17 - Anthony Gordon

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: Anthony Gordon

Indlæg af Paulinho15 »

JayBird10 skrev:
ons jul 01, 2026 7:27 pm
Paulinho15 skrev:
ons jul 01, 2026 6:40 am
Hvorfor Barca købte Gordon og brugte 80 mio. euro på ham:

https://youtube.com/shorts/K1OwquHQ7wM? ... lDB2RGhRts
Synes ikke man se meget til Gordinho her under VM. :lol:
Lidt tamt at basere et køb på €80+ millioner på en YouTube video af en kamp mod United.
Han fik 65 minutter mod Ghana og Tüchel var ikke synderlig imponeret.

Han er ikke i nærende. af at være €80+ millioner værd, medmindre han komme Rog overgår Rapha, men jeg tvivler. ;)
Jeg har også været skuffet over Anthony Gordon indtil nu ved dette VM.

To gode assist i dag, men jeg skal se noget mere fra ham før begejstring vender.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Madameskrald skrev:
ons jul 01, 2026 7:32 pm
England har som helhed ikke spillet godt, og Gordon har brug for spillere omkring ham, der kan være med til at gøre ham god…
Englands VM har været horribelt - hvis man baserer sin vurdering af Gordon på VM, så er man naturligvis på vildspor. Med andre ord - Gordon i Barcelona har meget anderledes forudsætninger for at lykkedes.
God pointe.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Filten skrev:
ons jul 01, 2026 7:22 pm
Michman skrev:
ons jul 01, 2026 7:14 pm
Paulinho15 skrev:
ons jul 01, 2026 6:40 am
Hvorfor Barca købte Gordon og brugte 80 mio. euro på ham:

https://youtube.com/shorts/K1OwquHQ7wM? ... lDB2RGhRts
Kunne forstå hvis han var midtbane spiller, men manden er winger..
80 mil for ham er en joke.
Ja og er bænket i alle Englands kampe til vm efter hans første optræden.
Han startede vel inde i de to første kampe? Dog uden at imponere eller sætte sig i gennem for alvor.

EasyBuddhist
Har takket: 1314 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

JayBird10 skrev:
ons jul 01, 2026 8:08 pm
BarcaForever skrev:
ons jul 01, 2026 7:53 pm
75' 1 - 1 Kane H. (Gordon A.)
86' 2 - 1 Kane H. (Gordon A.)
Så tog han sig endelig sammen ift. den første kamp. ;)
Men lad os se om han har den klasse, når sæsonen begynder.
Hvad man kan sige om Gordon’s to startpladser i de første kampe, er at England spillede ham i utrolig dårlige positioner. Det var tydeligt, deres spil er sat op, så andre skal shine og det er sådan set fair nok. Det er bare ikke et særligt godt grundlag at vurdere Gordon ud fra

Også i denne kamp, spiller de ham fuldstændig håbløst. Det er Gordon selv, der tager spillet til sig og redder deres røv
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

https://x.com/BarcaTimes/status/2072603 ... 82674?s=20

Ja, Kane er den bedste 9'er lige nu, men Gordon kreerer det mål, hvor ingen andre englændere har visionen og intelligensen til det

Hvis man vil se, hvad Gordon kommer til at tilbyde i Barcelona, skal man kigge efter ting som disse. Hans evner i de centrale zoner er rigtig gode og når han bliver spillet rigtig ude bredt og i dybden, så har man en topangriber. Med det mener jeg, han skal spilles, så han kan udnytte sin fart, noget England har forsømt bitterligt indtil videre ved VM og noget som ikke kommer til at ske, når han får Pedri og Yamal som legekammerater og et hold og en træner, der har maksimeret en spiller som Raphinha til det ypperste

Lad os se, om England kan udnytte ham bedre i de næste kampe, men faktum er, deres spil er sat op til andre og at Bellingham kigger mere på sig selv og at Madueke er en hovedet ned i jorden spiller, der ikke ænser sine holdkammerater. Gordon havde haft bedre af at have spillere som Saka og Cole Palmer omkring sig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Har takket: 3130 gange
Blevet takket: 248 gange

Indlæg af Drake »

Ikke imponerende assist, Kane skal gør det hele selv, men han laver i det mindste assist :shifty:

Jeg er 95% sikker på at jeg aldrig bliver fan af Gordon, men vi er jo vant til at skulle nøjes :roll:

Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 205 gange

Indlæg af !Option »

Det er fandmer snart tragikomisk det her inden manden overhovedet er startet :lol: :lol: :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

❗| Hansi Flick’s coaching staff are IMPRESSED with Anthony Gordon. The Englishman has arrived in excellent physical condition, looks very strong and has quickly adapted to the team’s training methods and dynamics. [@alexpintanel] #fcblive

Det lyder lovende!

Jeg tror, at vi får en spiller at se, som kommer til at indgå godt i vores spil og særligt kombinationsspillet, hvor vi vil se hans kreative evner til at finde sine medspillere og lave assist.

Ligesom vi så det under VM til Harrys Kanes to mål mod Mexico. At han ankommer i så god fysisk form er altid gode og sunde tegn i modstæning til andre spillere som før er mødt til træning ude af form.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 542 gange
Blevet takket: 1957 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Madameskrald skrev:
tors jun 11, 2026 9:00 pm
Han får vist, at spiller manham rigtigt, så har man en kvalitetsspiller. Mon ikke Pedri vil elske dybde bolde og 1:2 kombinationer med så hurtig en spiller? Med Cancelo bagved, da kan det bliver ret interessant…
mon ikke.. :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Jeg er vild med ham.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

FCBarcelonaChr skrev:
man aug 24, 2026 2:00 pm
Jeg er vild med ham.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Han lignede en, der har ventet hele sit liv på at spille for Barca. Vidste præcis, hvad han skulle gøre, ufattelig målrettet.

Brugeravatar
Paulinho15

Re: 17 - Anthony Gordon

Indlæg af Paulinho15 »

Anthony Gordon Proves Why Barcelona Signed him🤯
https://www.youtube.com/shorts/VtjHjS565xI

Parla
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 84 gange

Re: 17 - Anthony Gordon

Indlæg af Parla »

Ja tænker de er en grund til vi har folk ansat til at kigge på spillere og ikke folk på internettet.

Besvar