Vi vinder ikke CL med det her koncept. Det gør vi bare ikke. Men jeg er sgu underholdt, og det er faktisk med alderen blevet det vigtigste for mig. Man sidder voldsomt mange timer og kigger på fantastisk fodbold uge efter uge. En fejring af et CL-trofæ varer omtrent det samme, som fejringen af en ligatitel - Og jeg er ikke en teenager mere, som har brug for at hovere i skolen. Så jeg efter flere års ørkenvandring efter et spændende spilkoncept, der tager jeg sgu gerne nogle år med Fliki Flaka bold, og et par røvture i CLFCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 31, 2026 11:31 pm5-2. Perioder med rigtig smukt spil, graverende forsvarsfejl og smukke mål. Der skal dog strammes op i forsvaret, hvis Champions League trofæet skal i hus. Raphinha er forrygende som 9’er. Topscorer i ligaen pt. Forrygende kamp af Bernal, Espart. Gordon gør det virkelig godt. Ligner han har været i klubben i meget lang tid.
31/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 1011 gange
Re: 31/8 FC Barcelona - Rayo Vallecano
Forumlegende
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Jeg missede for en gangs skyld kampen, og det er længe siden sidst. Så jeg kan ikke rigtig vurdere eller analysere meget. Men ud fra stats og højdepunkter ligner det præcis samme mønster som sidste sæson: superklasse offensiv, men en defensiv der giver alt for mange nemme chancer væk.
Ud fra de indkasserede mål ser det ud til, at skurkene er AC, Kounde og Xavi Espart. Og selvfølgelig også Gordon og Raphinha, fordi de ikke presser nok i front??
Kampen viser igen, at vi slet ikke skal købe Álvarez eller flere angribere, især efter købet af Gabriel Jesus. Jeg håber stadig, vi får hentet en topklasse CB her på sidste transferdag, og jeg har intet imod, at vi bruger 80–100 mio. En stærk forsvarsspiller, der kan styre og organisere bagkæden med rutine og lederskab. Sker det, så tror jeg, vi har en rigtig god chance i CL.
Ud fra de indkasserede mål ser det ud til, at skurkene er AC, Kounde og Xavi Espart. Og selvfølgelig også Gordon og Raphinha, fordi de ikke presser nok i front??
Kampen viser igen, at vi slet ikke skal købe Álvarez eller flere angribere, især efter købet af Gabriel Jesus. Jeg håber stadig, vi får hentet en topklasse CB her på sidste transferdag, og jeg har intet imod, at vi bruger 80–100 mio. En stærk forsvarsspiller, der kan styre og organisere bagkæden med rutine og lederskab. Sker det, så tror jeg, vi har en rigtig god chance i CL.
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Ja chancen er højst 1-2%.
Selv hvis vi brænder 500 mio. på angribere, der presser som koffeinpumpede hyæner, så står forsvaret stadig og vakler som et telt i stormvejr, fordi ingen i bagkæden kan finde ud af at slå pløkkerne i jorden.
-
DrGink
- Har takket: 1207 gange
- Blevet takket: 253 gange
Har polymarket os ikke som favoritter med 15-18 %. Det er vel ok.
Jeg tænker nu heller ikke sandsynligheden er så stor.
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Jeg er meget enig med dig, jeg tager hellere 5 år med det her fodbold og de spanske titler der falder af, end sæson ud og sæson ind med spansk kontrol fodbolds langgabere der så giver et CL trofæ eller 2.Daluigi skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:03 amVi vinder ikke CL med det her koncept. Det gør vi bare ikke. Men jeg er sgu underholdt, og det er faktisk med alderen blevet det vigtigste for mig. Man sidder voldsomt mange timer og kigger på fantastisk fodbold uge efter uge. En fejring af et CL-trofæ varer omtrent det samme, som fejringen af en ligatitel - Og jeg er ikke en teenager mere, som har brug for at hovere i skolen. Så jeg efter flere års ørkenvandring efter et spændende spilkoncept, der tager jeg sgu gerne nogle år med Fliki Flaka bold, og et par røvture i CLFCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 31, 2026 11:31 pm5-2. Perioder med rigtig smukt spil, graverende forsvarsfejl og smukke mål. Der skal dog strammes op i forsvaret, hvis Champions League trofæet skal i hus. Raphinha er forrygende som 9’er. Topscorer i ligaen pt. Forrygende kamp af Bernal, Espart. Gordon gør det virkelig godt. Ligner han har været i klubben i meget lang tid.
