Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Nu skal han bare lige have Etoo spillet også.
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Eftersom jeg faktisk skal se Suarez spille, så må han meget gerne kunne lave en simpel tæmning. Det kan hverken mål eller assists stats ændre på. Hvis jeg gik op i kynisme og effektivitet, så var jeg Chelsea fan.
Hvis vi kigger på de seneste store indkøb har de alle skulle brug tid for at slå til spillemæssigt og på effektiviteten. Suarez har allerede nu vanvittige tal, så ro på med æstetikken. Han gør det fremragende ud fra de forudsætninger han arbejder ud fra.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5523
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
Storken skrev:Eftersom jeg faktisk skal se Suarez spille, så må han meget gerne kunne lave en simpel tæmning. Det kan hverken mål eller assists stats ændre på. Hvis jeg gik op i kynisme og effektivitet, så var jeg Chelsea fan.
Hvis vi kigger på de seneste store indkøb har de alle skulle brug tid for at slå til spillemæssigt og på effektiviteten. Suarez har allerede nu vanvittige tal, så ro på med æstetikken. Han gør det fremragende ud fra de forudsætninger han arbejder ud fra.
Jeg kan kun være ening med Jesni her.. Totalt ligegyldig om det er smukt det han gør.. bare han scorer og laver ravage i modstanderens forsvar... noget som Pedro ikke kan finde ud af.

Der skal nemlig være 3 trusler i angrebet.. reele trusler for at score.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jurij »

SpillerSomMESSI skrev:
Jesni skrev:
Storken skrev:Eftersom jeg faktisk skal se Suarez spille, så må han meget gerne kunne lave en simpel tæmning. Det kan hverken mål eller assists stats ændre på. Hvis jeg gik op i kynisme og effektivitet, så var jeg Chelsea fan.
Hvis vi kigger på de seneste store indkøb har de alle skulle brug tid for at slå til spillemæssigt og på effektiviteten. Suarez har allerede nu vanvittige tal, så ro på med æstetikken. Han gør det fremragende ud fra de forudsætninger han arbejder ud fra.
Jeg kan kun være ening med Jesni her.. Totalt ligegyldig om det er smukt det han gør.. bare han scorer og laver ravage i modstanderens forsvar... noget som Pedro ikke kan finde ud af.

Der skal nemlig være 3 trusler i angrebet.. reele trusler for at score.
Han får Pedro til at virke ligegyldig. Glæder mig til Adama erstatter Pedro, han har en meget bedre teknik.
Genopbygning status: færdig.

BarçaDK

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af BarçaDK »

Har Suarez filmet i Barcelona-trøjen? Jeg har aldrig kunnet lide ham, men siden hans debut i oktober har han godt nok opført sig pænt. Hans teknik lignede i mange måneder en klassisk engelsk boksspillers alt for ofte, men hans opførsel har været for sej.

I Ajax havde jeg godt set lidt af at han var en cunt, i Liverpool blev det tydeligt med den større opmærksomhed, men her i Barcelona... Ville ønske han kunne slippe ustraffet fra at bide. Hvis han kan lære førstegangsafleveringer på bare Neymar eller Pedros niveau, så kan han blive de 80 millioner værd.
Senest rettet af BarçaDK tirs mar 10, 2015 2:22 am, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Ikke ligeså meget som man er vant til fra hans side. Sjovt nok er der dog ikke nogen der bemærker dette, eller at Neymar har minimeret den del efter sin ankomst. Nej nej, vi er jo stadig en flok skuespillere, vi er divers og et klamt hold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Nej nej, vi er jo stadig en flok skuespillere, vi er divers og et klamt hold.
Det er vel efterhånden kun Jordi Alba der holder fanen højt for så vidt angår netop det? Busquets har aldrig gjort det i noget stort omfang - han valgte til gengæld at gøre det i de kampe med allerstørst mediebevågenhed - og Neymar er nærmest helt holdt op i denne sæson. Måske er det ganske enkelt bare Messi der har den effekt på sine medspillere? Jeg mener, når den største stjerne og klart bedste spiller nægter at smide sig i græsset, så er det kun naturligt at resten af holdet følger i dennes fodspor og forsøger at imitere ham? Måske overfortolker jeg. Men jeg kunne også have ret. Ingen ved det. ;-)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Nej nej, vi er jo stadig en flok skuespillere, vi er divers og et klamt hold.
Det er vel efterhånden kun Jordi Alba der holder fanen højt for så vidt angår netop det? Busquets har aldrig gjort det i noget stort omfang - han valgte til gengæld at gøre det i de kampe med allerstørst mediebevågenhed - og Neymar er nærmest helt holdt op i denne sæson. Måske er det ganske enkelt bare Messi der har den effekt på sine medspillere? Jeg mener, når den største stjerne og klart bedste spiller nægter at smide sig i græsset, så er det kun naturligt at resten af holdet følger i dennes fodspor og forsøger at imitere ham? Måske overfortolker jeg. Men jeg kunne også have ret. Ingen ved det. ;-)
I see what u did there :cool: :cool: :cool:


