10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Paulinho15 »

Paris Saint-Germain - FC Barcelona
Champions League
10. marts - kl. 21.00
TV: TV3+
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Remontada. Stensikker.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

PuyolErGud skrev:
man mar 08, 2021 1:12 pm
Remontada. Stensikker.
:lol:

Ja sgu! Vi smadrer dem!!


(Håber blot at vi ikke bliver savet fuldstændigt over)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe holdet kan finde noget positivt i kampen så er jeg tilfreds. Der sker meget positivt omkring holdet pt og det skal ikke ødelægges. Et mindre nederlag ville være fint men jeg frygter virkelig at psg føler de skal bevise sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Forhåbentlig har PSG en mere forsigtig tilgang til kampen, da de jo har vundet den første kamp med 1-4. Og det burde de, for de kæmper også i ligaen, som er tæt. De er nemlig bagud i ligaen. Endvidere har Barca en reel chance for at vinde mod dem, måske ikke gå videre, men vinde mod dem. United var bedre end det her PSG hold over to kampe i gruppespillet, så hvorfor skulle Barca ikke have en chance for at vinde(ikke forstået sådan, at man går videre, men bare vinder)? Jeg synes ikke, at deres hold er så vild igen, det er mere Barca, der har sejlet så meget, at de så skræmmende ud. De dominerer ikke engang i ligaen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Jeg tror ikke på at vi går videre, men hvis vi kan vinde 0-2, så har vi et eller andet sted "kun" tabt 4-3 samlet set over et meget bedre sammenspillet PSG hold. Det vil selvfølgelig være ærgerligt at vi ryger ud, men vi må også konstatere at vi ikke er parate til at gå hele vejen i CL - medmindre der sker nogle mirakler.

Med "en sejr" på 0-2 vil holdet fortsætte den flotte stime og vi kan gå all-in på ligaen. Atl. Madrid og Real har svære kampe tilbage i CL som de skal satse alt på. Hvis begge går videre vil de se frem til endnu to svære kampe, hvor de skal give sig 100%, mens vi kun har La Liga at koncentrerer os om.

Jeg tror på følgende - også efter at Laporta er kommet til som præsident, det skaber lidt ro på (forhåbentligt):
Barca vinder CdR og La Liga.

Det vil virkelig være en flot bedrift efter en sæson med så mange slag.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Pas nu på med at byg forventningerne op. PSG var markant bedre end os i første kamp og det selvom det ikke kører for dem i ligaen. Jeg vil ærlig talt blive overrasket hvis vi får et X og jeg tror hurtigt det kunne ende med et forholdsvist stort nederlag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg forventer i hvert fald ikke noget, men jeg synes heller ikke, at det her PSG er så skræmmende. Det var jo pga. Barcas forfatning, at de blev så skræmmende. Det er et hold, der kan slås, et hold, der på ingen måder er usårlige. Men altså det afhænger af Barca og hvordan man kommer ind til kampen. Er man skræmt, så får man tæsk. Tror man på det og arbejder man for hinanden, så kan man godt vinde mod det her PSG-hold. Barca i en virkelig skidt forfatning kunne have været foran med 2-0, hvis Demb bare havde scoret. Kampen havde sikkert ændret karakter der. Desuden brændte Griezmann også af to omgange. Man kan altså skabe chancer mod dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes der var åbenlys kvalitetsforskel på holdene. PSG var imo markant bedre i stort set alle facetter og jeg var ærligt talt meget imponeret over måden de greb kampen an.

Men vi må se. Personligt vil jeg se det som en mindre sensation hvis vi vinder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jo, altså de var bedre, det så man også. Dog var Barca ikke uden chancer, selv med den form, man kom ind til kampen. Jeg tror heller ikke på det, for det er svært at vende en 1-4, selv hvis formen er der, men man kan give dem modstand og måske hive en smal sejr eller få uafgjort med sig. Det værste vil være, hvis man slet ikke tror på sig selv, for så får man tæsk, da der vil komme usikkerheder. Det kræver en enorm koncentration, hårdt arbejde, hvor alle arbejder for hinanden samt at man taktisk har sat holdet rigtigt op. Hvis alle disse ting er i orden, så kan man i det mindste få et fint resultat med sig hjem. Man vil måske ikke gå videre, men man vil være tilfreds med ens indsats. Holdet skal først og fremmest tro på det og derefter skal alt det andet med.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Men ja, PSG er jo nærmest videre, inden kampen overhovedet er startet. Og Barca har ryggen mod muren.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Hurtigt mål og tidlig udvisning så har vi en god chance.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Ret beset har vi intet at tabe, så det er bare med at angribe fra første fløjt. Og måske endda vise en smule begejstring for, at klubben potentielt går lysere tider i møde.

Dest overfor Neymar ser jeg dog ikke synderligt frem til.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
man mar 08, 2021 2:27 pm
Hurtigt mål og tidlig udvisning så har vi en god chance.
Tænkte præcist det samme....altså i drømmescenariet :glad:

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 10/3 Paris Saint-Germain - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Inden kamp 1, var jeg heller ikke videre frygtsom ift PSG’s styrke, men det var som om at Mbappe løftede hele holdet med sin vilde kvalitet! Lad det ikke ske igen...

De har et højt topniveau, men også et relativt lavt bundniveau.

Vil være fint tilfreds med en god præstation og et lille nederlag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster