Klam løn kounde får med det lort han levere og det samme med frenkie.Barca80 skrev: ↑ons sep 02, 2026 6:55 amHan får samlet 13 mio. om året, og dermed mere end spillere som Pedri og Olmo. Ret dyr må man sige hvis han primært skal spille som reserve.Gabriel Jesus has become one of Barca's highest earners after joining from Arsenal, signing a €250,000-per-week deal. Dani Olmo and German international Karim Adeyemi, who was signed from Borussia Dortmund this summer, are both paid €240,385 every seven days.
![]()
9 - Gabriel Jesus
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Re: 9 - Gabriel Jesus
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
Den Lønliste understreger vel bare, at lønudgifterne vil stige ret bemærkelsesværdigt, når der forventeligt med tiden skal lønudlignes.
Når man kaster +10 efter forventede rotationsspillere som Karin og Jesus og 20 mil efter Rodri, så har man ligesom skabt en forventning, som formentligt bliver svær at navigere uden en eksplosiv inflation af lønniveauet.
Når man kaster +10 efter forventede rotationsspillere som Karin og Jesus og 20 mil efter Rodri, så har man ligesom skabt en forventning, som formentligt bliver svær at navigere uden en eksplosiv inflation af lønniveauet.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
Netop. Og uden at kunne recitere den gamle lønudgift som Laporta har forsøgt at omlægge, så synes jeg nogle af de her nye udgifter balancerer lidt på kanten af noget der kan bevæge sig et svært sted hen igen….Men jeg ved ikke om det er nødvendige tilpasninger eller om de på anden vis kan forsvares..?Madameskrald skrev: ↑ons sep 02, 2026 1:35 pmDen Lønliste understreger vel bare, at lønudgifterne vil stige ret bemærkelsesværdigt, når der forventeligt med tiden skal lønudlignes.
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Er det garanterede lønkroner eller potentiel løn hvis alle bonusordninger rammes? For var det ikke hele ideen at ligge lønnen om så en del blev bonus orienteret? Og vi må gå ud fra at hvis det er sådan så har vi vel sagtens en ekstra indkomst i form af præmie penge og andre kommercielle ydelser efter som noget bonus må være ved eksempelvis CL triumfFilten skrev: ↑ons sep 02, 2026 1:17 pmKlam løn kounde får med det lort han levere og det samme med frenkie.Barca80 skrev: ↑ons sep 02, 2026 6:55 amHan får samlet 13 mio. om året, og dermed mere end spillere som Pedri og Olmo. Ret dyr må man sige hvis han primært skal spille som reserve.Gabriel Jesus has become one of Barca's highest earners after joining from Arsenal, signing a €250,000-per-week deal. Dani Olmo and German international Karim Adeyemi, who was signed from Borussia Dortmund this summer, are both paid €240,385 every seven days.
![]()
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Sport og flere spanske medier bekræfter, at Gabriel Jesus får 13 mio. Det er faktisk helt vanvittigt beløb for en skadeplaget spiller, der præsterede på højt niveau for mere end to år siden.
Og åbenbart er vi bundet til ham i 3 år — ikke den ellers oplyste 2+1‑aftale.
Jeg ser ham mere som en risikofuld Ferran‑Torres‑erstatning. Men billig er han i hvert fald ikke.
Og åbenbart er vi bundet til ham i 3 år — ikke den ellers oplyste 2+1‑aftale.
Men jeg håber og tror, at Flick kan få det bedste ud af ham. Nu må vi se.The Brazilian’s Barcelona contract will run for three seasons, rather than the initially expected two years plus an option for another year. His annual gross salary is understood to be around €13 million.
https://barcauniversal.com/complete-fin ... barcelona/
Jeg ser ham mere som en risikofuld Ferran‑Torres‑erstatning. Men billig er han i hvert fald ikke.
- PeterPedal
- Har takket: 77 gange
- Blevet takket: 285 gange
I betragtning af at alt det her med løn er mere tabubelagt end de flestes sexuelle tilbøjeligheder - og den enorme interesse der er for at vide hvad naboen tjener - så er der jo også nogen, som kan se noget spændende ved at offentliggøre den slags tal ... men det er jo ikke almindelig tilgængelig viden, og vi aner ikke hvor tallene kommer fra eller hvor tæt de er på sandheden.
Personligt er jeg ret ligeglad med beløbenes størrelse, jeg er langt mere interesseret i at forstå, hvorfor folk der allerede har mere i banken, end de nogen sinde kan nå at bruge, går så målrettet efter lønnen, når de skal vælge, hvor de vil spille bold.
Hvad blev der af dømmen om en gang at få lov til at at spille for verdens bedste klub?
Og når det er sagt, så ved jeg godt at professionelle fodboldspillere på det niveau generelt set har en OK løn ... fordi d eogså genererer en tilsvarende indtægt for deres klub ... men hvis jeg hed Laporta så ville jeg indkalde dem allesammen til et møde, hvo jeg ville forklare dem, at når ders kontrakter udløber, så er de velkommen til at fortsætte, men så bliver det fremover ikke til 1/2 mille om ugen men til max 10 mille om året ... det kan de fleste leve et rimeligt trygt liv for, og så får de tilmed lov til at bære en Barca-trøje uden selv at skulle betale for den.
Personligt er jeg ret ligeglad med beløbenes størrelse, jeg er langt mere interesseret i at forstå, hvorfor folk der allerede har mere i banken, end de nogen sinde kan nå at bruge, går så målrettet efter lønnen, når de skal vælge, hvor de vil spille bold.
Hvad blev der af dømmen om en gang at få lov til at at spille for verdens bedste klub?
Og når det er sagt, så ved jeg godt at professionelle fodboldspillere på det niveau generelt set har en OK løn ... fordi d eogså genererer en tilsvarende indtægt for deres klub ... men hvis jeg hed Laporta så ville jeg indkalde dem allesammen til et møde, hvo jeg ville forklare dem, at når ders kontrakter udløber, så er de velkommen til at fortsætte, men så bliver det fremover ikke til 1/2 mille om ugen men til max 10 mille om året ... det kan de fleste leve et rimeligt trygt liv for, og så får de tilmed lov til at bære en Barca-trøje uden selv at skulle betale for den.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1959 gange