23/8 Elche - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 23/8 Elche - FC Barcelona
Gordie ville være mit valg - men ellers synes jeg nu Gordon er fint .
Men dejlig med en god start !
5-0 og Fermin viser igen at der var godt man ikke fik sendt ham til Chelsea sidste sæson .
Men dejlig med en god start !
5-0 og Fermin viser igen at der var godt man ikke fik sendt ham til Chelsea sidste sæson .
-
Tello
- Har takket: 1403 gange
- Blevet takket: 669 gange
Guys, i misser den åbenlyse;
Gordon; slet Gor, behold Don.
Anthony; han er i Spanien, så Anthony skal byttes ud.
Lad mig introducere;
Don Antonio..
Gordon; slet Gor, behold Don.
Anthony; han er i Spanien, så Anthony skal byttes ud.
Lad mig introducere;
Don Antonio..
Uruguayo de mierda
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Fermin skal ingen steder, den knægt er så unik, og som Graulund kommenterede igår, så stopper han aldrig det er altid videre i max tempo.
Inden i slagter mig for mit næste take så husk lige det lille ord hvis.
Hvis nogle af de her yngre la Masia midtbaner skulle sælges, så ville midt valg falde på Gavi. Han har ikke nogen fast defineret rolle, han er er ikke en 6er eller 10er og 8er rollen er ikke rigtig defineret i Barca systemet og hvis den skal være det er det jo nok Pedri der står forrest her. Sammenlagt med skades frekvensen, som jeg desværre tro fortsætter (den tanke havde jeg også før kampen igår) så er han nok desværre ikke uundværlig. Men han er en herlig spiller når han kan spille.
-
Iniesta007
- Har takket: 124 gange
- Blevet takket: 304 gange
Den køber jegAntimadridista skrev: ↑søn aug 23, 2026 11:41 pmRing til PSG. De får Yamal, vi får Doue, Mendes og 100M€Dytrax skrev: ↑søn aug 23, 2026 11:36 pmKommentar i FB tråd om Yamal:
Something is clearly off with Lamine Yamal right now. He doesn’t look like the same player we knew before last season.
His body language and facial expressions whenever a teammate doesn’t pass to him, shoots instead of playing him in, or fails to find him are becoming impossible to ignore. He looks visibly frustrated, almost disgusted at times.
There was even a moment when he stopped pressing for a second before going straight back to it. Flick then substituted him in the 2nd half.
Maybe it has something to do with his best friend Balde being told by Flick that he will not count on him, or maybe there’s another reason we don’t know about.
Whatever it is, Lamine needs to put his feet back on the ground, stay humble and remember: Barcelona comes first.
No player comes before the club. Not Lamine, not anyone else — not even Messi.
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Det virker som om, at Gavi ikke har én decideret spidskompetance. Ved ikke, om det fordi han ikke kan finde rytme efter sin skade, det kræver jo en del kamptræning at komme i god kampform.Dumle skrev: ↑man aug 24, 2026 6:12 amFermin skal ingen steder, den knægt er så unik, og som Graulund kommenterede igår, så stopper han aldrig det er altid videre i max tempo.
Inden i slagter mig for mit næste take så husk lige det lille ord hvis.
Hvis nogle af de her yngre la Masia midtbaner skulle sælges, så ville midt valg falde på Gavi. Han har ikke nogen fast defineret rolle, han er er ikke en 6er eller 10er og 8er rollen er ikke rigtig defineret i Barca systemet og hvis den skal være det er det jo nok Pedri der står forrest her. Sammenlagt med skades frekvensen, som jeg desværre tro fortsætter (den tanke havde jeg også før kampen igår) så er han nok desværre ikke uundværlig. Men han er en herlig spiller når han kan spille.
Men savner at han viser lidt mere. Den knægt har bare så meget hjerte for klubben, han skal forhåbentlig ingen steder.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
Dejligt med en stor sejer
Det var dog ikke en helt godt spillet kamp, vi havde problemer i første halve time.
Men det giver også godt mening, da spillerne ikke er helt i fysik form endnu, og det var Elche anden kamp.
Elche gjorde det heller ikke nemmere for sig selv med deres høje linje, det er også en af grundende til at vi fik scores 5 mål. Hvis de havde parkeret bussen, havde vi nok kun lige vundet med 1 mål, da vi ikke spillede så godt igen.
Men det er beundringsværdigt når de små hold prøver at spille med, og vil frem på banen
Espart virker klar til første holdet, han virker så moden og naturlig allerede, og i dag spiller han tilmed VB, som han ikke har prøvet før så vidt jeg ved
Jeg er lidt overrasket over hvor hurtig Adeyemi og Gordon er faldet ind på holdt, især Adeyemi udvikler for hver kamp.
Gordon skal bare virkelig udvike sine afslutninger, det er er han ikke god til
SÅ håber jeg fandeme at Flick tør at rotere og skifte Yamal og Raphinhp noget mere, end han har gjort i de to sidste sæsoner, så de ikke bliver kørt træt eller skadet, og ikke bare kan spille en dårlig kamp, og bare blive ved med at være på banen, det samme med Pedri nu vi har fået Rodri, for ellers vinder vi ikke CL!
Yamal er helt væk! hvad fanden er der galt med ham, ja han kæmper nok stadig med den skade der ikke vil gå væk, men han virker helt slukket mentalt
Fermin er sgu en duracell kanin, stopper aldrig og har noget vildskab!
Håber han forbedre han playmaker skills endnu mere, for så kan han blive verdens bedte OM
Gavi
Han er desværre færdig, han kommer aldrig til at holde sig skadesfri, det et slut med ham
Denne sæson var hans sidste sæson til at vise han er blevet skadesfri, men allede første kamp, så bliver han skadet!
Raphinha virker mere og mere naturlig som angriber.
Jeg har sagt det flere gange siden han kom til klubben, at ham burde prøve ham af som angriber
Vi skal dog stadig have en angriber, for ellers bliver vi for tynde i angrebet, og det er de færreste hold vi møder der står så højt, så vi har så meget plads. Når vi spiller i mod de parkerede busser, så tror jeg Raphinha, Gordon, Adeyemi som angriber vil komme til kort, men meget lidt plads.
Eric har virkelig imponeret min siden Flick kom til, jeg ville ellers af med ham.
Hold op han er stabil og en klog spiller, og så er han bare spille på bolden.
Det er guld værd med sådan en altmuligmand
Det var dog ikke en helt godt spillet kamp, vi havde problemer i første halve time.
Men det giver også godt mening, da spillerne ikke er helt i fysik form endnu, og det var Elche anden kamp.
Elche gjorde det heller ikke nemmere for sig selv med deres høje linje, det er også en af grundende til at vi fik scores 5 mål. Hvis de havde parkeret bussen, havde vi nok kun lige vundet med 1 mål, da vi ikke spillede så godt igen.
Men det er beundringsværdigt når de små hold prøver at spille med, og vil frem på banen
Espart virker klar til første holdet, han virker så moden og naturlig allerede, og i dag spiller han tilmed VB, som han ikke har prøvet før så vidt jeg ved
Jeg er lidt overrasket over hvor hurtig Adeyemi og Gordon er faldet ind på holdt, især Adeyemi udvikler for hver kamp.
Gordon skal bare virkelig udvike sine afslutninger, det er er han ikke god til
SÅ håber jeg fandeme at Flick tør at rotere og skifte Yamal og Raphinhp noget mere, end han har gjort i de to sidste sæsoner, så de ikke bliver kørt træt eller skadet, og ikke bare kan spille en dårlig kamp, og bare blive ved med at være på banen, det samme med Pedri nu vi har fået Rodri, for ellers vinder vi ikke CL!
Yamal er helt væk! hvad fanden er der galt med ham, ja han kæmper nok stadig med den skade der ikke vil gå væk, men han virker helt slukket mentalt
Fermin er sgu en duracell kanin, stopper aldrig og har noget vildskab!
Håber han forbedre han playmaker skills endnu mere, for så kan han blive verdens bedte OM
Gavi
Han er desværre færdig, han kommer aldrig til at holde sig skadesfri, det et slut med ham
Denne sæson var hans sidste sæson til at vise han er blevet skadesfri, men allede første kamp, så bliver han skadet!
Raphinha virker mere og mere naturlig som angriber.
Jeg har sagt det flere gange siden han kom til klubben, at ham burde prøve ham af som angriber
Vi skal dog stadig have en angriber, for ellers bliver vi for tynde i angrebet, og det er de færreste hold vi møder der står så højt, så vi har så meget plads. Når vi spiller i mod de parkerede busser, så tror jeg Raphinha, Gordon, Adeyemi som angriber vil komme til kort, men meget lidt plads.
Eric har virkelig imponeret min siden Flick kom til, jeg ville ellers af med ham.
Hold op han er stabil og en klog spiller, og så er han bare spille på bolden.
Det er guld værd med sådan en altmuligmand
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
Antimadridista
- Har takket: 1987 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Synes der er en klar tendens til ufed personlighed. Men det må vi jo nok leve med. Bliver jo nødt til at satse på ham, da han er relativ talentfuld….Hristo skrev: ↑søn aug 23, 2026 11:49 pmLad os give Yamal lidt snor. Jeg tænker han er gået gennem teenageårene på en måde som de færreste kunne gennemføre uden lidt slingrekurs i ny og næ. Jeg håber han bare lige har brug for at omstille sig til en ny sæson igen. Ift så mange andre superstjerner har han været utroligt lidt træls i den tid vi har haft fornøjelsen af ham.Antimadridista skrev: ↑søn aug 23, 2026 11:41 pmRing til PSG. De får Yamal, vi får Doue, Mendes og 100M€Dytrax skrev: ↑søn aug 23, 2026 11:36 pmKommentar i FB tråd om Yamal:
Something is clearly off with Lamine Yamal right now. He doesn’t look like the same player we knew before last season.
His body language and facial expressions whenever a teammate doesn’t pass to him, shoots instead of playing him in, or fails to find him are becoming impossible to ignore. He looks visibly frustrated, almost disgusted at times.
There was even a moment when he stopped pressing for a second before going straight back to it. Flick then substituted him in the 2nd half.
Maybe it has something to do with his best friend Balde being told by Flick that he will not count on him, or maybe there’s another reason we don’t know about.
Whatever it is, Lamine needs to put his feet back on the ground, stay humble and remember: Barcelona comes first.
No player comes before the club. Not Lamine, not anyone else — not even Messi.
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 740 gange
- Blevet takket: 798 gange
Det kan også tænkes at han har nogle personlige udfordringer i sit privat liv.. måske lige op til kampen.. noget med kæresten, eller skænderi med forældre eller noget.. vi ved det jo ikke. Han så ud til at være sur på nogen eller noget, det var tydeligt, men der kan jo sagtens være en helt naturlig og forståeligt grund til det, uden at det er stjernenykker... for jeg synes da at han ikke har vist meget stjernenykker når han spiller fodbold.. det har jo været det som giver ham glæde og smil. Så der er nok noget andet der tyngede ham i går.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2980 gange
- Blevet takket: 1738 gange
Alle kan have en lortedag og i går var ikke Yamals fineste, men til gengæld heller ikke katastrofalt og det var også sæsonåbner. Vi har masser af tid endnu og knægten skal nok komme i gear. Måske det var noget så enkelt som utilfredshed med egen indsats, der plagede ham.
Til gengæld fedt at se Gordon glide så gnidningsfrit ind og gøre en forskel.
Da Pedri kom ind ændrede vores udtryk sig og jeg forestiller mig, at når både Rodri og Pedri er på banen, at det hele straks ser langt, langt bedre ud.
