Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Real Madrid

Indlæg af zqa »

Real madrid tråd..

Helt nyt:
Calderon trækker sig fra sit præsident embede, pga. skandalen ved sidste afstemning.
Meget muligt at Florentino Perez bliver præsident igen. Galacticos?....
#jesuisSheep

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

zqa skrev:Real madrid tråd..

Helt nyt:
Calderon trækker sig fra sit præsident embede, pga. skandalen ved sidste afstemning.
Meget muligt at Florentino Perez bliver præsident igen. Galacticos?....
+ fyret træner efter få uger, hvis Perez bliver valgt igen. :P

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JBN »

En sand fryd at Calderon bliver busted på den her måde, han har altid virket så fatsvag, som den gang hvor han fik besøg af "Nicolas Cage" :lol:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

hahah jeg hååååååber perez bliver valgt.. han kan kun fucke det op..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg tror helt seriøst, at Calderón er småretarderet. Nicolas Cage-sagen og problemerne med at få CL-registreret Diarra og Huntelaar er åbenlyse eksempler. Jeg kan ikke umiddelbart komme på mange klubledere, som fremstår så inkompetente og debile.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Bagud 0-1 ved pausen mod Osasuna.
#jesuisSheep

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Selvom Calderon har haft sit antal af hjerneblødninger, så virkede manden ganske sympatisk (han roste ganske ofte Barca og udtalte sågar, at han håbede, at vi ville vinde CL sidste år) i forhold til Florentino.

Ydermere så var forholdet mellem Laporta og Calderon vist godt.

Men lad dem da endelig ansætte Perez, så de endnu engang kan opleve en titeltørke på 4 år.

Så længe vi har Pep som træner, er jeg sikker på, at vi nok skal være dominerende de kommende år, ligegyldigt hvad Madrid kommer til, at foretage sig.

Forrige sæson var en decideret foræring af mesterskabet (ENDDA 2 runder INDEN sæsonens afslutning mod INGEN ANDRE END ESPANYOL!! Noget der stadig kan få mit pis i kog!)

Sidste sæson var klubbens dårligste nogensinde, taget spillermaterialet i betragtning. Og selvom Madrid havde en udemærket sæson, så levede de på Casillas's mirakelredninger RIGTIG mange gange!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det ligner mere og mere at Perez bliver ny præsident i Real.. Der er ikke andre kandidater på banen i hvert fald..
Man må da håbe for Madrid, at han har lært ikke at blande sig i træningen og sportsdirektørens arbejde.

Men udover det, hvis han bliver valgt, så er muligheden for at der bliver signeret et stort navn meget, meget stor. Kaká eller C. Ronaldo, muligt..

Desuden bliver der snakket om, at Perez vil bringe Zidane tilbage hvis han bliver valgt.. He he.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

min ven(som er real madrid fan) fortalte mig idag at Perez lovede Messi til klubben.. jeg må le jeg må le ha ha ha

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Tja, det er rygter.. Rygterne går på, at han enten vil hente C. Ronaldo, Kaká eller Messi.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Juan Miguel Villar Mir har meldt sig ind i valgkampen. Juan Miguel Villar Mir stillede op for tre år siden, men tabte til Caldéron. Juan Miguel Villar Mir og Florentino Perez er faktisk rigtig gode venner, og Perez støttede bl.a. Miguel ved sidste valg. Sjovt at se hvad der kommer til at ske.

Miguel vil gerne have præsidentvalget igang så hurtigt som muligt, for som han siger "klubben mangler stabilitet".... så er et valg midt i det hele den allerbedste idé!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Ha ha!

Som mega-fan af Premier League har jeg selvfølgelig set en del til Faubert, og han er ikke decideret dårlig eller noget (rimelig hurtig, ganske solid i det defensive arbejde og kan godt finde ud af at lave indlæg), men det er bestemt ikke topklasse, de har hentet. Hans foretrukne position er vist højre wing, men er primært blevet brugt som back, fordi Behrami simpelthen er bedre.

Og så er han desuden ofte skadet, synes jeg.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Ha ha, fedt!
#jesuisSheep

Messi

Re: Real Madrid

Indlæg af Messi »

haha, lyder lidt fesent! Men forstår det ikke, har de ikke Arjen Robben på højrekanten??

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Det er virkelig topklasse spillere Real henter. Jeg mener en 6. hollænder i Huntelaar, en dårligere tvilling til Diarra og nu en spiller jeg ikke tror jeg har hørt om. Men altid godt hvis de henter flere skadesplagede spillere.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster