Ham jeg skrev med siger, at Mikkel Bro Hansen er en af hans bedste venner. Han kender ikke til noget om, at et Barca-skifte er på vej. Til gengæld kan jeg nu læse, at han angiveligt er på vej til PSV.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:37 pmPræcis, jeg kan heller ikke se noget på DR, så det virker sus. Jeg har skrevet til en der kender ham om han ved noget.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:28 pmJo, men der står DR sporten og de har intet om det på deres hjemmeside. Har heller ikke set noget i andre danske medierPaulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:26 pmDet kan godt være rigtigt. Ud fra mit kendskab, så har interessen fra Barca i hvert fald været reel tidligere.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:12 pm???BREAKING: Barcelona are reportedly in advanced negotiations with Bodø/Glimt for the transfer of Danish wonderkid Mikkel Bro Hansen.
One for both the future and the present.
The youngster has chosen Barcelona ahead of Manchester City, Newcastle United, and Juventus. More details are expected soon.
João Amaral and Deco are working on the deal.
Here We Go Soon
__DRSporten
Fake?
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Re: Transferrygter
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Tænkte det nok, men tak for insider arbejdetPaulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:51 pmHam jeg skrev med siger, at Mikkel Bro Hansen er en af hans bedste venner. Han kender ikke til noget om, at et Barca-skifte er på vej. Til gengæld kan jeg nu læse, at han angiveligt er på vej til PSV.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:37 pmPræcis, jeg kan heller ikke se noget på DR, så det virker sus. Jeg har skrevet til en der kender ham om han ved noget.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:28 pmJo, men der står DR sporten og de har intet om det på deres hjemmeside. Har heller ikke set noget i andre danske medierPaulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:26 pmDet kan godt være rigtigt. Ud fra mit kendskab, så har interessen fra Barca i hvert fald været reel tidligere.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:12 pm???BREAKING: Barcelona are reportedly in advanced negotiations with Bodø/Glimt for the transfer of Danish wonderkid Mikkel Bro Hansen.
The youngster has chosen Barcelona ahead of Manchester City, Newcastle United, and Juventus. More details are expected soon.
Here We Go Soon
__DRSporten
Fake?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Øv jeg håbede på ham den hollandske forsvarsspiller fra Twente. Han ser meget talentfuld ud.
- Paulinho15
Det er da ikke officielt endnu, at Alvaro Cortes er på plads i Antwerp? I så fald, så kan han jo stadig nå at blive, hvis vi ikke henter en ny forsvarsspiler.If Barça were not 100% sure on signing a CB, it made no sense to let Alvaro Cortes leave...
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Tak, det lyder som et spændende skifte til PSV! Jeg håber og tror på, at det bliver et godt skifteEasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 2:22 pmTænkte det nok, men tak for insider arbejdetPaulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:51 pmHam jeg skrev med siger, at Mikkel Bro Hansen er en af hans bedste venner. Han kender ikke til noget om, at et Barca-skifte er på vej. Til gengæld kan jeg nu læse, at han angiveligt er på vej til PSV.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:37 pmPræcis, jeg kan heller ikke se noget på DR, så det virker sus. Jeg har skrevet til en der kender ham om han ved noget.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:28 pmJo, men der står DR sporten og de har intet om det på deres hjemmeside. Har heller ikke set noget i andre danske medierPaulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:26 pmDet kan godt være rigtigt. Ud fra mit kendskab, så har interessen fra Barca i hvert fald været reel tidligere.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:12 pm???BREAKING: Barcelona are reportedly in advanced negotiations with Bodø/Glimt for the transfer of Danish wonderkid Mikkel Bro Hansen.
Here We Go Soon
__DRSporten
Fake?![]()
- Paulinho15
Har vi egentlig en tråd med ham? Mon ikke Barca fortsat vil holde øje med ham?Paulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 4:52 pmTak, det lyder som et spændende skifte til PSV! Jeg håber og tror på, at det bliver et godt skifteEasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 2:22 pmTænkte det nok, men tak for insider arbejdetPaulinho15 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:51 pmHam jeg skrev med siger, at Mikkel Bro Hansen er en af hans bedste venner. Han kender ikke til noget om, at et Barca-skifte er på vej. Til gengæld kan jeg nu læse, at han angiveligt er på vej til PSV.Paulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:37 pmPræcis, jeg kan heller ikke se noget på DR, så det virker sus. Jeg har skrevet til en der kender ham om han ved noget.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:28 pmJo, men der står DR sporten og de har intet om det på deres hjemmeside. Har heller ikke set noget i andre danske medierPaulinho15 skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:26 pmDet kan godt være rigtigt. Ud fra mit kendskab, så har interessen fra Barca i hvert fald været reel tidligere.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 29, 2026 10:12 pm???BREAKING: Barcelona are reportedly in advanced negotiations with Bodø/Glimt for the transfer of Danish wonderkid Mikkel Bro Hansen.
