20 - Sergi Roberto

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:For at citere Pep “Sergi Roberto is a player to look out for in the coming years. When he really breaks through you’ll all be surprised.”. Det må man sige han fik ret i! Så skønt med succes til en spiller fra egne rækker i en tid hvor klubben foretrækker at hente spillere udefra.
Eller i en tid hvor der ikke kommet kvalitet fra La Masia.
Det selvfølgelig en del af forklaringen. Men alligevel har vi sendt en masse talenter væk de seneste par år, uden de har fået en rigtig chance på holdet. Adama, Deulofeu, Samper, Grimaldo og nu Munir.. og til dels Bartra. Spillere som Busquets og Pedro havde i hvert fald ikke fået deres gennembrud hvis Enrique havde været manager dengang. Vi forblev verdens bedste hold, selvom vi brugte spillere som Tello og Cuenca, der er væsentlig mindre talenter end de overnævnte navne. Tror helt sikkert også, at de yngre hold vil vokse, hvis de kan se at holdet evner at udvikle talenter til førsteholdet. For det hverken kan eller prøver vi på, og det skuffer mig gevaldigt.
Du har vitterligt ingen anelse om hvorvidt Bussi og pedro var brudt igennem under Lucho. Hvis Roberto kan få sit gennembrud under Lucho hvorfor skulle de så ikke også? Og så køber jeg bare ikke den der med at man bevidst ser bort fra La Masia. Det giver ingen mening overhovedet. Hvorfor skulle man ikke spare en masse penge og satse på egne spillere? Problemet er at de unge spillere ikke har niveauet til at forstærke verdens bedste hold. Det samme problem havde Tello og Cuenca forresten også hvilket var grunden til at de blev sendt videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:For at citere Pep “Sergi Roberto is a player to look out for in the coming years. When he really breaks through you’ll all be surprised.”. Det må man sige han fik ret i! Så skønt med succes til en spiller fra egne rækker i en tid hvor klubben foretrækker at hente spillere udefra.
Eller i en tid hvor der ikke kommet kvalitet fra La Masia.
Det selvfølgelig en del af forklaringen. Men alligevel har vi sendt en masse talenter væk de seneste par år, uden de har fået en rigtig chance på holdet. Adama, Deulofeu, Samper, Grimaldo og nu Munir.. og til dels Bartra. Spillere som Busquets og Pedro havde i hvert fald ikke fået deres gennembrud hvis Enrique havde været manager dengang. Vi forblev verdens bedste hold, selvom vi brugte spillere som Tello og Cuenca, der er væsentlig mindre talenter end de overnævnte navne. Tror helt sikkert også, at de yngre hold vil vokse, hvis de kan se at holdet evner at udvikle talenter til førsteholdet. For det hverken kan eller prøver vi på, og det skuffer mig gevaldigt.
Du har vitterligt ingen anelse om hvorvidt Bussi og pedro var brudt igennem under Lucho. Hvis Roberto kan få sit gennembrud under Lucho hvorfor skulle de så ikke også? Og så køber jeg bare ikke den der med at man bevidst ser bort fra La Masia. Det giver ingen mening overhovedet. Hvorfor skulle man ikke spare en masse penge og satse på egne spillere? Problemet er at de unge spillere ikke har niveauet til at forstærke verdens bedste hold. Det samme problem havde Tello og Cuenca forresten også hvilket var grunden til at de blev sendt videre.
Sandt. Men ingen antog dem som store talenter i starten, Busquets lignede jo til tider Gumbau i starten. Enrique virker klart som en, der foretrækker at købe spillere med de kvaliteter han vil ha, frem for tålmodigt at udvikle talenter til de typer han gerne vil ha. At Roberto så tog chancen fra første sekund, da han fik muligheden i mangel på bedre, er jo fantastisk, og en af de grunde til at han er så populær.
Er din pointe så, at vi skal droppe at udvikle talenter selv? Med mindre man hedder Messi, så forstærker man ikke Barcelona som ung. Tello og Cuenca havde overhovedet ikke niveauet, men de fik chancen. Ligesom så mange andre før har fået. Nogen slår igennem, andre gør ikke. Synes det en ærgerlig udvikling, talenterne bliver smidt væk, for at gøre plads til reserver, der koster flere hundrede millioner.

- Dermed ikke sagt at talenter skal have chancen bare fordi de er fra egne rækker.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Ah ok så når Lucho udvikler en spiller så er det noget han bliver tvunget til pga mangel på bedre mens Pep tog røven på alle og gjorde gumbau til busquets? Mon ikke det nærmere var fordi de har arbejdet tæt med disse spillere og ved hvad de kan hvorfor de også fik den tid de havde brug for.

