Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs aug 25, 2026 6:13 pm
Er jeg den eneste som tror at vi er færdige med at hente spillere?
Jeg tror slet ikke, vi er færdige på markedet, hverken på udgange eller indgange. Barca har tydeligvis et stort råderum i fairplay, som på den ene eller anden måde vil blive udnyttet. Dertil vil enhver afgang give yderligere plads

Dagens historie om, Barca ikke vil hente en anden 9'er end Julian, er en del af spillet. Det er et signal til omverdenen og specielt til Atletico

I det hele taget, så er det et sindsygt spil, der er igang mellem Barca og Atletico. Atletico vil gerne hente en ny 9'er, men de har ikke fairplay til at gøre det, før de sælger. Det er et spørgsmål om, hvem der blinker først og Barca har i dag sagt, vi kommer ikke til at blinke
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

DrGink
Har takket: 1207 gange
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af DrGink »

DeanCassady skrev:
tirs aug 25, 2026 7:52 pm
Er jeres andres øjne også stadig så umodne så de læser julianalvarez som juli-ANAL-varez?

Phoenix
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 49 gange

Indlæg af Phoenix »

DrGink skrev:
tirs aug 25, 2026 8:02 pm
DeanCassady skrev:
tirs aug 25, 2026 7:52 pm
Er jeres andres øjne også stadig så umodne så de læser julianalvarez som juli-ANAL-varez?
Nej egentlig ikke.... Men nu er de! :grin: :grin:
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Barcelona fortsætter med at overvåge markedet for midterforsvarere, og Lukeba Castello er deres største mål, hvis Balde forlader klubben til sommer, ifølge The Athletic. Den 23-årige, 1,84 meter høje franske forsvarsspiller fra RB Leipzig har været på Barças radar i ugevis som en kandidat til at forstærke deres forsvar. Ifølge disse rapporter havde Lukeba en frikøbsklausul på 80 millioner euro i sommer, selvom fristen for at aktivere den allerede er overskredet. Hans kontrakt indeholder en ny klausul på 65 millioner euro
Kom nu med en venstrebenet centerback, der kan give Gerard Martin reel og markant konkurrence. Det burde ikke være så svært, for manden er ikke klasse. Vi kan simpelthen ikke være det bekendt at lukke vinduet uden at dække det hul, Araujo også har efterladt.

Som jeg forstår det kan Lukeba også spille VB. Han har også fart og hans teknik fejler intet.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2987 gange
Blevet takket: 1740 gange

Indlæg af Dytrax »

Det er vist det, der klassificeres som anal-fabet :grin:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Lamine Yamal is reportedly concerned and unhappy about Alejandro Balde’s current situation.

The two players share a close friendship, with their strong connection evident both on and off the pitch.

[ Via; Diario SPORT ]

Som andre har nævnt, er der skadesforløb, tilbagevenden og udmattelse at tage højde for. Og naturligvis den voldsomme eksponering.

Forestiller mig at han kommer stærkt tilbage igen.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

If Barça are unable to sign Julián now, they will try again in January.

They are very convinced about making this move and are willing to wait for him until the winter transfer window.

At Barça, they are already working on the financial plan they will need to register Julián in January.

[Catalunya Ràdio]

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
tirs aug 25, 2026 11:51 pm

They are very convinced about making this move and are willing to wait for him until the winter transfer window.

At Barça, they are already working on the financial plan they will need to register Julián in January.

[Catalunya Ràdio]
Atlético må være bange for os siden de ikke vil sælge til os. En sand mester er ikke bange for konkurrence. En sand mester tager kampen op vel vidende det vil gøre dem bedre. Atleti har ikke noget at klage over. De vil blive rigeligt kompenseret for Alvarez ved et salg til os. Penge de selv kan bruge på at forstærke dem. Jeg har haft sympati med Atleti i mange år, men deres håndtering af Alvarez-sagen her er helt væk.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 534 gange

Indlæg af Hristo »

Paulinho15 skrev:
ons aug 26, 2026 12:02 am
Dytrax skrev:

[Catalunya Ràdio]
Atlético må være bange for os siden de ikke vil sælge til os. En sand mester er ikke bange for konkurrence. En sand mester tager kampen op vel vidende det vil gøre dem bedre. Atleti har ikke noget at klage over. De vil blive rigeligt kompenseret for Alvarez ved et salg til os. Penge de selv kan bruge på at forstærke dem. Jeg har haft sympati med Atleti i mange år, men deres håndtering af Alvarez-sagen her er helt væk.
Hvis en spiller vil skifte væk, så bør en klub ikke holde på ham, hvis en anden klub ef klar til at matche hans værdi. Det har Barca været villig til ved at starte med at byde 100. Herfra kan man godt forhandle sig til hans værdi. Og det er bestemt ikke tæt på de 500 mio som Atletico kræver, højst 150.

Hvis en spiller vil skifte til konkurrenten, så suck it up. Vi har solgt spillere til andre spanske klubber og konkurrenter i CL. Hvis logikken er, at man aldrig vil sælge til en konkurrerende klub, så vil man aldrig kunne sælge sine bedste spillere, ergo bliver de fastholdt på trods af at nogen vil matche deres værdi. Det holder ikke i min bog.

Men det her er bare min holdning. Alvarez har lavet en kontrakt, så han hænger på den selv, når nu ledelsen i Atlético ser verden på en anden måde.

Så herfra er det ret simpelt. Hvis han vil til Barca må han sige det direkte i interviews og blive ved med at sige det. Det vil betyde at klubbens tilhængere vil ønske ham hen hvor peberet gror inklusiv Barcelona. Og at han bliver en meget stor og dyr sten i skoen for Atlético. Og det vil nok også gøre hans privatliv og muligvis også livet blandt holdkammeraterne relativt ufedt. Ift fans snakker vi sikkert chikane og den slags, som både kan være tilråb og piften, men også værre ting.

Spørgsmålet er om han ef klar til at tage den det næste halve år med den usikkerhed inkluderet som det vil føre med sig, når han bevæger sig i det offentlige rum.

Jeg tror ikke Atletico sælger ham til os uden noget a la ovenstående.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 384 gange
Blevet takket: 291 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Hristo skrev:
ons aug 26, 2026 5:06 am
Paulinho15 skrev:
ons aug 26, 2026 12:02 am
Dytrax skrev:

[Catalunya Ràdio]
Hvis en spiller vil skifte væk, så bør en klub ikke holde på ham, hvis en anden klub ef klar til at matche hans værdi. Det har Barca været villig til ved at starte med at byde 100. Herfra kan man godt forhandle sig til hans værdi. Og det er bestemt ikke tæt på de 500 mio som Atletico kræver, højst 150.

Hvis en spiller vil skifte til konkurrenten, så suck it up. Vi har solgt spillere til andre spanske klubber og konkurrenter i CL. Hvis logikken er, at man aldrig vil sælge til en konkurrerende klub, så vil man aldrig kunne sælge sine bedste spillere, ergo bliver de fastholdt på trods af at nogen vil matche deres værdi. Det holder ikke i min bog.

Men det her er bare min holdning. Alvarez har lavet en kontrakt, så han hænger på den selv, når nu ledelsen i Atlético ser verden på en anden måde.

Så herfra er det ret simpelt. Hvis han vil til Barca må han sige det direkte i interviews og blive ved med at sige det. Det vil betyde at klubbens tilhængere vil ønske ham hen hvor peberet gror inklusiv Barcelona. Og at han bliver en meget stor og dyr sten i skoen for Atlético. Og det vil nok også gøre hans privatliv og muligvis også livet blandt holdkammeraterne relativt ufedt. Ift fans snakker vi sikkert chikane og den slags, som både kan være tilråb og piften, men også værre ting.

