Jaah, om ikke andet så bliver det ikke Araujo der sætter en kæp i hjulet i årHristo skrev: ↑søn aug 30, 2026 4:32 pmJeg studsede også over Rodris løn da jeg var forbi Capalogy fordi jeg havde hørt et noget lavere beløb ifm transferen. Men vi slog ham i konkurrence med Puta, han var VMs bedste spillere og har vundet ballon dor så det ville næsten også være besynderligt, hvis han trak en relativt lav løn. Jeg er helt ok med det, fordi han kan blive så definerende i vigtige kampe. Han kan også få en ny skade men that’s life.Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 4:10 pmNej, netop.Hristo skrev: ↑søn aug 30, 2026 4:04 pmJeg kender ikke forskel på skat i uk og Spanien men samme løn vil placere ham for højt i vores lønhierarki hvis han primært er skadet sub. Fin nok hvis han med noget som minder om fuld spilletid kan nærme sig den lønpakke men uden skal han simpelthen ikke have lige så meget i løn som Pedri og Gordon, og mere end fx Fermin, Olmo, Joan og Cubarsi.Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 3:56 pmSå vidt jeg lige kan se, får han 16m€ i grundløn hos Arsenal🫣
Vil i øvrigt også mene Pedri ligger for lavt målt op mod hans betydning…!!
Og passer det virkelig at Rodri får 27!!![]()
Tænker Jesus nok får minimum 10
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Har takket: 1984 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Re: Transferrygter
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
Så det var blot en stikpille...Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 3:08 pmJeg er ok. Forventede ikke guldkorn.Madameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 3:04 pmJeg følger gerne op, hvis du mangler et svar et eller andet sted..Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:57 pmHahaha!Madameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:48 pmIngen diskussion uden argumenter, eller den bliver i hvert fald hurtigt uinteressant.Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:17 pmMadameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:06 pmGode argumenter..Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 1:32 pmDet er fint.Madameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 12:54 pm
Ja, hvis man mener, at en mere eller mindre falsk 9’er uden nævneværdigt boks presence, der ikke er ret målfarlighed i åbent spil, er hvad man har brug for, så er 150 millioner da en super pris…
Jeg havde til enhver tid taget NUFC Isak, dvs. bevægelig kreativt outlet, boks presence, kliniske afslutninger.
Han har dog ikke vist det niveau siden hans skifte til Liverpool..
Jeg er virkelig glad for at Isak ikke er Barca spiller og slet ikke til den pris.![]()
Trods alt forsvinder jeg ikke bare fra en disk, som du har det med at gøre….
Og ja jeg er herinde periodisk grundet arbejde, familie mv., så ja jeg har sikkert misset et svar hist og her.
Min klare oplevelse er at du pludselig stopper en disk, i hvert fald halv ofte i dem jeg har haft med dig, som du selv lægger op til, når dine argumenter bliver lidt udtømte.
Tænker alle er lidt on/off herinde.
Men lads os lade det ligge og komme videre.![]()
-
Antimadridista
- Har takket: 1984 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Nu kastede du selv lidt med sten….Madameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 4:57 pmSå det var blot en stikpille...Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 3:08 pmJeg er ok. Forventede ikke guldkorn.Madameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 3:04 pmJeg følger gerne op, hvis du mangler et svar et eller andet sted..Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:57 pmHahaha!Madameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:48 pmIngen diskussion uden argumenter, eller den bliver i hvert fald hurtigt uinteressant.Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:17 pmMadameskrald skrev: ↑søn aug 30, 2026 2:06 pmGode argumenter..Antimadridista skrev: ↑søn aug 30, 2026 1:32 pm
Det er fint.
Jeg er virkelig glad for at Isak ikke er Barca spiller og slet ikke til den pris.![]()
Trods alt forsvinder jeg ikke bare fra en disk, som du har det med at gøre….