Jeg synes dog man skal vente lidt med at dømme konceptet, for nu har vi set Rodri 2 gange 30 minutter, og jeg synes der sker noget med balancen når han kommer ind, det falder mere til ro uden at gå ud over det offensive.
Ved det første mål igår skal Kounde jo bare trække et gult kort, længere er den ikke og mål nr. 2 er et hjørnespark AC ikke skal give væk, og så skal Espart dække bedre op men han er altså stadig grøn, men fantastisk.
-
Iniesta007
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 305 gange
Koundé SKAL væk eller bænkes, og så købe en stor stærk forsvarsspillerBarca80 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:28 amJeg missede for en gangs skyld kampen, og det er længe siden sidst. Så jeg kan ikke rigtig vurdere eller analysere meget. Men ud fra stats og højdepunkter ligner det præcis samme mønster som sidste sæson: superklasse offensiv, men en defensiv der giver alt for mange nemme chancer væk.
Så kan vi vinde Champions league
God sæson Culés det tegner godt
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Barca har spillet fantastisk fodbold de tre første kampe. Jeg tror måske, dette hold og denne fodbold er det tætteste vi har været på Cruyff bold siden start halvfemserne. Ja, spillet går hurtigere i dag, men, måden holdet er bygget op på, med spillere der løber nonstop for hinanden og holdet, ligner i høj grad det hold, Cruyff byggede. Det er en sand fornøjelse at se på
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Jeg gider slet ikke tænke CL. Det er en tilfældig bonus man nogle gange får. Jeg tænker god fodbold og ligaen. Og pt spiller vi fandeme god fodbold!
Jeg kommer ikke til at brokke mig over et hold med det udtryk. Det er præcis det jeg vil have.
Jeg kommer ikke til at brokke mig over et hold med det udtryk. Det er præcis det jeg vil have.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
I kampe som igår er Kounde en svær størrelse, for ja han koster et mål ved ikke at trække et gult kort, men uden den aflevering til Gordon på 40-50 meter scorer Raphinha ikke hans 3. mål. Stadig er jeg dog nok enig i at Kounde trænger til at blive skiftet ud, jeg er dog ikke sikker på jeg synes Eric Garcia er løsningen, for jeg er konstant nervøs for hans mangel på fart.Iniesta007 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 8:16 amKoundé SKAL væk eller bænkes, og så købe en stor stærk forsvarsspillerBarca80 skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:28 amJeg missede for en gangs skyld kampen, og det er længe siden sidst. Så jeg kan ikke rigtig vurdere eller analysere meget. Men ud fra stats og højdepunkter ligner det præcis samme mønster som sidste sæson: superklasse offensiv, men en defensiv der giver alt for mange nemme chancer væk.
Kampen viser igen, at vi slet ikke skal købe Álvarez eller flere angribere, især efter købet af Gabriel Jesus. Jeg håber stadig, vi får hentet en topklasse CB her på sidste transferdag, og jeg har intet imod, at vi bruger 80–100 mio. En stærk forsvarsspiller, der kan styre og organisere bagkæden med rutine og lederskab. Sker det, så tror jeg, vi har en rigtig god chance i CL.. Så har vi sku et godt hold, med en bænk der må missunde mange hold
![]()
Så kan vi vinde Champions league. Vi skal jo "bare" score flere mål end modstanderne
og kampe der ender 5-4 til os er jo god underholdning...omend mine nerver ikke altid klarer det
![]()
God sæson Culés det tegner godt![]()
Lige mine ordPiquénbauer skrev: ↑tirs sep 01, 2026 8:26 amJeg gider slet ikke tænke CL. Det er en tilfældig bonus man nogle gange får. Jeg tænker god fodbold og ligaen. Og pt spiller vi fandeme god fodbold!
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Forhåbentlig er der også en middelvej.. for jeg vil godt nok hellere være seriøse bejlere til CL og hvad deraf følger af perioder med kompakthed og kontrol, end lutter 5-1/5-2 sejre over alle hold fra nr 5-20 i la liga….
