Jeg glemte Gordon! Stærk kamp af ham, og han bliver endda snydt for et straffe.Snotface skrev: ↑tors aug 27, 2026 11:13 pmFremragende kamp! Imponerende dominans hele vejen igennem og ingen skud på mål til Bilbao.
Nedslagspunkter:
- Fermin er simpelthen enestående. Fuldstændig vanvittig energi og med evnerne til at udnytte det. Jeg elsker ham.
- Rigtig god anden halvleg af Yamal. Jeg vil virkelig opfordre til at droppe al negativiteten. Han mangler stadig 5 %, men det kommer.
- Pedri, Cubarsi og Raphinha er nogle af de mest pålidelige spillere, man kan forestille sig. Det er så vigtigt at have så stabile spillere i alle kæder.
- Imponerende kamp af Espart. Kan det virkelig passe, at vi igen har en La Masia-spiller, der kan glide sømløst ind på holdet?
27/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Snotface
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 34 gange
Re: 27/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Jeg læste lige den sidste del af kamptråden her. Det er dejligt at læse alle de positive kommentarer med begejstring for holdet. Det er bestemt ikke altid jeg har kunne læse det herinde de seneste år!
Der ser ud til at de positive kommentarer og begejstringen kommer hele vejen rundt fra! Dejligt!
Hvis vi kigger nogle år tilbage til de vanskeligste tider med vores økonomiske muligheder var der så nogle der turde tro på hvor vi er i dag?
Der ser ud til at de positive kommentarer og begejstringen kommer hele vejen rundt fra! Dejligt!
Hvis vi kigger nogle år tilbage til de vanskeligste tider med vores økonomiske muligheder var der så nogle der turde tro på hvor vi er i dag?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Vi fik Cancelo på en fri og han bliver rigtig god at have over en lang sæson. Men megafedt Espart kommer med noget vi ikke havde i forvejen. Som back er teknik sublim.ladislau skrev: ↑tors aug 27, 2026 11:20 pmVil bare stemme i. Det er en fornøjelse at se de her drenge, der gerne vil det her vilde system.
Fermin, Pedri, Cubarsi, Bernal, Raphinha. Der er noget magisk i det.
Glæder mig til at man får kodet Pedri og Rodri sammen.
Yamal virker imo misforstået. Ser ham som en mand(dreng) på en mission om at komme tilbage i storform. Den form at ikke ramte til VM.
Tror ikke det er en børnesur ungdomstjerne vi har med at gøre, men en ærgerlig og super ambitiøs ung mand.
Forresten, såfremt hverken Balde eller Kounde bliver solgt, så har Espart lige gjort Cancello købet helt og aldeles overflødig.
-
Hristo
Pedri var outstanding i går.
Hvad der er endnu mere vildt: han har taget hul på sin syvende sæson som stamspiller for Barca. Han runder 250 kampe om lidt. Og han er kun 23 år. Gennemført klasse.
Hvad der er endnu mere vildt: han har taget hul på sin syvende sæson som stamspiller for Barca. Han runder 250 kampe om lidt. Og han er kun 23 år. Gennemført klasse.
-
Kvoller
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1202 gange
- Blevet takket: 835 gange
Vi gjorde det sgu godt! Xg på 4,2, Unai Simon gjorde det bare super godt i deres mål.
Det var en fornøjelse at se os spille. Når Yamal er tilbage hvor vi kender ham, bliver det uhyggeligt.
Det var en fornøjelse at se os spille. Når Yamal er tilbage hvor vi kender ham, bliver det uhyggeligt.
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Noget af det fedeste og vigtigste er at vi kan uden Yamal, og at vi stadig er virkelig giftige uden ham. For der er ingen tvivl når han er i omdrejninger er vi bedre, nu har vi bare tid til at det sker stille og roligt.
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Det "uhyggelige er", at vi kan holde kadancen over 90 minutter grundet den konkurrence som Flick har skabt. Tidligere har afstanden mellem startende 11 og udskiftningsspillere været for stor, nu er det stort set ligemeget hvem der starter inde, niveauet er højt og de presser hinanden konstant. Vi kunne se i forrige kamp, Gordon startede ude, kom ind og gjorde en forskel. Adeyemi gjorde det så i går. Vi kan skifte ud på nærmest samtlige positioner uden at niveauet falder gevaldigt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Iniesta007
- Har takket: 125 gange
- Blevet takket: 305 gange
Ja det tegner godtNorbit skrev: ↑fre aug 28, 2026 9:28 amDet "uhyggelige er", at vi kan holde kadancen over 90 minutter grundet den konkurrence som Flick har skabt. Tidligere har afstanden mellem startende 11 og udskiftningsspillere været for stor, nu er det stort set ligemeget hvem der starter inde, niveauet er højt og de presser hinanden konstant. Vi kunne se i forrige kamp, Gordon startede ude, kom ind og gjorde en forskel. Adeyemi gjorde det så i går. Vi kan skifte ud på nærmest samtlige positioner uden at niveauet falder gevaldigt.
Forsvaret lever et farligt liv, men det er jo også spændende at kigge på
Det bliver rigtig spændende i Champions League hvor der venter nogle store tests...Men det er en helt anden historie
-
kklaus
- Har takket: 655 gange
- Blevet takket: 1358 gange
Snotface skrev: ↑tors aug 27, 2026 11:13 pmFremragende kamp! Imponerende dominans hele vejen igennem og ingen skud på mål til Bilbao.