Og ja jeg er herinde periodisk grundet arbejde, familie mv., så ja jeg har sikkert misset et svar hist og her.
Min klare oplevelse er at du pludselig stopper en disk, i hvert fald halv ofte i dem jeg har haft med dig, som du selv lægger op til, når dine argumenter bliver lidt udtømte.
Tænker alle er lidt on/off herinde.
Men lads os lade det ligge og komme videre.![]()
Men jeg er som sagt videre min ven. Går ikke og grubler over uafsluttede disk, med mindre jeg bliver mindet om det, som jeg blev i dag.?
Ha det godt
- Siempre Barca
- Geografisk sted: Manchester
- Har takket: 25 gange
- Blevet takket: 48 gange
Gabriel Jesus er korrekt nok på en ugentlig løn på £265K - svarende til lige knap €16 millioner årligt. Det vi dog skal huske er at han er på sit sidste år i Arsenal og en ny kontrakt ville næppe blive tilbudt til mere end det halve.
Jeg tror personligt (uden at have belæg for det) at Gabriel Jesus mere end gerne vil til Barcelona og at han er klar på en 3-årig kontrakt til €7-8 millioner årligt, som er det niveau Joan Garcia, Eric Garcia og Fermin Lopez ligger på. Den køber jeg gerne.
Jeg tror personligt (uden at have belæg for det) at Gabriel Jesus mere end gerne vil til Barcelona og at han er klar på en 3-årig kontrakt til €7-8 millioner årligt, som er det niveau Joan Garcia, Eric Garcia og Fermin Lopez ligger på. Den køber jeg gerne.
Barca fan siden 2005. FCK fan siden jeg gik med ble.
-
Hristo
- Har takket: 340 gange
- Blevet takket: 523 gange
Hvis han lander der, er jeg også helt fint tilfreds.Siempre Barca skrev: ↑man aug 31, 2026 12:24 amGabriel Jesus er korrekt nok på en ugentlig løn på £265K - svarende til lige knap €16 millioner årligt. Det vi dog skal huske er at han er på sit sidste år i Arsenal og en ny kontrakt ville næppe blive tilbudt til mere end det halve.
En Jesus i sin gamle form, ville være decideret forstærkning. Som type passer han eminent til Flick med presbold, arbejdsiver og offensiv fleksibilitet.
Det er ikke den version, som ankommer, men med lidt held kan han være en god breddespiller. Lad os sige der er godt 50% sandsynlighed for dette.
Med ufatteligt meget held finder han somehow sit gamle jeg, selvom jeg tror der højst er 5% sandsynlighed for det.
De sidste ca 40% smider jeg i Aguero/Boateng-puljen. Altså en spiller som qua skader og manglende fysik/form ikke komme til at gøre noget forskel.
Ok at smide breddespiller-løn efter dette, men forehåbentlig heller ikke mere.
- PeterPedal
- Har takket: 77 gange
- Blevet takket: 285 gange
Vi har vel på en måde 4 ... har vi ikke også arvet Eric?
Senest rettet af PeterPedal man aug 31, 2026 11:01 am, rettet i alt 1 gang.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 198 gange
Bliver mere og mere vild med Jesus handlen. Synes det er godt set.
Tror det spanske miljø vil passe ham langt bedre ift. skadeshistorik og spillestil - som alt andet lige er knap så fysisk betonet. Spillestilen er spot on - han er arbejdsom, dygtig presspiller og en rimelig komplet angriber - og vi har en tip top fysisk stab, som har bygget flere at vores spillere godt op.
Han har masser af erfaring. Har vundet 5 mesterskaber i England og 4 pokaltitler, Copa America og har 64 landskampe.
Så han kommer med en vinder-dna, som altid er velkommen.
Fornyet energi, motivation og et fedt skifte for ham personligt og for os en billig løsning - som næppe kan gå helt galt.