Og nej min pointe er ikke at vi skal stoppe med at udvikle talenter selv. Min pointe er at vi sofamanagers skal vise lidt mere tillid til de forskellige teams der går op og ned af disse spillere hver eneste dag. De har nok en lidt bedre ide om hvad de kan og hvor de står i deres udvikling end os. Så kan det godt være at det er nemt at sidde bag tastaturet og brokke sig over at den ene eller anden ikke fik flere chancer. Her skal det desuden siges at Samper og Munir er på lån hvorfor de sagtens kan komme tilbage. Munir (og bartra for den sags skyld) har ligeledes fået ligeså mange chancer som Cuenca og Tello fik.

Kort sagt - jeg nægter at tro på den konspirationssteori der omhandler ledelsen (og lucho) og måden hvorpå de pisser på la masia. Det giver ingen mening at man ser bort fra dem hvis de er gode nok. Og slet ikke når unge spillere som roberto, rafinha og denis faktisk får fint med spilletid og alle spiller en rolle på holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Storken »

Jeg tror, at Pep havde et andet forhold til La Masia, da han selv var herfra. Derudover kom han direkte fra Barca B, hvorfor han havde et forhold til mange af spillerne. Det virkede som om, at han fandt en ære i at få de her talenter op på førsteholdet.

Lucho virker derimod næsten ligeglad med om han sender Mathieu(ish) eller Bartra(ish) på banen.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Xavi6Smede »

Selvfølgelig skal Lucho have ros for Roberto! Men havde Roberto spillet dårligt i de første 3-5 kampe som back, så tror jeg ikke han havde fået flere chancer der. Og nu fik han kun chancen fordi Alves var skadet, Douglas er Douglas og Vidal ikke kunne spille endnu. Og jeg prøver ikke at snakke Pep op, den diskussion vil jeg ikke ind på. Busquets er bare et fremragende eksempel på hvad tiltro og ansvar kan gøre ved unge spillere, for der var ikke mange fans, der forstod hvorfor han spillede så meget frem for Yaya.

Det har ikke noget med at have tillid, men at være uenig. Enrique har samlet en fantastisk bred trup med unge spændende spillere. Dyre, men talentfulde spillere. Jeg anser os endda som favoritter til hele på trods af en vaklende start, og derfor vil jeg heller ikke gøre dette til et kæmpe problem. Men jeg savner at man giver de unge spillere chancen, i stedet for ender med at blive som Chelsea, der er så resultatorienteret, at de på trods af Englands mest lovende ungdomshold, vælger at gøre at det sikre, at købe en masse dyre etableret topspillere på de pladser de unge ku ha fået chancen.

Lidt paradoksalt fik Munir chancen, men gjorde alt andet end at tage den. Og da han så pludselig var ved at bryde igennem blev han sendt væk :roll: Bartra var allerede slået igennem, men endte uforstående bag Mathieu når de Pique eller Mascherano skulle have pause. Og med vores meget bredde trup er der næppe plads til Munir eller Samper, hvis de slår igennem.

Vi elsker alle at vinde, men for mange af os har en stor del af glæden været, at vi samtidig har formået at udvikle vores egne spiller. At skubbe den del længere og længere væk er yderst ærgerlig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Og så er vi tilbage til det romantiske syn der er på pep og det modsatte omkring lucho (hvilket også er det storken fint viser). Du har ingen anelse om hvad Lucho havde gjort med roberto hvis det ikke var gået. Det vi ved er at Lucho modsatte sig et salg af roberto til stoke da han troede på ham. For mig at se er det præcis den samme tiltro som Pep viste bussi.

Du glemmer desuden en ret vigtig pointe i din lille sammenligning med chelsea. Vores b-hold gør det ikke godt. Det gjorde det under pep (trænet af lucho) men niveauet er faldet og faldet. Så kan man snakke om trænere, uro osv men det ændrer ikke på at spillerne bare ikke er særligt gode. Og slet ikke gode nok til være i nærheden af førsteholdet.

Når det kommer til Munir så var han spil rigtigt nok opadgående men en preseason er ikke nok. Han ville stadig være langt tilbage i køen på kanten hvor vi har bedre spillere. Bartra fik desuden aldrig et decideret gennembrud. Han var altid en breddespiller som dog fik mere spilletid under tata end før. Men med købet af mathieu så forsvandt en del af denne spilletid. Her er der så forskellige syn på om det var fortjent. Jeg synes det var helt på sin plads. Andre mener noget andet. Men han brød aldrig igennem.

