Alvarez har én gang været ude at sige, han vil forfølge sin drøm. Wow, hvilken dramaqueen..Barca80 skrev: ↑tors aug 27, 2026 8:41 pmDet er svært at kalde det professionel opførsel, når han ikke holder sin utilfredshed internt i Atlético Madrids ledelse, men i stedet meddeler hele verden gennem medierne, at han vil væk fra klubben. Når han pludselig ikke møder op til træning. Når hans agent går offentligt til angreb på Atlético‑ledelsen og kalder dem løgnere — noget han aldrig ville gøre uden sin klients accept. Når spilleren liker opslag på sociale medier, der forbinder ham med Barcelona. Når flere tætte kilder samtidig fortæller om skænderier med folk i klubhierarkiet. Og når alt dette og andre sager får Atlético‑fans til at buhe af ham på stadion, så vidner det alt andet end professionel og eksemplarisk opførsel.EasyBuddhist skrev: ↑tors aug 27, 2026 8:30 pmHvordan har Alvarez opførst sig som en tudeprinsesse i offentligheden? Jeg har ikke set noget fra ham, har du?Derfor har Atlético Madrid sin fulde ret til at sige fra over for Álvarez’ opførsel og takke nej til Barcelonas underbud. Og det er fuldstændig forkasteligt af Barcelonas ledelse, hvis de på nogen måde — direkte eller indirekte — har opfordret Álvarez til at opføre sig som en tudeprinsesse i offentligheden.
Så ja, for mig ligner det en tudeprinsesse, der ikke får sin vilje og derfor skaber drama i offentligheden.
At Atletico så har gjort hans liv så fucked op, han ikke længere kan tage på arbjede, må virkelig stå for deres regning. Og, jeg mener, deres regning.