Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Re: Transferrygter
Barca har kun sendt et bud afsted. Det var for pokker det Laporta lige var ude og sige på Barca officielle kanaler. Man er uden tvivl interesseret i flere forskellige muligheder i forhold til samlede pakker hvorfor det efterfølgende også blev gjort klart at man er mere end åbne for forhandlinger.
Det er ATM dog ikke hvorfor deres svar var at håne Barca på twitter med diverse here we go tweets omkring yamal, raphinha osv. Så kan det være fordi det ikke var 150 mio (tror du ikke bare man havde budt det hvis ATM havde sagt det?) eller også var det vitterligt fordi ATM ikke har været interesseret i at snakke Julian med Barca.
Det er ATM dog ikke hvorfor deres svar var at håne Barca på twitter med diverse here we go tweets omkring yamal, raphinha osv. Så kan det være fordi det ikke var 150 mio (tror du ikke bare man havde budt det hvis ATM havde sagt det?) eller også var det vitterligt fordi ATM ikke har været interesseret i at snakke Julian med Barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
DrGink
- Har takket: 1203 gange
- Blevet takket: 253 gange
Og hvis han bryder deadlinen, hvad gør de så? Det er jo bare en trussel uden indhold.
-
Piquénbauer
Jeg har meget svært ved at se hvorfor Barca ikke bare skulle betale 150 mio og så lukke den? Hvis det virkelig var en mulighed. ALT tyder på at man kun vil have Julian og økonomien var der til at man sagtens kunne have smidt 150 mio i maj, juni og nu for den sags skyld.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
Hvis ikke sååååå … KILDER DE HAM!
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Det lyder som afpresningFCBarcelonaChr skrev: ↑fre aug 28, 2026 7:40 pmHvis ikke sååååå … KILDER DE HAM!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Piquénbauer
Jeg forstår desuden ikke helt den her fra den linkede artikel:
Jeg troede prisen var 150 mio? Men det var den åbenbart ikke? Eller var det kun for real at det er 500 mio?As previously covered on Football Espana, Atlético Madrid formally rejected Real Madrid’s €150m offer for Álvarez earlier in June, with Los Colchoneros pointing suitors towards the player’s €500m release clause as their public line on valuation. That position has not shifted, and Barcelona are now the side most actively engaged with the situation – though their financial ceiling falls well short of what Atlético are asking.
- Paulinho15
Som jeg forstår det har Barca afgivet et indledende bud på 100 mio. euro.
Det skulle angiveligt betyde, at Atleti skulle til forhandslingsbordet på grund af løfterne til Julian.
Om det er rigtigt ved jeg selvfølgelig ikke. Sådan har jeg forstået det.
Jeg undrer mig også over hvorfor vi ikke bare har lagt de 150 mio. euro, men selv hvis vi gør det, så forstår jeg det sådan, at Atleti ikke vil sælge til Barca uanset hvad.
Det skulle angiveligt betyde, at Atleti skulle til forhandslingsbordet på grund af løfterne til Julian.
Om det er rigtigt ved jeg selvfølgelig ikke. Sådan har jeg forstået det.
Jeg undrer mig også over hvorfor vi ikke bare har lagt de 150 mio. euro, men selv hvis vi gør det, så forstår jeg det sådan, at Atleti ikke vil sælge til Barca uanset hvad.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2984 gange
- Blevet takket: 1739 gange
Manchester City has entered the race to loan Julian Alvarez
[ Via; Mundo Deportivo ]
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
Er der ægte nogen der tror, at Alvarez har fået en depression?
Chancerne for, at det er en måde at forklare hans fravær fra (strejke) træning på, er vel markant større?
Jeg håber/forventer, at han gået ind i dette forløb med lidt omtanke og indsigt ifht. at han kunne forudse noget seriøs blowback fra Atl. M fans, når han officielt ønsker sig væk på en aktuel lang kontrakt.
Han har spillet sine kort, og nu lever han med den i hvert fald fra mit perspektiv forventede konsekvens. Dødstrusler og des lige er selvsagt ikke i orden, men heller ikke helt uventet i en klub, hvor der er et større fan segment, der er ganske fanatiske.
Chancerne for, at det er en måde at forklare hans fravær fra (strejke) træning på, er vel markant større?
Jeg håber/forventer, at han gået ind i dette forløb med lidt omtanke og indsigt ifht. at han kunne forudse noget seriøs blowback fra Atl. M fans, når han officielt ønsker sig væk på en aktuel lang kontrakt.
Han har spillet sine kort, og nu lever han med den i hvert fald fra mit perspektiv forventede konsekvens. Dødstrusler og des lige er selvsagt ikke i orden, men heller ikke helt uventet i en klub, hvor der er et større fan segment, der er ganske fanatiske.
-
Piquénbauer
Svært at sige hvordan man reagerer på dødstrusler rettet mod en og ens familie. Men jeg håber da for Julian skyld at det er strejke.
- Paulinho15
Helt sikkert! Er der ellers nogle der kender til et specifikt transfer deadline day show med Barca?EasyBuddhist skrev: ↑ons aug 26, 2026 8:43 pmJeg er påNorbit skrev: ↑ons aug 26, 2026 8:36 pmKunne være fedt, hvis alle dem med twitter som følger de store nyheder kunne sende noget i tråder her. Så kunne vi netop have sådan en countdown herinde. Kunne være fedt.Paulinho15 skrev: ↑ons aug 26, 2026 8:31 pmDet skal nok blive en spændende afslutning på transfervinduet både med hensyn til tilgange og afgange uanset hvad.
Det ville være sjovt, hvis vi havde vores egen udsendelse på deadline day her på siden hvor vi kunne følge udviklingen time for time ligesom diverse tv programmer har bare her med fokus på Barca kun.![]()
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Vi står til at sælge Toni F. og Guille. Sidstnævne havde man aftalt ny kontrakt med mundtligt, men han vil hellere videre nu i stedet for at forlænge, som jeg forstår det.
Og vi har generelt solgt en del unge spillere denne sommer.
Vi laver ofte modeller med tilbagekøbsklausuler osv, så på den måde er de ikke helt tabte.
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke, at det er et problem vores andethold spiller i fjerdebedste række. Lå det i næstbedste række kunne vi give talenterne langt bedre muligheder for at spille kampe på højt niveau uden at de behøver søge væk. Men med den store afgang vi ser lige nu, kan man frygte at en oprykning fra fjerdebedste ikke bliver aktuelt i år.
Det er selvfølgelig ren spekulation, men jeg håber ledelsen bevarer et strategisk fokus på at løfte vores andethold til det maksimale niveau i næstbedste række over de næste par år. Så vil springet for spillerne også være mindre, når skader og lignende åbner muligheder i løbet af sæsonen. Og måske søger de store talenter ikke være allerede som 18 årige. Er nok også bare lige ærgerlig over at vi har sagt farvel til store talenter som Virgili, Fort og fætrene Fernandez på så kort tid, selvom jeg er bekendt med at førsteholdet svømmer i egne talenter pt.
Og vi har generelt solgt en del unge spillere denne sommer.
Vi laver ofte modeller med tilbagekøbsklausuler osv, så på den måde er de ikke helt tabte.
Jeg kan dog ikke lade være med at tænke, at det er et problem vores andethold spiller i fjerdebedste række. Lå det i næstbedste række kunne vi give talenterne langt bedre muligheder for at spille kampe på højt niveau uden at de behøver søge væk. Men med den store afgang vi ser lige nu, kan man frygte at en oprykning fra fjerdebedste ikke bliver aktuelt i år.
Det er selvfølgelig ren spekulation, men jeg håber ledelsen bevarer et strategisk fokus på at løfte vores andethold til det maksimale niveau i næstbedste række over de næste par år. Så vil springet for spillerne også være mindre, når skader og lignende åbner muligheder i løbet af sæsonen. Og måske søger de store talenter ikke være allerede som 18 årige. Er nok også bare lige ærgerlig over at vi har sagt farvel til store talenter som Virgili, Fort og fætrene Fernandez på så kort tid, selvom jeg er bekendt med at førsteholdet svømmer i egne talenter pt.
-
DrGink
Jeg vil betegne det som enormt usandsynligt. Han kan jo sagtens på en test score til det, men giver ikke diagnosen(omend man nok i Spanien godt kan få en læge til at skrive under på det). Der er jo en del herinde der lider af angst og depression og det her kan ikke sidestilles med dem. Mit bud er han da har en belastnings- eller tilpasningsreaktion, men det er en anden problrmatik, der ofte er meget lettere at håndtere(afhængig af vedkommendes situation).Madameskrald skrev: ↑fre aug 28, 2026 8:35 pmEr der ægte nogen der tror, at Alvarez har fået en depression?
-
JHMark
- Har takket: 105 gange
- Blevet takket: 61 gange
Jep enig. Hvis han faktisk har depression, så skal vi ikke købe ham. Det skidt kan vare længe og vil påvirke performance gevaldigt.DrGink skrev: ↑lør aug 29, 2026 6:54 amJeg vil betegne det som enormt usandsynligt. Han kan jo sagtens på en test score til det, men giver ikke diagnosen(omend man nok i Spanien godt kan få en læge til at skrive under på det). Der er jo en del herinde der lider af angst og depression og det her kan ikke sidestilles med dem. Mit bud er han da har en belastnings- eller tilpasningsreaktion, men det er en anden problrmatik, der ofte er meget lettere at håndtere(afhængig af vedkommendes situation).Madameskrald skrev: ↑fre aug 28, 2026 8:35 pmEr der ægte nogen der tror, at Alvarez har fået en depression?
Uden at være sikker er det nok fordi han nok bare er ekstra trist, handlingslammet, bekymret osv. lige nu pga en træls situation, men lidt klamt hvis han har fået en faktisk lægeunderskrift.
-
DrGink
Vi skriver under på hvad som helst for pengeJHMark skrev: ↑lør aug 29, 2026 7:29 amJep enig. Hvis han faktisk har depression, så skal vi ikke købe ham. Det skidt kan vare længe og vil påvirke performance gevaldigt.DrGink skrev: ↑lør aug 29, 2026 6:54 amJeg vil betegne det som enormt usandsynligt. Han kan jo sagtens på en test score til det, men giver ikke diagnosen(omend man nok i Spanien godt kan få en læge til at skrive under på det). Der er jo en del herinde der lider af angst og depression og det her kan ikke sidestilles med dem. Mit bud er han da har en belastnings- eller tilpasningsreaktion, men det er en anden problrmatik, der ofte er meget lettere at håndtere(afhængig af vedkommendes situation).Madameskrald skrev: ↑fre aug 28, 2026 8:35 pmEr der ægte nogen der tror, at Alvarez har fået en depression?
Uden at være sikker er det nok fordi han nok bare er ekstra trist, handlingslammet, bekymret osv. lige nu pga en træls situation, men lidt klamt hvis han har fået en faktisk lægeunderskrift.