Nedslagspunkter:
- Fermin er simpelthen enestående. Fuldstændig vanvittig energi og med evnerne til at udnytte det. Jeg elsker ham.
- Rigtig god anden halvleg af Yamal. Jeg vil virkelig opfordre til at droppe al negativiteten. Han mangler stadig 5 %, men det kommer.
- Pedri, Cubarsi og Raphinha er nogle af de mest pålidelige spillere, man kan forestille sig. Det er så vigtigt at have så stabile spillere i alle kæder.
- Imponerende kamp af Espart. Kan det virkelig passe, at vi igen har en La Masia-spiller, der kan glide sømløst ind på holdet?
Giv mig min sko tilbage, røv!
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Flot, flot kamp. Særligt af alle dem, der er blevet nævnt i forvejen. Jeg begriber ikke Esparts indtog.
Og så en hurtig kommentar knyttet til Raphinha: Jeg er dybt, dybt imponeret over, hvordan han har formet sin Barça-karriere. Fra at være udskældt af de fleste (inklusivt mig selv) til at være anfører og én af klubbens aller vigtigste spillere. Det er noget af en rejse.
Og så en hurtig kommentar knyttet til Raphinha: Jeg er dybt, dybt imponeret over, hvordan han har formet sin Barça-karriere. Fra at være udskældt af de fleste (inklusivt mig selv) til at være anfører og én af klubbens aller vigtigste spillere. Det er noget af en rejse.
Robert Zimmerman
-
Hristo
Haha lige meget hvad Raphinha tænker om Fermins slag, så er det sjovt at se ham gå hen og give en krammer bagefter. Det er også tydeligt, at der er rigeligt med testosteron på holdet:-)kklaus skrev: ↑fre aug 28, 2026 12:15 pmSnotface skrev: ↑tors aug 27, 2026 11:13 pmFremragende kamp! Imponerende dominans hele vejen igennem og ingen skud på mål til Bilbao.
Nedslagspunkter:
![]()
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Sad og tænkte lidt det samme under kampen i går..! Altså han er jo reelt en verdensstjerne og sandsynligvis (DeanCassady skrev: ↑fre aug 28, 2026 12:48 pmFlot, flot kamp. Særligt af alle dem, der er blevet nævnt i forvejen. Jeg begriber ikke Esparts indtog.
Da han blev købt, rynkede man/vi på næsen og man tænkte “er det virkelig det vi kan få”….
-
Ialocin
- Har takket: 164 gange
- Blevet takket: 191 gange
Raphinha er den bedste angriber vi har haft siden Lewandowski i efteråret 24'. Han ligner jo en spiller, der altid har spillet som 9'er. Imo har vi ikke brug for Alvarez, hvis Raphinha kan præstere sådan her. Så vil jeg klart hellere prioritere en makker til Cubarsi.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
Hørt hørt hørt!Ialocin skrev: ↑fre aug 28, 2026 2:08 pmRaphinha er den bedste angriber vi har haft siden Lewandowski i efteråret 24'. Han ligner jo en spiller, der altid har spillet som 9'er. Imo har vi ikke brug for Alvarez, hvis Raphinha kan præstere sådan her. Så vil jeg klart hellere prioritere en makker til Cubarsi.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Det var en lækker kamp, Barca spillede i går. Det er sjældent, man har set så stor en kontrol med kampen under Flick og det vel at mærke uden at gå på kompromis med den angribende stil
Der er mange ting at fremhæve, men jeg vil vælge at fokusere på Gordon. Det er en fantastisk profil, vi har fået os der. Hans timede løb er eminente, men det bedste er hans bredde udgangspunkt, hvor vi virkelig har manglet én spiller, udover Yamal, der kan kreere fra sidelinjen. Gordon er så tjekket i sine aktioner og det ser ud som om, han har spillet i Barca mindst et par år. Måden han han tager sin mand og skaber overtal og måden han søger ind centralt og skaber overtal. Han skaber så meget plads til sine holdkammerater på samme måde som Yamal
Der er mange ting at fremhæve, men jeg vil vælge at fokusere på Gordon. Det er en fantastisk profil, vi har fået os der. Hans timede løb er eminente, men det bedste er hans bredde udgangspunkt, hvor vi virkelig har manglet én spiller, udover Yamal, der kan kreere fra sidelinjen. Gordon er så tjekket i sine aktioner og det ser ud som om, han har spillet i Barca mindst et par år. Måden han han tager sin mand og skaber overtal og måden han søger ind centralt og skaber overtal. Han skaber så meget plads til sine holdkammerater på samme måde som Yamal
Det var et par af de ting, jeg skrev om Gordon, lige da vi hentede ham og jeg er meget tilfreds med, han allrede nu viser disse facetter i sådan en grad, som han gør. Jeg må sige, jeg er ret overrasket over, det niveau han fremviser. Jeg havde ikke forventet, han ville udvise så stor kvalitet så hurtigt. Det kan meget vel vise sig at være en decideret drømme signingGordon kontrollerer bolden rigtig godt og det i et meget højt tempo. Han er hurtig på fødderne og spiller med meget stor selvtillid. Gordon er en ekstremt bevægelig fodboldspiller både med og uden bold. Han kan operere i meget små rum og søger gerne ind i de centrale zoner, da hans teknik tillader ham det. Han har blik for sine medspillere og han kan både se og udføre afleveringer i tæt befolkede områder og igen, i et meget højt tempo.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den