Men ellers ret enig. Jeg er bare træt af, at folk kaster sig over vores klub men når deres spillere laver de samme ting, så bliver de sur og bander, fordi man påpeger det. Når de gør det, er det en del af spillet, når vi ikke engang gør det, er vi stadig en flok skuespillere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Blaugrana92 »

Som Miss Swift ville have formuleret det ... haters gonna hate.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Storken »

Busquets falder alt for nemt i min bog. Der skal virkelig ikke meget til før han ligger ned. Derudover overdramatiserer Neymar og Alves. Man behøver ikke ligne en der er i smerte hver eneste gang man får et frispark. Neymar gør det i mindre grad end tidligere, men det er stadig for overdrevent. De kunne virkelig lære lidt af Messi.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Busquets falder alt for nemt i min bog. Der skal virkelig ikke meget til før han ligger ned. Derudover overdramatiserer Neymar og Alves. Man behøver ikke ligne en der er i smerte hver eneste gang man får et frispark. Neymar gør det i mindre grad end tidligere, men det er stadig for overdrevent. De kunne virkelig lære lidt af Messi.
Enig. Det er ikke decideret film, der er det store "problem", men mere en teatralskhed i ret mange situationer, specielt fra Alves efter min mening. Jeg forstår godt, hvis nogle hold - uden den store indsigt - har fået den opfattelse af holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Enig omkring alves. Kan dog godt forstå hvorfor de 2 andre gør det (selvom jeg ikke mener bussi gør det så ofte). Neymar gør det da han får latterligt mange bank og et gult kort vil sætte hårdheden af frisparkene ned. Bussi fordi at hvis han mister bolden så er vi ofte fucked da han er den midt der er tættest på mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Visca El Barca »

Suarez: "I'm very happy at Barça. Joining the best club in the world was my dream and now I'm enjoying it." [bein]
Suarez: "False claims of biting Demichelis? Seems English press are missing me. I left because I was tired of them but they just keep going"
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af theKing1988 »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Nej nej, vi er jo stadig en flok skuespillere, vi er divers og et klamt hold.
Det er vel efterhånden kun Jordi Alba der holder fanen højt for så vidt angår netop det? Busquets har aldrig gjort det i noget stort omfang - han valgte til gengæld at gøre det i de kampe med allerstørst mediebevågenhed - og Neymar er nærmest helt holdt op i denne sæson. Måske er det ganske enkelt bare Messi der har den effekt på sine medspillere? Jeg mener, når den største stjerne og klart bedste spiller nægter at smide sig i græsset, så er det kun naturligt at resten af holdet følger i dennes fodspor og forsøger at imitere ham? Måske overfortolker jeg. Men jeg kunne også have ret. Ingen ved det. ;-)
Jeg tenderer nu snarere til at ville give Storken ret når det kommer til Bussi. Han har generelt også et problem med at smide sig for nemt, grænsende til film. Men det er helt sikkert ikke så stort et problem som nogle fans af andre hold har en tendens til at ville gøre det til. Og nej, vi har heldigvis ikke rigtigt set noget film eller lignende fra Suarez

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Der er KÆMPE forskel på at smide sig lidt nemt (overdrive) og filme! Jeg kan ikke huske at bussi har filmet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster