Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Hristo skrev:
lør aug 29, 2026 1:38 pm
Helt skørt at tegne det op som om, Alvarez er skurk og Atl offer. Hvis Atl ikke ville sælge til nogen, fordi han er nøgle for deres projekt, så kunne de have lidt sympati, hvis spiller og/eller Barca blev ved med at presse på. Men at ville sælge til en klub for en pris (Arsenal), og overhovedet ikke ville forhandle med en anden er jo dumt. Vi kan godt lege at vi er så store konkurrenter, at de ikke vil sælge, men historien viser, at der sagtens kan handles spillere mellem os og dem. Desuden kan de tage op mod 150 mio op af en konkurrents lommer, som vitterligt er mange penge for os også. Så at gøre Alvarez til skurk, fordi han fejlagtigt troede, at der kunne handles ml de to klubber er at sætte den for hårdt op. Naiv måske, men det er ikke det samme.
Og at Barca har snakket med hans bagland og meldt ud i pressen, at vi har sendt et officielt bud er heller ikke hverken forbudt eller uset i fodbold. Det var nok bare et rigtig dumt move, fordi Atl tog det ilde op og følte sig underløbet, i stedet for at forhandle en pris, de vinder på. Det er IMO en reaktion på, at en anden klub prøver at sætte en scene, hvor Atl mister kontrol og står tilbage som en lille klub. Men det er også en meget irrationel og følelsesladet reaktion.
Jeg kan sagtens se sagen fra begge sider. Men det er Alt som har pustet den op til noget større end den er fordi de er fornærmede.
Barca skulle set i bakspejlet bare have tilbudt de 150 mio inden 20.juni (som Atl havde meldt til Alvarez var pris og deadline), så havde Laporta og co haft alle argumenter på deres side. Nu må vi se hvordan det ender, men at kalde Alvarez en skurk er for mig en massiv forenkling. Jeg vil mere sige han er endt som taberen i et spil uden vindere.
Hvis man før vinduet havde en aftalt pris på 150 mil (jeg ved snart ikke hvad der er sandt eller falsk) Men kun bliver tilbudt 100 fra ens nok største rival, så afviser det bud for bagefter at få den opførsel fra Alvarez der bliver væk fra træningen en uge, så synes jeg faktisk Atletico er et offer i den her sag. At de så takler offentligheden som man har valgt og gøre er så også et kæmpe selvmål.

Og ja vi har muligvis ikke brudt nogle normer og love med måden vi har henvendt os på, men måske man burde vide det kræver en anden og overdrevet respektfuld opførsel når man gerne vil have rivalens største stjerne.

Alvarez har en kontrakt han ikke ønsker st opfylde, at fansne hader ham for det bør ikke komme som en overraskelse, så at man pludselig har dårlig mave og depression det lugter sku godt nok lidt.

Og skønt Alvarez er en skøn spiller, så håber jeg vi kigger en anden vej. Evt mere klassiske 9ere med fremtid som Kroupi eller Christian Kofane som jeg også synes ser interessant ud, og ellers bare kører med hvad vi har.

EasyBuddhist
Har takket: 1315 gange
Blevet takket: 1502 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

BREAKING: Barcelona are reportedly in advanced negotiations with Bodø/Glimt for the transfer of Danish wonderkid Mikkel Bro Hansen.

One for both the future and the present.

The youngster has chosen Barcelona ahead of Manchester City, Newcastle United, and Juventus. More details are expected soon.
João Amaral and Deco are working on the deal.

Here We Go Soon ❗️

__DRSporten
???

Fake?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2984 gange
Blevet takket: 1739 gange

Indlæg af Dytrax »

According to Sergi Capdevila, Barcelona have explored the possibility of a Balde–Dimarco swap in recent days, but Inter are currently not giving the green light.

Balde has also made it clear to Barça that his intention is to stay and fight for his place in the team.

Within the club, the belief is that he would only consider leaving for a major European side capable of meeting his salary demands and offering him the right sporting project.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 29, 2026 10:12 pm
BREAKING: Barcelona are reportedly in advanced negotiations with Bodø/Glimt for the transfer of Danish wonderkid Mikkel Bro Hansen.

