidt tidligere i tråden, noget om økonomien og kontrakterne. Så jeg tænker, at det er en god idé at slå koldt vand i blodet, men med tanke på de seneste mange års ledelse, er der ikke noget at sige til, at den slags rygter omgående udløser galopperende fnat.

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Journalisten »

Som fan af jeres hadehold må jeg bare give et par af jer ret: Lad endelig ikke Haaland skifte til den spanske hovedstad.

På den ene side gad jeg sgu godt se ham løbe rundt og banke kasser ind, men jeg tror nødvendigvis ikke, at trioen MHV passer godt sammen. Der mangler en Benzema/Messi/Firmino-rolle til at falde ned i banen og sætte kæderne sammen.

Og så har jeg også en måske upopulær undren/spørgsmål: Er Haaland en smule overvurderet?

Talentet er ikke til at overse, men når man kører en YouTube med hans mange Bundesliga-mål, er det virkelig tydeligt, at de notorisk naive tyske defensiver med hovedløse pres skaber ekstremt mange mål for nordmanden. Nærmest hver andet mål er Haaland, som har frit løb fra midten af banen og ned mod keeperen.

Får han det i Real eller Barca? Jeg tvivler. Særlige spillertyper fungerer ikke altid på tværs af ligaer/klubber, og det så vi også med Bale. I Tottenham var der også tit en motorvej, men så snart det var spil i de små rum og med 11 spillere foran sig i Real Madrid, lignede han et fejlcast.

Med andre ord: Er Haalands voldsomme tal mest pga. ham selv eller pga. Dortmund og modstandere?

In before: Ja, jeg ved godt, at han er et kæmpe talent og en fantastisk angriber. Jeg spekulerer blot i, at udnævnelsen som den utvivlsomt største angribertalent er retmæssigt?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Journalisten skrev:
ons mar 16, 2022 1:47 pm
Som fan af jeres hadehold må jeg bare give et par af jer ret: Lad endelig ikke Haaland skifte til den spanske hovedstad.

På den ene side gad jeg sgu godt se ham løbe rundt og banke kasser ind, men jeg tror nødvendigvis ikke, at trioen MHV passer godt sammen. Der mangler en Benzema/Messi/Firmino-rolle til at falde ned i banen og sætte kæderne sammen.

Og så har jeg også en måske upopulær undren/spørgsmål: Er Haaland en smule overvurderet?

Talentet er ikke til at overse, men når man kører en YouTube med hans mange Bundesliga-mål, er det virkelig tydeligt, at de notorisk naive tyske defensiver med hovedløse pres skaber ekstremt mange mål for nordmanden. Nærmest hver andet mål er Haaland, som har frit løb fra midten af banen og ned mod keeperen.

Får han det i Real eller Barca? Jeg tvivler. Særlige spillertyper fungerer ikke altid på tværs af ligaer/klubber, og det så vi også med Bale. I Tottenham var der også tit en motorvej, men så snart det var spil i de små rum og med 11 spillere foran sig i Real Madrid, lignede han et fejlcast.

Med andre ord: Er Haalands voldsomme tal mest pga. ham selv eller pga. Dortmund og modstandere?

In before: Ja, jeg ved godt, at han er et kæmpe talent og en fantastisk angriber. Jeg spekulerer blot i, at udnævnelsen som den utvivlsomt største angribertalent er retmæssigt?

Det er et godt spørgsmål, om den holder vand, den udnævnelse, men jeg tænker, at tallene taler deres eget sprog og derfor, er han nævnt som største angrebstalent. Men om dette kan forløses i RM, City eller hos os, er jeg straks mere usikker på. Ligesom jeg er usikker på, om han overhovedet vil fungere, når rummene, han skal operere i, bliver mindre.

Når det så er sagt, vil han naturligvis generere en masse omtale og det vil være godt for ligaen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Kessie will earn €6.5M net per season (€4M + €2.5M im bonuses) for 5 years at Barcelona.
His agent will get a €10M commisssion fee.

[Corriere della Sera]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2653
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons mar 16, 2022 2:54 pm
❗Kessie will earn €6.5M net per season (€4M + €2.5M im bonuses) for 5 years at Barcelona.
His agent will get a €10M commisssion fee.

[Corriere della Sera]
Ok, fuck hvor latterligt, 10 mil til agenten for en spiller vi reelt ikke har brug for? Hvis vi mister Gavi på den her, jeg går amok
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Så længe vi ikke kan forlænge med egne nøgle spillere, så er Haaland snakken knap så relevant.

Medmindre Kessie er tiltænkt DM pladsen i fremtiden, så er det helt sort for mig,
Har han ikke spillet længere tilbage tidl. i karrieren?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Erling Haaland will decide his next club very soon. It's matter of weeks. Paying the release clause is not an issue - no meeting with BVB is needed for any club.

It's only up to Haaland now. The decision will include many factors: project, manager & not only money.

- Fabrizio Romano

nosslo15
Indlæg: 1074
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg tror ikke helt på den snak, der har været om Haaland i Madrid.

Mbappe, Haaland, Vinicius og Benzema. Det tror jeg ikke, der er en for mange.

Antimadridista
Indlæg: 9344
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 951 gange
Blevet takket: 957 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
ons mar 16, 2022 4:29 pm
Jeg tror ikke helt på den snak, der har været om Haaland i Madrid.

Mbappe, Haaland, Vinicius og Benzema. Det tror jeg ikke, der er en for mange.
Kan jo være at Benz faktisk trækker stikket til sommer!?? Han er stadig på toppen trods sin alder, men hvem ved om han har andre planer..

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2653
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons mar 16, 2022 4:34 pm
nosslo15 skrev:
ons mar 16, 2022 4:29 pm
Jeg tror ikke helt på den snak, der har været om Haaland i Madrid.

Mbappe, Haaland, Vinicius og Benzema. Det tror jeg ikke, der er en for mange.
Kan jo være at Benz faktisk trækker stikket til sommer!?? Han er stadig på toppen trods sin alder, men hvem ved om han har andre planer..
Jeg tror at Benzema vil blive næste år i Real hvis det stod til ham. Jeg tror at Perez gerne vil sælge ham ud af bagdøren for at gøre plads til Haaland
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 1074
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
ons mar 16, 2022 4:34 pm
nosslo15 skrev:
ons mar 16, 2022 4:29 pm
Jeg tror ikke helt på den snak, der har været om Haaland i Madrid.

Mbappe, Haaland, Vinicius og Benzema. Det tror jeg ikke, der er en for mange.
Kan jo være at Benz faktisk trækker stikket til sommer!?? Han er stadig på toppen trods sin alder, men hvem ved om han har andre planer..
Så kunne han jo meget passende lave det infamøse "move" og komme over til os. :grin:

Altså hvis han blev tosset over at Madrid købte både Haaland og Mbappe, når de har ham.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster