Marc Casadó

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 543 gange
Blevet takket: 1959 gange

Re: Marc Casadó

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ialocin skrev:
tirs sep 01, 2026 7:13 pm
Kan godt lide Deportivo, men hvor er det ærgerligt, at vi ikke ender med at sælge ham for 25-30 mio. Er træt af alle de udlejninger.
Enig. Kunne han ikke være skiftet til Monaco for det beløb, men lod det gå i vasken? :think:

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 380 gange
Blevet takket: 287 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Marc Casadó to Deportivo La Coruña = ✅

@MatteMoretto.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 543 gange
Blevet takket: 1959 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Forhåbentlig bliver den obligatorisk.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

🚨🎖️| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Marc Casado to Deportivo La Coruña — 𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎 — Deal agreed on year long loan, with €30M buy option. [@FabrizioRomano] #fcblive ✅
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Paulinho15 skrev:
tirs sep 01, 2026 11:07 pm
🚨🎖️| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Marc Casado to Deportivo La Coruña — 𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐖𝐄 𝐆𝐎 — Deal agreed on year long loan, with €30M buy option. [@FabrizioRomano] #fcblive ✅
Hvis det er af respekt for Casado er det fint at sende ham til Deportivo, for resten af aftalen hvis man kigger på de spanske klubbers økonomi er ganske enkelt håbløs.

Jeg vil gerne kalde den allerede nu, hvis Casado spiller i deportivo igen i 27/28 sæsonen er det hvis hans niveau ikke er højere og de lejer ham igen eller får ham billigt.

Der er ikke ikke en kinamands chance for deportivo smider 30 mil Euro næste sommer.

Kigger vi på sommerens transfervindue er der i La Liga blot 5 indkøb der overstiger 30 mil Euro (Diomande, Gordon, Cucu, Hjulmand og Kangin Lee)

Og for at sætte i perspektiv for få penge La Liga egentlig bruger så er 10 dyreste køb blot ca 10 mil Euro.

Så mit bud er at han enten viser han ikke er bedre og sælges for 8 mil næste år, eller han brænder banen af (som en defensiv midt nu kan) og vi så får max 30 for ham der.

Jeg synes denne handel er 👎

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 531 gange

Indlæg af Hristo »

Dumle skrev:
tirs sep 01, 2026 11:55 pm
Paulinho15 skrev:
tirs sep 01, 2026 11:07 pm
Hvis det er af respekt for Casado er det fint at sende ham til Deportivo, for resten af aftalen hvis man kigger på de spanske klubbers økonomi er ganske enkelt håbløs.

Jeg vil gerne kalde den allerede nu, hvis Casado spiller i deportivo igen i 27/28 sæsonen er det hvis hans niveau ikke er højere og de lejer ham igen eller får ham billigt.

Der er ikke ikke en kinamands chance for deportivo smider 30 mil Euro næste sommer.

Kigger vi på sommerens transfervindue er der i La Liga blot 5 indkøb der overstiger 30 mil Euro (Diomande, Gordon, Cucu, Hjulmand og Kangin Lee)

Og for at sætte i perspektiv for få penge La Liga egentlig bruger så er 10 dyreste køb blot ca 10 mil Euro.

Så mit bud er at han enten viser han ikke er bedre og sælges for 8 mil næste år, eller han brænder banen af (som en defensiv midt nu kan) og vi så får max 30 for ham der.

Jeg synes denne handel er 👎
Lugter det lidt af, at Casado reelt ikke var så eftertragtet, som det forlød i rygtebørsen? Hvis han fx kunne have joinet leverkusen, tænker jeg, han havde valgt dem frem for spansk sekundahold.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

🚨| 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Marc Casadó loaned to Deportivo A Coruña. Agreement reached between FC Barcelona and Deportivo A Coruña for the loan of Marc Casadó until 30 June 2027. #fcblive ✅

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

🚨 Casadó: "Back to Barça? You'll never know". 👀

"We've talked with the club and we all have things to IMPROVE". 📈

"Stepping away from playing at Barça for a year is aLWAYS TOUGH". 💔
Vemodigt at se ham forlade Barca denne sæson. Ham har jeg fulgt i mange år, men det er nok det rette med dette skifte til Deportivo.

Jeg håber, at han kommer tilbage og laver en Eric Garcia.

SantJordi
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 74 gange

Indlæg af SantJordi »

Paulinho15 skrev:
ons sep 02, 2026 12:07 am
🚨| 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋: Marc Casadó loaned to Deportivo A Coruña. Agreement reached between FC Barcelona and Deportivo A Coruña for the loan of Marc Casadó until 30 June 2027. #fcblive ✅
Må være lidt skuffende for ham, at han ikke kan finde en bedre adresse end på på lån i Depor. Men okay, fast spilletid i La Liga er nok det bedste på sigt!

Besvar