Og vi udvikler stadig vores spillere. Roberto er det klare eksempel lige nu men spillere som rafinha og denis kommer også til at få en del spilletid. Jeg kan derfor ikke forstå hvorfor du snakker om at vi skubber spillere væk. Samper er udlejet og kan sagtens få en fremtid hvis han arbejder hårdt. Det samme kan siges om Munir. Den eneste jeg er træt af at vi sendte væk er grimaldo som kunne have fået en fremtid. Adama og Dølle ville aldrig slå igennem for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Xavi6Smede »

Selvfølgelig er der forskel. Pep kendte Busquets fra hans tid på b-holdet, og satsede på ham fra det øjeblik han blev Barcelonatræner. Enrique kendte ligeledes Roberto fra hans tid på b-holdet, men Roberto var rykket op da han kom og havde allerede fået rollen som evighedstalent. Første sæson spillede han kun sporadisk, og mange ønskede ham væk. Så kan du sige, at Enrique modsatte sig salget på grund af tro til ham, men jeg vælger så at tro, at det var pga transferkarantænen. Vi var blevet efterladt en midtbane med Rakitic, Iniesta og Rafinha.

Nej det gør jeg ikke. Jeg har nævnt de spillere jeg synes burde få en form for chance. B-holdet er faldet meget i niveau som hold, men der har været ca ligeså mange oplagte talenter i Luchos tid end i Guardiolas.

Vi er bare uenige med Munir, men med den udvikling han havde gang, så var der chance for, at han i denne sæson ville spille sig ind som stjernespiller. I det galehus han nu er endt har jeg ikke de store forventninger.
Bartra tog hoppet fra Barca B spiller til at spille en masse for førsteholdet og være en fast del af førsteholdstuppen, det er vel en form for gennembrud. Han er også startet fantastisk i Dortmund.

Hvorfor ville Deulofeu og Adama ikke have nogen chance? De blev beregnet som værende blandt de største offensive talenter, og alligevel har de stort ikke spillet for førsteholdet. Hvis Sergi Roberto kan slå igennem som 23 årig på højre back, så..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er der forskel. Pep kendte Busquets fra hans tid på b-holdet, og satsede på ham fra det øjeblik han blev Barcelonatræner. Enrique kendte ligeledes Roberto fra hans tid på b-holdet, men Roberto var rykket op da han kom og havde allerede fået rollen som evighedstalent. Første sæson spillede han kun sporadisk, og mange ønskede ham væk. Så kan du sige, at Enrique modsatte sig salget på grund af tro til ham, men jeg vælger så at tro, at det var pga transferkarantænen. Vi var blevet efterladt en midtbane med Rakitic, Iniesta og Rafinha.
Så du mener ikke at det viser tiltro til Roberto at lade ham overtage Alves' plads efter en håndfuld kampe på pladsen i sæsonen inden? Roberto kom forresten først rigtigt op omkring førsteholdet senere. Han spillede stadig mange b-kampe i 12/13.

Kan du forresten huske hvem Tello og Cuenca var oppe imod da de fik spilletid? Nogle ville mene at det ligeså meget var pga manglende konkurrence at de blev spillet. Truppen var i hvert fald ikke skræmmende helt fremme.
Nej det gør jeg ikke. Jeg har nævnt de spillere jeg synes burde få en form for chance. B-holdet er faldet meget i niveau som hold, men der har været ca ligeså mange oplagte talenter i Luchos tid end i Guardiolas.
Oplagte talenter? Hvem har været oplagte talenter og hvad er det egentligt? Var Gio Dos Santos et oplagt talent da Pep sendte ham videre uden at give ham en chance? Eller hvad med Victor Sanchez? Eller Jeffren? Eller Fontas? Eller Muniesa?Eller Gai Assulin? Eller Soriano? Eller Sergi Gomez? Eller Planas? Så kan du selvfølgelig sige at mange af de spillere ikke er en skid værd men umiddelbart har en del af dem haft en ligeså flot karriere som dølle, adama og hvad de ellers hedder.
Vi er bare uenige med Munir, men med den udvikling han havde gang, så var der chance for, at han i denne sæson ville spille sig ind som stjernespiller. I det galehus han nu er endt har jeg ikke de store forventninger.
Bartra tog hoppet fra Barca B spiller til at spille en masse for førsteholdet og være en fast del af førsteholdstuppen, det er vel en form for gennembrud. Han er også startet fantastisk i Dortmund.
Spille en masse på førsteholdet? Han spillede en del under tata men ellers gjorde han da ikke. Og det i en tid hvor vi havde et skidt forsvar og var plaget af skader. Omkring Munir så kan han ende som fugl og fisk. Jeg kan selv lide ham og ville egentlig gerne at han var blevet men samtidig kan jeg sagtens se at vi har gode spillere på kanten (også fra la masia) mens vi manglede en angriber. Der måtte han se sig valgt fra men jeg håber han kommer tilbage som en bedre spiller.
Hvorfor ville Deulofeu og Adama ikke have nogen chance? De blev beregnet som værende blandt de største offensive talenter, og alligevel har de stort ikke spillet for førsteholdet. Hvis Sergi Roberto kan slå igennem som 23 årig på højre back, så..
Dølle har kæmpe problemer med attituden. Det burde alle vide. Han ser sig selv som guds gave til fodbolden og gider ikke arbejde hårdt nok. Det var også præcist det der var problemet da han kom tilbage til barca fra sit lån. Her var det forventet at han skulle spille en ret stor rolle som breddespiller og han spillede også fint i preseason men så faldt det hele til jorden da han eftersignende ikke trænede ordentligt hvilket førte til et sammenstød og så var det adios.

Adama er tello light. Han kan en ting (løbe mod baglinjen) og det gør han godt. Men han er ringe i pasningsspillet og har sådan ca intet blik for sine medspillere medmindre de er i boksen. Han ville aldrig kunne spille for os. Og så skulle han også være af tvivlsom karrakter hvilket jeg mener at have læst om også påvirkede tiden i villa.

Af spillere som vi har mistet der burde have fået en chance springer grimaldo frem. Ham burde vi have givet tid og det er irriterende at han ikke fik den. Det hjalp så heller ikke at han kom med en stikpille til lucho på twitter (hvis jeg husker rigtigt)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Xavi6Smede »

Jo, men jeg skrev jo også i starten af Lucho skal have ros for Roberto, selvom det var en nødløsning da han startede på positionen, da Alves, Douglas og Adriano var skadet. Det jo ikke fordi jeg påstår, at Enrique bevidst vælger at fravælge spillere fra egne rækker. Han vælger hvem han synes det er bedst nu, og det giver gode resultater. Nu har vi en bred trup med etableret stjerner, både som første og andet valg på hver position.(minus højre backen med Vidal), hvilket giver ca 0 procents chance for at give de unge chancen. Omend har vi alligevel ingen spillere der presser på, da vi har lejet ud eller solgt dem, der måske er håb i.
Jeg tror helt klart, at det var så motiverende for La Masia spillerne at se, at når en ung spiller blev for god til Barcelona B, så fik de oftest chancen på førsteholdet af en hvis grad. Min største frygt er, at når vores nuværende rygrad forsvinder om godt vel 5 års tid, at så har vi ikke en ny klar.

Det blev noget af diskussion ud fra om hvor god Sergi Roberto er blevet :lol: Så nu siger jeg tak for den og hopper i byen ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Piquénbauer »

Han vælger hvem han synes det er bedst nu, og det giver gode resultater. Nu har vi en bred trup med etableret stjerner, både som første og andet valg på hver position.(minus højre backen med Vidal), hvilket giver ca 0 procents chance for at give de unge chancen. Omend har vi alligevel ingen spillere der presser på, da vi har lejet ud eller solgt dem, der måske er håb i.
Er Digne, Umtiti, Gomes, Denis, Rafinha, Roberto og hvad de ellers hedder etablerede stjerner? Det mener jeg ikke. Det er talenter og jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi ville have valgt spillere fra La Masia hvis de besad det samme talent som de købte spillere. Problemet er bare at det gør de ikke.