Alle transfer-hunterne melder også fortsat en masse om Alvarez - at Simeone ser det som værende giftigt at have ham i truppen. Og Atletico rygtes sammen med Jonathan David i Juve og et par andre også.
Jeg tør ikke afskrive den endnu.
Tror det spanske miljø vil passe ham langt bedre ift. skadeshistorik og spillestil - som alt andet lige er knap så fysisk betonet. Spillestilen er spot on - han er arbejdsom, dygtig presspiller og en rimelig komplet angriber - og vi har en tip top fysisk stab, som har bygget flere at vores spillere godt op.
Han har masser af erfaring. Har vundet 5 mesterskaber i England og 4 pokaltitler, Copa America og har 64 landskampe.
Fornyet energi, motivation og et fedt skifte for ham personligt og for os en billig løsning - som næppe kan gå helt galt.
Alle transfer-hunterne melder også fortsat en masse om Alvarez - at Simeone ser det som værende giftigt at have ham i truppen. Og Atletico rygtes sammen med Jonathan David i Juve og et par andre også.
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 627 gange
Tror desværre ikke at der sker mere der. Så har vi pludselig én for meget? Det vigtigste lige pt. må være at lande en kvalitetsmakker til Cubarsi. Hvem havde troet, at dengang transfervinduet åbnede, at vi ville sidde her til sidst og fortsat mangle en midtstopper. Der var en del rygter om Senesi, Schlotterbeck, Van de Veen og især Bastoni. Ærgerligt hvis der ikke kommer én eneste defensiv forstærkning. Cancelo er for mig ikke et "ny-indkøb", det var bare et spørgsmål om tid.Champione skrev: ↑man aug 31, 2026 10:15 amBliver mere og mere vild med Jesus handlen. Synes det er godt set.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2979 gange
- Blevet takket: 1738 gange
According to Florian Plettenberg, FC Barcelona have reached a total agreement with Hamburger SV to sign highly-rated 16-year-old centre-back Mikael Baza.
Barça have also agreed personal terms with Baza and his representatives on a contract until June 2029, with his medical and signing scheduled for Tuesday.
Only final paperwork and minor details remain before the transfer is completed.
The plan is for Baza to continue his development with Barça Atlètic and the U19s before gradually being integrated into the first team.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Mon Alvarez træner med truppen snarest efter vi har signet Jesus?
Senest rettet af Filten man aug 31, 2026 12:01 pm, rettet i alt 1 gang.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Champione
- Geografisk sted: København
- Har takket: 26 gange
- Blevet takket: 198 gange
Han trænede med allerede i går. (Før Jesus historien)
Men rygter gik på at Simeone melder at det bliver svært at få ham integreret igen (inkl. fans)
---------------------------------------
Barca is my religion!
Barca is my religion!
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Fedt så slår vi forhåbenligt til igen, til januar
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1312 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Mirza Catovic will become the new player of Barça Atlètic!
The 19-year-old pivot will join on loan with a buy option that will become mandatory upon meeting certain performance targets while playing for the reserves. [@Nilsola10]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1312 gange
- Blevet takket: 1501 gange
FCF UPDATE FOR BARÇA AS OF AUGUST 31, 2026
Penultimate day of the transfer window and we're updating Barça's FCF including the training rights from Marc Guiu's transfer to Leipzig (around 600k) and the signing of Gabriel Jesus.
Regarding this, Gabriel Jesus was earning 16M euros according to some sources, 13M according to others. When he signed that contract, he was in full form. He arrives at Barça as a redemption opportunity, so I understand that Barça might have offered him something less than that (around 12M?) BUT since Gordon and Adeyemi have been earning 15M, I've used that salary bracket as an assumption.
Even with his signing, we still have 61M of FCF available, so it absolutely does NOT affect a possible signing of Julián or another top 9, nor the option of bringing in a young and cheap center-back (for a top 9 operation, 45 to 50M of FCF is required)
Tomorrow the last day of the market FINALLY!!!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den