Spørgsmålet er om han ef klar til at tage den det næste halve år med den usikkerhed inkluderet som det vil føre med sig, når han bevæger sig i det offentlige rum.

Jeg tror ikke Atletico sælger ham til os uden noget a la ovenstående.
Hvis han virkelig vil til Barca, så kan jeg heller forstå hvorfor han ikke har lagt mere pres på Atlético.

Det ville have hjulpet gevaldigt, hvis han gik ud og sagde offentligt han vil til Barca.

Den udtalelse under VM var fin, men han burde have nævnt Barca specifikt eller have kommet med en ny udtalelse omkring det nu.

Det har jeg ventet på og jeg er skuffet over det ikke er sket. Nuvel, Alvarez virker til at være den pæne dreng, men han kunne godt skrue bissen på - særligt hvis Atlei ikke overholder deres løfter overfor ham.

Jeg er enig i han selv har skrevet kontrakten, men Atlético har angiveligt ikke overholdt deres løfter til Alvarez, og det er dumt at holde på en spiller der vil væk.

Jeg vil ikke opfordre til han bliver væk fra træning og kampe, men måske er det et værktøj han bør tage i brug ligesom Alexander Isak sidste år. Det er ikke kønt, men kan være nødvendigt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

𝗝𝗨𝗦𝗧 𝗜𝗡: Brighton have told Liverpool they want €93.5m for Yankuba Minteh, a figure the Reds are currently unwilling to match. Liverpool are not expected to make a third bid unless Brighton lower their valuation. Their previous €70.1m offer was considered competitive but ultimately rejected. —

@JacobsBen
Så ham for tre år siden for OB en måneds tid inden, han skiftede til Newcastle. Der lignede han en, der skulle tage et skridt nedad, ikke op. Og da slet ikke en, der skulle koste 100m euro om et par år. Fodbolden er gået fuldstændig i selvsving
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 25, 2026 7:36 pm
Piquénbauer skrev:
tirs aug 25, 2026 6:13 pm
Er jeg den eneste som tror at vi er færdige med at hente spillere?
Jeg tror slet ikke, vi er færdige på markedet, hverken på udgange eller indgange. Barca har tydeligvis et stort råderum i fairplay, som på den ene eller anden måde vil blive udnyttet. Dertil vil enhver afgang give yderligere plads

Dagens historie om, Barca ikke vil hente en anden 9'er end Julian, er en del af spillet. Det er et signal til omverdenen og specielt til Atletico

I det hele taget, så er det et sindsygt spil, der er igang mellem Barca og Atletico. Atletico vil gerne hente en ny 9'er, men de har ikke fairplay til at gøre det, før de sælger. Det er et spørgsmål om, hvem der blinker først og Barca har i dag sagt, vi kommer ikke til at blinke
Nej jeg er også sikker på at vi kommer til at sælge. Men i forhold til køb tror jeg sgu den er lukket. Det virker som om det er Julian eller ingen og jeg tror ikke atl kommer ikke til at sælge.

Det virker ikke til at man er interesseret i et angriber projekt (måske fordi vi har hamza) og seneste meldinger går på at lukeba ikke er så interessant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

JUST IN: Julián Álvarez will NOT participate in today’s Atletico Madrid training session, scheduled for this morning!

He had a bad night and is suffering from an ‘upset stomach’.

Via (🟡):
@rubenuria
- Pending further confirmation
En lille strejke måske?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
ons aug 26, 2026 10:16 am
JUST IN: Julián Álvarez will NOT participate in today’s Atletico Madrid training session, scheduled for this morning!

He had a bad night and is suffering from an ‘upset stomach’.

Via (🟡):
@rubenuria
- Pending further confirmation
En lille strejke måske?
Tænker ikke, det er en strejke. Familien har fået trusler på livet og hele forløbet må have sat sine spor. Tænker der kommer en langtidssygemelding inden længe

Besvar