Marc Casadó
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Re: Marc Casadó
Det vil være et spændende skifte, hvis han tager til Deportivo!
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Deportivo La Coruna is pushing hard for Marc Casado in the final hours of the market. Turkey remains an option. Key hours! [@monfortcarlos] #fcblive
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
Også fedt hvis han blev i ligaen. Stemmer ja tak.Paulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:01 pmDet vil være et spændende skifte, hvis han tager til Deportivo!
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Deportivo La Coruna is pushing hard for Marc Casado in the final hours of the market. Turkey remains an option. Key hours! [@monfortcarlos] #fcblive
- Paulinho15
Det lader til, at Deportivo, Besiktas og Leverkusen er mulighederne lige nu. Uanset hvad, så synes jeg, at det er nogle fede muligheder!FCBarcelonaChr skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:02 pmOgså fedt hvis han blev i ligaen. Stemmer ja tak.Paulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:01 pmDet vil være et spændende skifte, hvis han tager til Deportivo!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Også en spiller, Depor virkelig kunne bruge, af hvad jeg har set til dem sidste sæson og i starten af denne. Selvom de har opgraderet lidt på midtbanen, er der, det halter mest for dem, når man sammenligner med niveauet i La ligaFCBarcelonaChr skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:02 pmOgså fedt hvis han blev i ligaen. Stemmer ja tak.Paulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:01 pmDet vil være et spændende skifte, hvis han tager til Deportivo!
Problemet er, det ikke giver så mange penge at sende ham dertil
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Tror du, at Casado kan gøre en reel forskel for dem? Hvad vil det betyde for dem, hvis de får ham?EasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:05 pmOgså en spiller, Depor virkelig kunne bruge, af hvad jeg har set til dem sidste sæson og i starten af denne. Selvom de har opgraderet lidt på midtbanen, er der, det halter mest for dem, når man sammenligner med niveauet i La ligaFCBarcelonaChr skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:02 pmOgså fedt hvis han blev i ligaen. Stemmer ja tak.Paulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:01 pmDet vil være et spændende skifte, hvis han tager til Deportivo!
Problemet er, det ikke giver så mange penge at sende ham dertil![]()
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Nej, men som jeg har set det, specielt sidste sæson, så var deres spil meget enten angreb eller forsvar. De har manglet nogen til at kontrollere på midten gennem periodevis boldbesiddelse. Det tænker jeg klart, Casado kan hjælpe dem medPaulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:06 pmTror du, at Casado kan gøre en reel forskel for dem? Hvad vil det betyde for dem, hvis de får ham?EasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:05 pmOgså en spiller, Depor virkelig kunne bruge, af hvad jeg har set til dem sidste sæson og i starten af denne. Selvom de har opgraderet lidt på midtbanen, er der, det halter mest for dem, når man sammenligner med niveauet i La ligaFCBarcelonaChr skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:02 pmOgså fedt hvis han blev i ligaen. Stemmer ja tak.Paulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 5:01 pmDet vil være et spændende skifte, hvis han tager til Deportivo!
Problemet er, det ikke giver så mange penge at sende ham dertil![]()
![]()
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 808 gange
Hvis den midtbane ikke var så fucking stacked så havde han været omkring holdet. Det er et luksus problem der vil noget.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Paulinho15
🎖| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Deportivo La Coruña believe they are in the pole position to sign Marc Casadó.
The midfielder has already given his green light to the move, with Deportivo now working on the financial terms of a potential loan. [@monfortcarlos] #fcblive
🎖| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Marc Casado, very CLOSE to joining Deportivo La Coruña on loan. [@MatteMoretto] #fcblive
🎖| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Marc Casado will JOIN Depor on loan until the end of the season. It's DONE. [@MatteMoretto] #fcblive