🎖| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Pedro Rodríguez’s contract renewal with Barcelona is progressing WELL. The player wants to continue his development at Barça, while the club considers him a player with a BRIGHT future. Talks over a new deal are already underway and both parties expect to reach an agreement soon. [@jaumemarcet] #fcblive
(Barca Times Facebook)
Barça Atlètic
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 380 gange
- Blevet takket: 287 gange
Re: Barça Atlètic
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1959 gange
- Paulinho15
Now that Barcelona have decided against signing a centre-back this window, it’s time to give Hafiz Gariba his opportunity in place of Álvaro Cortés.
He was arguably the best centre-back across La Masia’s age groups last season. Give him the chance, and he’ll surely prove his worth.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1959 gange
- Paulinho15
Det er rigtigt nok. Jeg tænkte også på ham her den anden da og slog ham op. I hele sidste sæson var han udlejet til Cremonese i Serie A, men det gik vidst ikke så godt. Forbåbentlig kan slå i gennem nu i 2. Bundesligaen og få masser af spilletid og erfaring på et lidt lavere niveau. Han er stadig ung og kan sagtens nå at få en flot karriere endnu, hvis han får masser af spilletid og udvikler sig. Han brugte den første sæson i Rennes i 2024/25 i øvrigt. Nürnberg har vidst en købsoption på ham og jeg mener vi har en videresalgsklausul på han også. Så slemt synes jeg ikke det ser ud for ham. Nürnberg er en rigtig fin klub.
-
hackmann
- Har takket: 106 gange
- Blevet takket: 110 gange
Han blev solgt da købte Olmo. Samme agent så når vi hjælper med et køb må han hjælpe med et salg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1506 gange
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Ebrima og Diarra er også ude med mindre skader**Medical Communication**
The Barça Atlètic player, Juwensley Onstein, has a biceps femoris injury in his left leg. The approximate time out is between six and eight weeks.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Ffs. Nu fik Pedro Villar også et ordentlig skrub på skinnebenet med knopperne forrest. Cabadell skulle have haft to røde kort nu 
- Paulinho15
Hvad er planen med Ebrima Tunkara? Han ser ud til at være registret med Juvenil A.
-
EasyBuddhist
Registreringer kan man ikke bruge til så meget i de lavere kategorier. Rigtig mange spillere spiller højere end deres registrering. Det er for, man kan rykke dem ned igen, hvis man mener, de har godt af at spille lidt på lavere niveau, hvis deres udvikling stagnerer. Ebrima er tiltænkt B holdet i denne sæson, men jeg vil ikke blive overrasket over at se ham på førsteholdet, hvis der mangler spillere og det kan der jo hurtigt komme til. Et par skader, gud forbyde det, og der er hurtigt plads på bænkenPaulinho15 skrev: ↑ons sep 02, 2026 9:34 pmHvad er planen med Ebrima Tunkara? Han ser ud til at være registret med Juvenil A.
-
EasyBuddhist
1-1
Gariba udligner. Han har set rigtig godt ud i dag og han positionerer sig som den, der bliver kaldt op, hvis der mangler CB´s
Gariba udligner. Han har set rigtig godt ud i dag og han positionerer sig som den, der bliver kaldt op, hvis der mangler CB´s
- Paulinho15
Det giver mening, og det var også min tanke. Aldersmæssigt passer han vel også mere til U17 end U19, Barca Atletic eller førsteholdet. Han er jo bare langt fremme i sin udvikling end normalt, så derfor giver det mening, at der også er muligheden for at være med omkring U19, hvis det bliver nødvendigt.EasyBuddhist skrev: ↑ons sep 02, 2026 9:40 pmRegistreringer kan man ikke bruge til så meget i de lavere kategorier. Rigtig mange spillere spiller højere end deres registrering. Det er for, man kan rykke dem ned igen, hvis man mener, de har godt af at spille lidt på lavere niveau, hvis deres udvikling stagnerer. Ebrima er tiltænkt B holdet i denne sæson, men jeg vil ikke blive overrasket over at se ham på førsteholdet, hvis der mangler spillere og det kan der jo hurtigt komme til. Et par skader, gud forbyde det, og der er hurtigt plads på bænkenPaulinho15 skrev: ↑ons sep 02, 2026 9:34 pmHvad er planen med Ebrima Tunkara? Han ser ud til at være registret med Juvenil A.