9 - Gabriel Jesus
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
9 - Gabriel Jesus
Så skulle den være god nok. Hmm. Fin backup, hvis han kan holde sig fri for skader.
Prisen? Helt fin efter min mening. Han har en god alder og kan sikkert score nogle mål.
Fulde navn: Gabriel Fernando de Jesus.
Fødselsdato: 03. April 1997.
Fødested: São Paulo, Brasilien.
Position: Angriber.
Højde: 1.75 m.
Prisen? Helt fin efter min mening. Han har en god alder og kan sikkert score nogle mål.
Fulde navn: Gabriel Fernando de Jesus.
Fødselsdato: 03. April 1997.
Fødested: São Paulo, Brasilien.
Position: Angriber.
Højde: 1.75 m.
- FCBarcelonaChr
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 808 gange
Re: Gabriel Jesus
Okay angriber. Men for Barca.. Jeg er ikke optimistisk. Men hvad ved jeg. Jeg sagde at Gordon vil være lort. Så hvad ved jeg..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
Med mindre hans løns er skyhøj, så synes jeg det er ganske fint hentet, såfremt han er nogenlunde skadesfri. Fin trupsspiller, og der er stadigvæk plads til at hente en Haaland/Julian-ish angriber ind næste sæson. Mon ikke han kan høvle lidt mål ind?
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Vi skal i hvert fald ikke hænge en hel masse op på ham, det vil være dumt. Kan han spille 20 fulde kampe på et år og score 10-15 mål, så må det betegnes som en succes. Det vil give os den dybde, vi har brug for
Skulle miraklet ske og han spiller sig i noget der ligner top form, så kan han give mere. Men lige nu, er det ikke noget, der ligger i kortene
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 444 gange
De sidste 19 skud som Gabriel Jesus har haft.
Et andet tilføjende info:
Now, according to Mundo Deportivo, Barcelona have thoroughly investigated Jesus’ physical condition and all the feedback has been positive
The only concern is that the Brazilian forward lacks match rhythm.
He was unable to build up sufficient playing time during the crucial stages of last season after recovering from injury, with Kai Havertz and Viktor Gyokeres ahead of him in the Arsenal attack.
- FCBarcelonaChr
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Som jeg var inde på i transfertråden så er risikoen lille. Ingen tvivl om hans kvaliteter. Der er han en topangriber, men problemet har været hans skader. Derfor har jeg ingen forventninger til ham. Det kan vel gå tre veje.
1. Han indfrier forventningerne som den trupspillerrolle han nok er købt ind til.
2. Han leverer en super skadesfri sæson over al forventning og viser sit sande jeg.
3. Han er forsat skadesplaget og bidrager begrænset. Med den lave transfersum var det dog risikoen værd.
Gabriel Jesus er en eminent angriber. Vi var også ude efter ham, da han spillede i Palmeiras inden skiftet til City i 2017.
Jeg håber, at han kan holde sig skadesfri. Han burde i så fald have forudsætningerne til at levere en god sæson i Barca.
Jeg har ikke nogle forventninger til ham på grund af skadeshistorikken og transferprisen.
Hvis han fortsætter med at være skadet hos os, så synes jeg ikke vi kan være skuffede over det, så han kan kun overraske, hvis han holder sig fit og skarp.
Det tager også presset fra ham, da forventningerne nok ikke er store, men jeg håber virkelig på en god sæson for ham.
Han er en fed spiller!
1. Han indfrier forventningerne som den trupspillerrolle han nok er købt ind til.
2. Han leverer en super skadesfri sæson over al forventning og viser sit sande jeg.
3. Han er forsat skadesplaget og bidrager begrænset. Med den lave transfersum var det dog risikoen værd.
Gabriel Jesus er en eminent angriber. Vi var også ude efter ham, da han spillede i Palmeiras inden skiftet til City i 2017.
Jeg håber, at han kan holde sig skadesfri. Han burde i så fald have forudsætningerne til at levere en god sæson i Barca.
Jeg har ikke nogle forventninger til ham på grund af skadeshistorikken og transferprisen.
Hvis han fortsætter med at være skadet hos os, så synes jeg ikke vi kan være skuffede over det, så han kan kun overraske, hvis han holder sig fit og skarp.
Det tager også presset fra ham, da forventningerne nok ikke er store, men jeg håber virkelig på en god sæson for ham.
Han er en fed spiller!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Han skal i bund og grund kun holde sig fitness til hvad 10-15 kampe. Så kan hamza få fri til 2. Holdet og spilletid.Paulinho15 skrev: ↑søn aug 30, 2026 9:35 pmSom jeg var inde på i transfertråden så er risikoen lille. Ingen tvivl om hans kvaliteter. Der er han en topangriber, men problemet har været hans skader. Derfor har jeg ingen forventninger til ham. Det kan vel gå tre veje.
Han er en fed spiller!![]()
- FCBarcelonaChr
- FCBarcelonaChr
-
DeanCassady
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 413 gange
Tillykke til ham. Der findes næppe noget større for en brasiliansk spiller end Barça.
Robert Zimmerman
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Jeg glæder mig mere og mere over tilgangen af Gabriel Jesus! Jeg er henrykt og han passer perfekt ind!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