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Jeg fik også Cruyff-vibes i går. Måske en kombi af at det nye Camp Nou virker meget stemningsfuldt og så selvfølgelig spillestilen under Flick, som har taget et nøk op i intensitet denne sæson.EasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 8:22 amBarca har spillet fantastisk fodbold de tre første kampe. Jeg tror måske, dette hold og denne fodbold er det tætteste vi har været på Cruyff bold siden start halvfemserne. Ja, spillet går hurtigere i dag, men, måden holdet er bygget op på, med spillere der løber nonstop for hinanden og holdet, ligner i høj grad det hold, Cruyff byggede. Det er en sand fornøjelse at se på
Jeg kunne næsten mærke følelsen i kroppen fra starten af 90’erne, når Laudrup, Bakero, Ferrer, Amor, Begiristain og selvfølgelig min personlige favorit Stoichkov blev vist på TV 2 sene lørdage aftener. Jeg elsker den måde vi spiller på nu.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 740 gange
- Blevet takket: 798 gange
Hristo skrev: ↑tirs sep 01, 2026 10:18 amJeg fik også Cruyff-vibes i går. Måske en kombi af at det nye Camp Nou virker meget stemningsfuldt og så selvfølgelig spillestilen under Flick, som har taget et nøk op i intensitet denne sæson.EasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 8:22 amBarca har spillet fantastisk fodbold de tre første kampe. Jeg tror måske, dette hold og denne fodbold er det tætteste vi har været på Cruyff bold siden start halvfemserne. Ja, spillet går hurtigere i dag, men, måden holdet er bygget op på, med spillere der løber nonstop for hinanden og holdet, ligner i høj grad det hold, Cruyff byggede. Det er en sand fornøjelse at se på
Jeg kunne næsten mærke følelsen i kroppen fra starten af 90’erne, når Laudrup, Bakero, Ferrer, Amor, Begiristain og selvfølgelig min personlige favorit Stoichkov blev vist på TV 2 sene lørdage aftener. Jeg elsker den måde vi spiller på nu.
You forgot:
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Haha han var også en kæmpe konge. Men jeg tror ubevidst, jeg forbinder ham med slutningen af Laudrup/Cruyff-epoken, fordi han som jeg husker det blev fjerde udlænding sammen med Koeman og “brødrene” Laudrup og Hristo og på den måde var kimen til at noget smukt sluttede. Det er på ren lommehukommelse, så fakta siger måske meget mere. Og der var jeg så også blevet solgt til Barca, så da Laudrup smuttede til Puta blev mit fodboldhjerte hos Barca:-) Og jeg holder også meget af Romario for sit sublime spil og storhedsvanvid kombineret.SpillerSomMESSI skrev: ↑tirs sep 01, 2026 10:53 amHristo skrev: ↑tirs sep 01, 2026 10:18 amJeg fik også Cruyff-vibes i går. Måske en kombi af at det nye Camp Nou virker meget stemningsfuldt og så selvfølgelig spillestilen under Flick, som har taget et nøk op i intensitet denne sæson.EasyBuddhist skrev: ↑tirs sep 01, 2026 8:22 amBarca har spillet fantastisk fodbold de tre første kampe. Jeg tror måske, dette hold og denne fodbold er det tætteste vi har været på Cruyff bold siden start halvfemserne. Ja, spillet går hurtigere i dag, men, måden holdet er bygget op på, med spillere der løber nonstop for hinanden og holdet, ligner i høj grad det hold, Cruyff byggede. Det er en sand fornøjelse at se på
You forgot:
![]()
- JonasV
- Geografisk sted: Lige ved og næsten
- Har takket: 1490 gange
- Blevet takket: 1999 gange
Det vil jeg fandme gerne nominere til årets indlæg, det dér. Well spoken, Dalle, well spoken. Det er jo nærmest somDaluigi skrev: ↑tirs sep 01, 2026 12:03 amVi vinder ikke CL med det her koncept. Det gør vi bare ikke. Men jeg er sgu underholdt, og det er faktisk med alderen blevet det vigtigste for mig. Man sidder voldsomt mange timer og kigger på fantastisk fodbold uge efter uge. En fejring af et CL-trofæ varer omtrent det samme, som fejringen af en ligatitel - Og jeg er ikke en teenager mere, som har brug for at hovere i skolen. Så jeg efter flere års ørkenvandring efter et spændende spilkoncept, der tager jeg sgu gerne nogle år med Fliki Flaka bold, og et par røvture i CLFCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 31, 2026 11:31 pm5-2. Perioder med rigtig smukt spil, graverende forsvarsfejl og smukke mål. Der skal dog strammes op i forsvaret, hvis Champions League trofæet skal i hus. Raphinha er forrygende som 9’er. Topscorer i ligaen pt. Forrygende kamp af Bernal, Espart. Gordon gør det virkelig godt. Ligner han har været i klubben i meget lang tid.
om man kan mærke noget igen.
Stativ, stakit, Busquets.