Mht. Gavi, så håber jeg at skaden ikke er for omfattende. Han så ikke alt for godt ud i går, men det er som nævnt første kamp og drengene skal lige finde søbenene igen, som man siger.
Til gengæld fedt at se Gordon glide så gnidningsfrit ind og gøre en forskel.
Da Pedri kom ind ændrede vores udtryk sig og jeg forestiller mig, at når både Rodri og Pedri er på banen, at det hele straks ser langt, langt bedre ud.
Mht. Gavi, så håber jeg at skaden ikke er for omfattende. Han så ikke alt for godt ud i går, men det er som nævnt første kamp og drengene skal lige finde søbenene igen, som man siger.
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Har lige set lidt af ESPNs show efter kampen... Her var bla Luis Garcia med og så kampen på stadion. De bed også mærke i Yamals attitude og sagde at han var utrolig negativ overfor sine medspillere. Raphinha var ovre ved ham for at snakke ham lidt ned. Vi ved selvfølgelig ikke hvad der foregår i Yamals privatliv men de mente at det var pga kampen og spillet på banen hvor han virkede irriteret over ikke at være mere involveret. Som de også sagde så er han ung men det er en helt forkert tilgang. Som de sagde så lader spillere som raphinha og fermin sig ikke slå ud af den slags. De bliver ved og ved. Det samme skal Yamal. Det er simpelthen for tidligt med den slags.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
2.30 inde i videon.
Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan tage den slags. Det er vitterligt min kryptonit når det kommer til spillere
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Jeg er sikker på at han kommer efter det - han er nok frustreret over sit eget spil, det ville jeg også være efter sådan en indsats. Heldigvis er der ledertyper som Raphinha, som forhåbentligt kommer til at tage snakken med ham. For mig at se, så er Yamal ikke 100% i kampform og det gør bare, at alt bliver mere sløset og fejlbehæftet.
Vi har brug for at han kommer i gear.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Antimadridista
Der er vi så uenige, hvilket jo er helt fint. Jeg synes det i varierende grad har stået på længe.SpillerSomMESSI skrev: ↑man aug 24, 2026 10:12 amDet kan også tænkes at han har nogle personlige udfordringer i sit privat liv.. måske lige op til kampen.. noget med kæresten, eller skænderi med forældre eller noget.. vi ved det jo ikke. Han så ud til at være sur på nogen eller noget, det var tydeligt, men der kan jo sagtens være en helt naturlig og forståeligt grund til det, uden at det er stjernenykker... for jeg synes da at han ikke har vist meget stjernenykker når han spiller fodbold.. det har jo været det som giver ham glæde og smil. Så der er nok noget andet der tyngede ham i går.
Og enig med Piq.
Det er simpelthen ikke i orden og det er jo ikke hans eget spil han er frustreret over. Det er jo tydeligt. Han opførte sig ikke ordentlig overfor sine holdkammerater og i løbet af anden halvleg stemplede han jo komplet ud af kampen, han fulgte slet ikke med i spillet, var ikke opmærksom på at der blev lagt an til stikninger eller afleveringer til ham. Helt væk!!
Og modenhed ja. Han er 19. Men ens personlighed er relativ fast som 19 årig og det er mere et personligt udtryk han viser end manglende modenhed eller andre undskyldninger folk kan finde på.
SÅ meget på bænken med ham
Senest rettet af Antimadridista man aug 24, 2026 11:57 am, rettet i alt 2 gange.
-
DeanCassady
- Har takket: 157 gange
- Blevet takket: 413 gange
-
Antimadridista
Det er attituden. Ikke formen jeg menerNorbit skrev: ↑man aug 24, 2026 11:11 amJeg er sikker på at han kommer efter det - han er nok frustreret over sit eget spil, det ville jeg også være efter sådan en indsats. Heldigvis er der ledertyper som Raphinha, som forhåbentligt kommer til at tage snakken med ham. For mig at se, så er Yamal ikke 100% i kampform og det gør bare, at alt bliver mere sløset og fejlbehæftet.