Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Re: Transferrygter
Det er det også. 50/60 ville være fair for ham. Jeg tror dog ikke, at han bliver solgt.
Robert Zimmerman
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
Tænker også alt det her handler om at Flick vil have ham til at tage sig sammen.DeanCassady skrev: ↑man aug 24, 2026 2:29 pmDet er det også. 50/60 ville være fair for ham. Jeg tror dog ikke, at han bliver solgt.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Balde og Yamal…..hmmm……Ronn..host host..ie…FCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 24, 2026 2:34 pmTænker også alt det her handler om at Flick vil have ham til at tage sig sammen.DeanCassady skrev: ↑man aug 24, 2026 2:29 pmDet er det også. 50/60 ville være fair for ham. Jeg tror dog ikke, at han bliver solgt.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
José Álvarez: “Julián won’t be coming, but we must appreciate everything he has done and give him a standing ovation at Spotify Camp Nou. The doors remain open for January/June if Barça keep their promise and let him fulfill his dream.”
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
Manchester United only want Balde on loan with an option to buy.
Barça want to sell him for €30–40 million.
Mendes is now trying to find a solution.
Barça want to sell him in order to reinvest the money in signing a defender.
[ESPN]
30-40 virker som en absurd lav pris.
Håber han bliver, hvis det er målsætning ift. pris. Og også fordi jeg gerne så ham stemple ind og finde niveauet igen.
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Enten har han lavet et eller andet lort eller også har man vitterligt ingen tiltro til ham overhovedet.
Men det siger vel også noget om hans niveau når man ikke kan få mere for ham… Og når der ikke rigtigt er interesse.
Men det siger vel også noget om hans niveau når man ikke kan få mere for ham… Og når der ikke rigtigt er interesse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Kubala
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 428 gange
Balde er vurderet til 50 mio. euro på Transfermarkt, så det er helt til grin, hvis man har tænkt sig at sælge ham til 30-40 mio. euro. Han skal ikke sælges, men hvis man alligevel vælger at sælge ham, så skal det være 70 mio. euro mindst. Han er 22 og bliver 23 til oktober. Han har stadig mulighed for at udvikle sig rigtig meget.
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Tænker der må blive noget info om hvad der reelt sker. Vi er en del der har forskellige holdninger til balde men der må ske noget i kulissen.@fansjavimiguel: "Balde knows perfectly well the reasons why Flick doesn't count on him. He has the doors open to leave. The club rules out a loan. They want a transfer and without a buy option."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
DrGink
- Har takket: 1207 gange
- Blevet takket: 253 gange
Der virker helt off. Og så på lån?!? Det giver på ingen måder mening. At låne en spiller ud, så man selv får et hyl i truppen.Dytrax skrev: ↑man aug 24, 2026 5:40 pmManchester United only want Balde on loan with an option to buy.
Barça want to sell him for €30–40 million.
Mendes is now trying to find a solution.
Barça want to sell him in order to reinvest the money in signing a defender.
[ESPN]
30-40 virker som en absurd lav pris.
Håber han bliver, hvis det er målsætning ift. pris. Og også fordi jeg gerne så ham stemple ind og finde niveauet igen.
I så fald må der være foregået et eller andet.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Jeg tror, han vil passe perfekt ind. Han er god til at presse og vil passe perfekt ind i flicks system. Med ham kommer vi til at have et flydende angreb oppe foran lidt ala MSN bare i temu version, hvor de 3 forreste kan flytte bolden rundt mellem hinanden og skifte plads mellem hinanden på kryds og tværs af banen.Phoenix skrev: ↑man aug 24, 2026 1:18 pmEr jeg den eneste der også tænker at jagten på Avarez, er blevet et spørgsmål om en magtdemostration for at vise at vi kan. Både i forhold til at lokke spillere til og økonomisk?
Eller er han virkelig en angrebstjerne på absolut øverste hylde?
Personligt så jeg gerne at man fandt en ægte 9'er. Men det har vi måske snart i Abdelkarim. Hvem ved.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
DrGink
- Har takket: 1207 gange
- Blevet takket: 253 gange
Temu MSNFilten skrev: ↑man aug 24, 2026 7:29 pmJeg tror, han vil passe perfekt ind. Han er god til at presse og vil passe perfekt ind i flicks system. Med ham kommer vi til at have et flydende angreb oppe foran lidt ala MSN bare i temu version, hvor de 3 forreste kan flytte bolden rundt mellem hinanden og skifte plads mellem hinanden på kryds og tværs af banen.Phoenix skrev: ↑man aug 24, 2026 1:18 pmEr jeg den eneste der også tænker at jagten på Avarez, er blevet et spørgsmål om en magtdemostration for at vise at vi kan. Både i forhold til at lokke spillere til og økonomisk?
Personligt så jeg gerne at man fandt en ægte 9'er. Men det har vi måske snart i Abdelkarim. Hvem ved.
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Yamals bedste ven i truppen siges at være Balde. Kan Yamals surmuleri have en relation til at Balde er blevet udeladt af truppen?
Balde er godt vred over transfer planlægningen. Har det påvirket Yamal?Alejandro Balde er ked af den situation, der har udviklet sig omkring ham i de seneste dage. Barças venstreback forstår ikke de ændrede omstændigheder lidt over en uge før transfervinduet lukker, og ifølge 'El País' fastholder hans omgangskreds, at han afviste flere tilbud i løbet af sommeren, fordi hans intention var at blive i den catalanske klub.
Udløseren for denne utilfredshed synes at være Hansi Flicks ledelse. Den tyske træner havde allerede privat antydet, at han ikke var helt tilfreds med Baldes engagement, og situationen blev offentlig i dagene op til ligaens åbningskamp. Trænerens besked var ikke så overraskende på grund af dens indhold som på grund af timingen af dens levering til spilleren.
Ifølge 'El País' havde Espart trænet som venstreback i den sidste træning før åbningskampen mod Elche, en beslutning der angiveligt især forargede Balde. Det skyldtes ikke så meget, at spilleren følte, at han ikke længere var en del af Flicks planer, eller at træneren valgte en anden spiller, men fordi han mente, at hvis der var tvivl om hans situation, kunne klubben have taget den op med ham langt tidligere.
"Og nu, med kun en uge tilbage til transfervinduet lukker, sker dette? De kunne have advaret ham tidligere. Hans intention var at blive," fortalte kilder tæt på spilleren til det førnævnte medie. Balde havde modtaget tilbud i løbet af sommeren, men besluttede at afvise dem, fordi han ønskede at blive i Barça, overbevist om, at han ville fortsætte med at spille en vigtig rolle i Flicks projekt.
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 523 gange
- Blevet takket: 323 gange
Det vil undre mig, hvis de blev ligeså gode som de 3 :DDrGink skrev: ↑man aug 24, 2026 8:50 pmTemu MSNFilten skrev: ↑man aug 24, 2026 7:29 pmJeg tror, han vil passe perfekt ind. Han er god til at presse og vil passe perfekt ind i flicks system. Med ham kommer vi til at have et flydende angreb oppe foran lidt ala MSN bare i temu version, hvor de 3 forreste kan flytte bolden rundt mellem hinanden og skifte plads mellem hinanden på kryds og tværs af banen.Phoenix skrev: ↑man aug 24, 2026 1:18 pmEr jeg den eneste der også tænker at jagten på Avarez, er blevet et spørgsmål om en magtdemostration for at vise at vi kan. Både i forhold til at lokke spillere til og økonomisk?
Personligt så jeg gerne at man fandt en ægte 9'er. Men det har vi måske snart i Abdelkarim. Hvem ved.![]()
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den