Here We Go Soon
__DRSporten
Fake?![]()
![]()
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Hvis vi ender uden en LCB opgradering, vil jeg give vinduet 8/9 ud 10. Man har fået lavet en utrolig mængde handler og man har opgraderet både i starteren og i dybden på mange positioner. Det er imponerende arbejde i sig selv. En LCB ville bringe karakteren tæt på et 10 tal og julian ville have spængt skalaen
Jeg er dog meget tilfreds og mht en LCB, så kan man nu bruge efteråret til at vurdere på ny, om man skal hente en i vintervinduet. Efteråret er ikke så krævende som forårssæsonen, så man kan sagten klare sig med det, man har, indtil da.
Hvis man kigger på, hvor man nu kan opgradere, så er LCB, CF og de to backpositioner de næste positioner, man skal kigge på
Jeg er dog meget tilfreds og mht en LCB, så kan man nu bruge efteråret til at vurdere på ny, om man skal hente en i vintervinduet. Efteråret er ikke så krævende som forårssæsonen, så man kan sagten klare sig med det, man har, indtil da.
Hvis man kigger på, hvor man nu kan opgradere, så er LCB, CF og de to backpositioner de næste positioner, man skal kigge på
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
| Deco: “There will be NO MORE ARRIVALS.” #fcblive
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Dejligt politisk korrekt svar.Julian Alvarez was retained by Atletico Madrid despite interest from FC Barcelona. Lamine Yamal, when asked about the failed transfer, said that at present they are doing very well and it is clear they are not lacking goals. He added that although Alvarez is a great player, he is very happy with the squad they have.
Min sidste indskydelse til hele den her saga er at det ikke ville gøre mig noget hvis klubben skrev ind i regel kodeks at man aldrig handler med Atletico Madrid ved hverken til eller afgange, lidt ligesom Bilbao kun spiller med baskere.
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Vi skal da i hvert fald ikke sælge nogen som helst til dem lige foreløbigt. Det lader til, at de har glemt, de gaver, vi har givet dem før i tiden. Villa, Suárez, Griezmann...
Robert Zimmerman
- Paulinho15
Hvad så hvis en spiller vi gerne vil af med i såDumle skrev: ↑tirs sep 01, 2026 8:31 pmDejligt politisk korrekt svar.Julian Alvarez was retained by Atletico Madrid despite interest from FC Barcelona. Lamine Yamal, when asked about the failed transfer, said that at present they are doing very well and it is clear they are not lacking goals. He added that although Alvarez is a great player, he is very happy with the squad they have.
Min sidste indskydelse til hele den her saga er at det ikke ville gøre mig noget hvis klubben skrev ind i regel kodeks at man aldrig handler med Atletico Madrid ved hverken til eller afgange, lidt ligesom Bilbao kun spiller med baskere.
fald drømmer om at spille for Atlético? Skal vi så være smålige og stå i vejen for det?
Jeg kan godt følge dig langt hen af vejen, men jeg synes ikke der er nogen grund til at gå den vej.
Jeg synes det er mere klasse bare at sende afgange til de klubber de gerne vil til, såfremt vi bliver kompenseret ordenligt.
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
I så fald ville det skulle genovervejes, hvis vi alligevel ikke kunne bruge ham.
Problemet er bare, at jeg ikke kender til en eneste Barça-spiller, hverken nu eller i fortiden, der har erklæret, at deres drøm var Atlético.
Problemet er bare, at jeg ikke kender til en eneste Barça-spiller, hverken nu eller i fortiden, der har erklæret, at deres drøm var Atlético.
Robert Zimmerman
- Paulinho15
Altså nu kommer Rodri jo fx fra Atlético. Det kan da være han gerne vil tage en tur mere hos dem efter tiden i Barca?DeanCassady skrev: ↑tirs sep 01, 2026 9:05 pmI så fald ville det skulle genovervejes, hvis vi alligevel ikke kunne bruge ham.
En andet scenarie er, at vi har en spiller på La Masia, som kommer på førsteholdet, men som så ikke kan bruges. Denne spiller kommer så også fra Atleti og vil så tilbage.
Et tredje eksempel kan være, at vi har en spiller vi gerne vil af med, hvor Atleti så er det højeste mulige niveau de kan fortsætte på og som er interessant for dem.
I det tilfælde kan det jo godt blive drømmen at fortsætte der. Og der har jo været tre eksempler i de seneste 12 år med Villa, Suarez og Memphis.
Jeg synes ikke vi skal lukke i overfor Atlético. Det vinder vi ikke noget ved. Det er bedre at bevare klassen og være den voksne her synes jeg.