Og så er det altså ikke helt rigtigt hvad du skriver omkring at der ikke kommer chancer. Masche, Mathieu og Iniesta er alle op i alderen. Ligeledes er vidal ude i kulden (som du skriver) og det kan ydermere sagtens tænkes at Arda og bliver sendt videre. Der er altså pladser og chancer at kæmpe for i fremtiden hvorfor det også giver klart mest mening at udleje fremfor at holde spillere i truppen som ikke får tid overhovedet. Hvis de unge så gør det godt så kan de komme tilbage som Denis og Rafinha.
Jeg tror helt klart, at det var så motiverende for La Masia spillerne at se, at når en ung spiller blev for god til Barcelona B, så fik de oftest chancen på førsteholdet af en hvis grad. Min største frygt er, at når vores nuværende rygrad forsvinder om godt vel 5 års tid, at så har vi ikke en ny klar.
Jeg har lige listet en lang række af spillere op som ikke fik chancen under Pep. Flere af dem har endda fået en fin karriere i spanien. Tror du også det var demotiverende for de unge på La Masia at se Pep sige farvel til så mange uden at de fik chancen? Det tror jeg ikke da de trods alt er pro spillere som ved hvordan gamet fungerer - hvis man ikke er god nok så får man ikke spilletid. Og slet ikke på verdens bedste hold.

Men jeg synes virkelig det er spændende at se hvordan synet på La Masia har udviklet sig i min tid som fan. Da jeg for alvor begyndte at følge barca (under frank r) der snakkede man om la masia men det fyldte overhovedet ikke det samme som nu. Så kom Pep og tog nogle spillere med op og udviklede på nogle ældre la masia drenge (ini, puyol, pique, xavi osv) og så var la masia ikke bare et rigtig godt akademi men fabrik som spyttede verdensklasse spillere ud. Og samtidig var det som om der kom flere og flere fans der nærmest var ligeså meget fan af la masia som af klubben og det virker som om det især er disse der har lidt svært ved at indse at tiderne skifter og talenter ikke hænger på træerne.

Jeg er helt med på at Lucho ikke ser ligeså meget til b-holdet som Pep men hele den her snak om at han ikke gider dem er noget vrøvl. Først vægtede han rutine højest og gad ikke de unge urutinerede talenter. Nu har man så købt en masse unge spillere og det er så åbenbart fordi man ikke gider videreudvikle på de unge hjemmefra men hellere vil købe dyrt og udefra. På stort intet tidspunkt kommer folk ind på at de talenter der kommer fra la masia bare ikke er særligt gode for tiden.

Og det fører til næste punkt - mens der kom flere og flere fans til som var vilde med la masia så har disse skrevet side op og ned om hvor fantastisk den ene og anden unge spiller er. Det breder sig som en steppebrand og når klubben så siger farvel til f.eks. dølle så går det amok. "Hvorfor gider lucho ikke dølle? Han kan blive verdensklasse. Bla bla bla". Prøv lige at tænk på hvordan det havde været da pep sagde farvel til gio dos santos hvis han kunne have fået en god gang twitter hype med på vejen? Det var gået amok. Men som jeg har skrevet gang på gang så giver jeg ikke det store for disse twittereksperter (selvom jeg tidligere har ladet mig påvirke alt for meget). Det er dem der er i klubben som kan bedømme dem bedst og det er dem jeg har tillid til. Det ville ikke give nogen mening overhovedet hvis de smed det næste store talent væk uden grund. Der kan ske fejl (som med f.eks. grimaldo) men i det store billede vil de tage flere rigtige beslutninger end forkerte og derfor er jeg bare så ufatteligt træt af hele den snak der om at Lucho/ledelsen ikke gider la masia. Selvfølgelig gider de la masia og selvfølgelige vil de hellere bruge 0 kr og få en spiller ind end 30 mio. Det siger sig selv. Men man forstærker ikke en trup hvis de spillere der kommer ind ikke er gode nok. Sådan er det.

Det var en lang pladder om ikke ret meget. Men god tur i byen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Storken »

Jeg er enig med Piquénbauer i, at man ikke kan forvente samme strøm af talenter som tidligere. La Masia havde bare en gylden årgang, hvilket hovedsageligt skyldes held. Det er også derfor man ikke kan gøre kunsten efter.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af kklaus »

Skulle være ok
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1670
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 192 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Barcaholic »

Nu må de altså gerne snart til at stoppe med at blive skadet. Hvad er der sket med LE's smarte trænings BH? Den virkede så godt den første sæson.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Storken »

Barcaholic skrev:Nu må de altså gerne snart til at stoppe med at blive skadet. Hvad er der sket med LE's smarte trænings BH? Den virkede så godt den første sæson.
Jeg tror man skal passe på med at konkludere det store. Vi kan have været pisse heldige med at have haft så få skader. Der behøver ikke nødvendigvis være en forklaring. Nogle gange er held og tilfældigheder bare den eneste årsag. Medierne elsker dog disse historier, hvor man forklarer en konsekvens med en eller anden smuk årsag.


*Jeg skrev ovenstående for 1,5 år siden.*

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster