23/8 Elche - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 23/8 Elche - FC Barcelona
Er der noget ude om hvad der var galt med Yamal?
Synes det var underligt Flick ikke blev spurgt til det på pressemødet..
Nu kommer der altså lidt en sviner her….
Alt andet lige skal det stoppe lige nu.
Han mindede mig om Vini jr. og det er så langt fra Barcelona som noget kan være.
Ung eller ej, med det ansvar og den løn og det rygnummer, skal man tage sig sammen og vise lidt modenhed.
Hvis der er problemer privat eller andet, hvilket er helt FAIR, så bed om at blive væk fra banen med personlige problemer.
Heldigvis, hvis jeg kender Flick ret, så er det der NO-GO uanset status..
Han mindede mig om Vini jr. og det er så langt fra Barcelona som noget kan være.
Ung eller ej, med det ansvar og den løn og det rygnummer, skal man tage sig sammen og vise lidt modenhed.
Hvis der er problemer privat eller andet, hvilket er helt FAIR, så bed om at blive væk fra banen med personlige problemer.
Senest rettet af Rasmuso2 man aug 24, 2026 12:07 pm, rettet i alt 1 gang.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1312 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Hvorfor skulle der være noget galt? Han var tydeligvis sur over, han ikke spillede en god kamp. Ikke noget nyt, det er han altid, hvis han ikke spiller godt og sådan vil man altid have, spillerne reagerer i sådan en situation
Yamal er nærmest lige kommet fra ferie og mens Cubarsi, Pedri, Rodri og Olmo får lov til at hvile lidt længere, bliver Yamal spillet med det samme. For min skyld burde han ikke spille før om en måneds tid, andet end som indskifter
Yamal er nærmest lige kommet fra ferie og mens Cubarsi, Pedri, Rodri og Olmo får lov til at hvile lidt længere, bliver Yamal spillet med det samme. For min skyld burde han ikke spille før om en måneds tid, andet end som indskifter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Jeg læser hvad du skriver - og jeg er til dels enigEasyBuddhist skrev: ↑man aug 24, 2026 12:06 pmHvorfor skulle der være noget galt? Han var tydeligvis sur over, han ikke spillede en god kamp. Ikke noget nyt, det er han altid, hvis han ikke spiller godt og sådan vil man altid have, spillerne reagerer i sådan en situation
Jeg synes stadigvæk at man skal glæde sig over at holdet klarer sig godt. Det så jeg ikke fra vores største stjerne i går.
Ingen er over klubben - og det synes jeg lidt at attituden viste en lille smule i går. Dog uden en “rygende pistol” men alligevel. Det irritere mig altså lidt. Især fra ham af..
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Gavi er ok. Det ser ud til det bare var slaget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
EasyBuddhist
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Imø, er det kun fordi, det er Yamal. Fermin ser f.eks sådan ud, hver gang han bliver skiftet ud. Raphinha det sammeRasmuso2 skrev: ↑man aug 24, 2026 12:11 pmJeg læser hvad du skriver - og jeg er til dels enigEasyBuddhist skrev: ↑man aug 24, 2026 12:06 pmHvorfor skulle der være noget galt? Han var tydeligvis sur over, han ikke spillede en god kamp. Ikke noget nyt, det er han altid, hvis han ikke spiller godt og sådan vil man altid have, spillerne reagerer i sådan en situation
Jeg synes stadigvæk at man skal glæde sig over at holdet klarer sig godt. Det så jeg ikke fra vores største stjerne i går.
Ingen er over klubben - og det synes jeg lidt at attituden viste en lille smule i går. Dog uden en “rygende pistol” men alligevel. Det irritere mig altså lidt. Især fra ham af..
-
Antimadridista
- Har takket: 1984 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Folk der forsvarer ham kommer altid med den der med at han var sur over at han ikke spillede godt…EasyBuddhist skrev: ↑man aug 24, 2026 12:06 pmHvorfor skulle der være noget galt? Han var tydeligvis sur over, han ikke spillede en god kamp. Ikke noget nyt, det er han altid, hvis han ikke spiller godt og sådan vil man altid have, spillerne reagerer i sådan en situation
Han involverede sig overhovedet ikke, dårlig attitude overfor holdet og i 2 halvleg stemplede han helt ud.
Måske det er decideret “burn out” hvilket vil være forståeligt ovenpå de sidste 3-4 år, som jo har været helt vanvittigt for en ung knægt og er det der problemet ligger, så skal man virkelig tage det seriøst, måske give ham 2-3 uger fri og ellers dosere langsomt
Senest rettet af Antimadridista man aug 24, 2026 12:35 pm, rettet i alt 1 gang.
-
Antimadridista
- Har takket: 1984 gange
- Blevet takket: 1297 gange
-
Iniesta007
- Har takket: 124 gange
- Blevet takket: 303 gange
Lad os se om Flick har nosser til at bænke Yamal indtil han vil/kan kæmpe for klubben.Rasmuso2 skrev: ↑man aug 24, 2026 12:01 pmEr der noget ude om hvad der var galt med Yamal?
-
Hristo
- Har takket: 340 gange
- Blevet takket: 523 gange
Det er fantastisk, hvis det er konklusionen. Håber klubben melder det ud officielt inden længe.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 539 gange
- Blevet takket: 1952 gange
Hristo skrev: ↑man aug 24, 2026 1:47 pmDet er fantastisk, hvis det er konklusionen. Håber klubben melder det ud officielt inden længe.
-
Hristo
- Har takket: 340 gange
- Blevet takket: 523 gange
Det er smukt. Jeg håber stadig på Gavi som en bærende spiller i mange år. Jeg har egentlig afskrevet ham pga hans skader, men det ændrer ikke på at jeg ønsker knægten en stor karriere i Barcatrøjen.FCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 24, 2026 1:59 pmHristo skrev: ↑man aug 24, 2026 1:47 pmDet er fantastisk, hvis det er konklusionen. Håber klubben melder det ud officielt inden længe.
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 539 gange
- Blevet takket: 1952 gange
Så er vi to. Det ville knuse mit hjerte hvis han ikke klarer den i trøjen, men nøj hvor er han til tider uheldig.Hristo skrev: ↑man aug 24, 2026 2:15 pmDet er smukt. Jeg håber stadig på Gavi som en bærende spiller i mange år. Jeg har egentlig afskrevet ham pga hans skader, men det ændrer ikke på at jeg ønsker knægten en stor karriere i Barcatrøjen.FCBarcelonaChr skrev: ↑man aug 24, 2026 1:59 pmHristo skrev: ↑man aug 24, 2026 1:47 pmDet er fantastisk, hvis det er konklusionen. Håber klubben melder det ud officielt inden længe.
-
Messifan30
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 1 gang
Jeg må ærligt erkende jeg har ikke meget fidus til Gavi, jeg ser ham gerne solgt, Xavi Espart har jeg til gengæld store forventninger til, men vi er jo forskellige og det skal der jo også være plads til