Daluigi skrev: ↑tors aug 27, 2026 8:09 pm
Jeg synes det er helt fair, at ATM ikke vil acceptere den slags fra Julian. Jeg synes hellere ikke, at vi skal hente en spiller, som er så åbenlyst ligeglad med de kontrakter han indgår. Jeg ved godt det er blevet normaliseret i fodbold - Men jeg synes ikke, at vi som klub bør honorere den slags adfærd. Derudover er han for dyr.
En kontrakt er en aftale, hvor to parter lover hinanden noget bestemt — og begge parter forpligter sig til at gøre det, de har lovet.
En kontrakt er frivillig — ingen kan tvinge dig til at indgå den.
En kontrakt er en aftale — to parter lover hinanden noget bestemt.
En kontrakt forpligter begge parter — når man har sagt ja, skal man gøre det, man har lovet.
En kontrakt kræver enighed — begge parter skal forstå og acceptere det samme.
En kontrakt skal være klar — man skal kunne se præcis hvad der er aftalt.
En kontrakt kan være mundtlig eller skriftlig — formen er ikke det vigtige; aftalen er.
En kontrakt kan ikke ændres ensidigt — begge parter skal sige ja til ændringer.
En kontrakt handler om bytte — du giver noget, og du får noget.
En kontrakt beskytter begge parter — den sikrer, at ingen bliver snydt.
Punkterne kommer fra den grundlæggende definition af en kontrakt, sådan som den bruges i almindelig praksis i hele verden — både i hverdagen og i jura.
Det er LIGE PRÆCIS det som Alvarez har sagt ja til og underskrevet !!
Derfor har Atlético Madrid sin fulde ret til at sige fra over for Álvarez’ opførsel og takke nej til Barcelonas underbud. Og det er fuldstændig forkasteligt af Barcelonas ledelse, hvis de på nogen måde — direkte eller indirekte — har opfordret Álvarez til at opføre sig som en tudeprinsesse i offentligheden.