The youngster has chosen Barcelona ahead of Manchester City, Newcastle United, and Juventus. More details are expected soon.

Here We Go Soon ❗️

__DRSporten
???

Fake?
Det kan godt være rigtigt. Ud fra mit kendskab, så har interessen fra Barca i hvert fald været reel tidligere.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Indlæg af DeanCassady »

Ja, rygterne har cirkuleret i månedsvis, så det ville næppe være en stor overraskelse.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
lør aug 29, 2026 10:26 pm
EasyBuddhist skrev:

Here We Go Soon ❗️

__DRSporten
???

Fake?
Det kan godt være rigtigt. Ud fra mit kendskab, så har interessen fra Barca i hvert fald været reel tidligere.
Jo, men der står DR sporten og de har intet om det på deres hjemmeside. Har heller ikke set noget i andre danske medier
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 29, 2026 10:28 pm
Paulinho15 skrev:
lør aug 29, 2026 10:26 pm
EasyBuddhist skrev:

Here We Go Soon ❗️

__DRSporten
???

Fake?
Jo, men der står DR sporten og de har intet om det på deres hjemmeside. Har heller ikke set noget i andre danske medier
Præcis, jeg kan heller ikke se noget på DR, så det virker sus. Jeg har skrevet til en der kender ham om han ved noget.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Matteo Moretto: "Barça proposed the idea of a swap deal involving Dimarco and Balde, but Inter say Dimarco is not for sale."

Fabrizio Romano: "The story about a swap deal between Balde and Dimarco is completely false."

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Jota Jordi: “Julián Álvarez’s agent, Fernando Hidalgo, will travel to Barcelona tomorrow morning to meet with Deco and the club’s board regarding Julián’s situation.

The meeting will be decisive and could play an important role in determining the next step in the deal.

Tomorrow will be a key day. The drama will be over soon. Fernando Hidalgo will keep his promise, unlike Gil Marín.”

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 530 gange

Indlæg af Hristo »

Fort officiel for 8,5 mio til Sociedad for 50% af rettighederne. Kontakt til 2031.
Til 2028 kan vi købe tilbage for 20 mio og derefter 25 mio. Ved videresalg får Barca halvdelen på de 50%.

Superfornuftig handel fordi vi dels får penge i kassen nu, men vigtigst af alt kan indlemme Fort for 12-17 mio netto, hvis han i løbet af de næste år udvikler sig til en back med kvalitet nok til Barca. Det vil være meget billigt for en ung hb. Det er meget bedre end fx 60 mio buy back for Tommy, som i bund og grund aldrig kommer til at ske.
Desuden kan Fort udvikle sig i ro og mag nu i en klub som er god til at unge spillere.

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... iedad.html

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

Dimarco ville virkelig være god… Men byttehandler sker sgu aldrig.

Spændende om der snart kommer lidt gang i den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

DiMarco er en and I følge Fabrizio

Hvis vi virkelig vil vente på Alvarez, tænker jeg, vi er nødt til at hente en lejespiller før vinduet lukker. Angrebet er for tyndt lige nu med kun 4. Man kan selvfølgelig tilføje Fermin/Olmo F9 og Bisiwu/Hamza til rotation i nogle kampe, men en enkelt rutineret 9'er, der er kommet I overskud et eller andet sted, vil gøre det hele lidt mere solidt og sikkert

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

EasyBuddhist skrev:
søn aug 30, 2026 7:37 am

Hvis vi virkelig vil vente på Alvarez, tænker jeg, vi er nødt til at hente en lejespiller før vinduet lukker. Angrebet er for tyndt lige nu med kun 4. Man kan selvfølgelig tilføje Fermin/Olmo F9 og Bisiwu/Hamza til rotation i nogle kampe, men en enkelt rutineret 9'er, der er kommet I overskud et eller andet sted, vil gøre det hele lidt mere solidt og sikkert
Kunne man overveje at lave en aftale alla den man lavede med Rashford med Gavriel Jesus?

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
søn aug 30, 2026 7:41 am
EasyBuddhist skrev:
søn aug 30, 2026 7:37 am

Kunne man overveje at lave en aftale alla den man lavede med Rashford med Gavriel Jesus?
Jesus kunne være en mulighed, ja.

Besvar