23 - Jules Koundé

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: 23 - Jules Koundé

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
søn jul 12, 2026 8:21 pm
Giv os Kane.

Jeg kan godt se Kounde i Bayern og jeg tager gerne Kane den anden vej! Spørgsmål er hvad han koster og hvad vi kan få for Jules?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 542 gange
Blevet takket: 1957 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Paulinho15 skrev:
søn jul 12, 2026 8:23 pm
FCBarcelonaChr skrev:
søn jul 12, 2026 8:21 pm
Giv os Kane.

Jeg kan godt se Kounde i Bayern og jeg tager gerne Kane den anden vej! Spørgsmål er hvad han koster og hvad vi kan få for Jules?
Mon ikke man kan få +€60M for ham? Han har trods alt kontrakt til 30/06/2030.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 542 gange
Blevet takket: 1957 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:think: :think: :think:

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

Shit der er gang i den…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Giv os 60 mio plus et par variable og vi ses med ham. Cancelo/Espart/Garcia skal nok dække det hul.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DrGink
Har takket: 1202 gange
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af DrGink »

FCBarcelonaChr skrev:
man aug 24, 2026 7:50 pm

Hmm Xavi espart, Eric og cancelo burde også være fine i den nuværende form og hvis han ap vitterligt er 3. mand og backup til midterforsvaret. Så væk med ham. Men så bliver der altså meget tyndt uden Balde. Jeg synes Cancelo har vist sig overraskende god, men hvis han decideret skal dække begge back plader på én gang bliver han nok lidt presset.

Antimadridista
Har takket: 1988 gange
Blevet takket: 1297 gange

Indlæg af Antimadridista »

DrGink skrev:
man aug 24, 2026 8:52 pm
FCBarcelonaChr skrev:

Hmm Xavi espart, Eric og cancelo burde også være fine i den nuværende form og hvis han ap vitterligt er 3. mand og backup til midterforsvaret. Så væk med ham. Men så bliver der altså meget tyndt uden Balde. Jeg synes Cancelo har vist sig overraskende god, men hvis han decideret skal dække begge back plader på én gang bliver han nok lidt presset.
Men tænk hvis han ku tage begge back pladser, så ku vi spille med 4 fremme :lol:

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 529 gange

Indlæg af Hristo »

DrGink skrev:
man aug 24, 2026 8:52 pm
FCBarcelonaChr skrev:

Vi skal minimum have fire til de to pladser. Så vi kan ikke skibbe både Koundé og Balde uden at hente en ny spiller ind.
Jeg ved godt mange herinde ikke ser noget lys i Kounde, men for mig er han en top 5 på hb. Er dog enig i at sidste sæson var mindre god. Men lige meget hvad undrer det mig han får at vide at han er andetvalg, hvis vi snakker alt andet end som en her og nu-status. Hvis filosofien beror på konkurrence blandt spillerne, er der vel ikke nogen som er sikre kort, hvis en anden spiller bedre til træning? Bevares så har jeg altid været glad for Eric Garcia som hb, men det er da lidt mærkværdigt, hvis Flick har sagt til Kounde, “at fra nu af er du altså kun backup.” Det svarer vel nogenlunde til at sige han ikke længere er en del af klubbens planer.

Madameskrald
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Madameskrald »

Mon ikke det mere i retning af - som I præsterer nu, så er Garcia foran?
Men det kan jo ændre sig over en sæson med form; skader osv.

Men modsat et Balde salg, så giver det planlægningsmæssigt langt mere mening med et frasalg af Kounde. Han kan måske nok finde et mere stabilt niveau på ny; men han bliver nok aldrig bedre, end han var for 1-2 sæsoner tilbage, og man har et lysende talent i Espart på trapperne.

Besvar