Jeg er seriøst træt af den knægt. Var det ikke fordi han normalt har en vis værdi for os….
Han havde bare en elendig attitude. Gider ikke se på det. Jeg ved ikke om det var spillestilen, at hans ven balde er blevet sat af eller et skænderi med kæresten. Han skal steppe op og i dag var ærlig talt latterlig at se på.
Tror både han skændes med kæresten og ikke får sex
Nej som skrevet han skal have hjælp, det er kun ham selv der ved hvad der skal til
AC har været fremragende i dag. Kunne han bare holde sig skadesfri i mere end fem minutter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Folk må kalde ham hvad de vil, men jeg foretrækker Gordinho!
Ved ikke hvor meget spansk/portugisisk du kan, men hvis jeg ikke tager meget fejl betyder det 'Lille Fede'
True:-) Men navnet Gordon er bare et skidt udgangspunkt på spansk. Lige meget hvilken latinoversion man laver over navnet ender det med at betyde tykke. Det kunne sagtens lyde som en lavstammet spansk tenor som er godt i stand og som smelter mange kvindehjerter med sin skønsang. Det er jo i sig selv ret sjovt når nu Gordon er temmelig bleg og relativt tynd at se på selv om han er i god form. Der er ikke meget kraftig latinolover over ham.
Rodet start på kampen, men den sluttede fantastisk. Manita. Flotte mål og god debut af Adeyemi & Gordon. Malurt i bægeret: Skaden til Gavi & Yamals surmuleri. Op med hovedet knægt.
Kan man lægge noget i et Gavi sad på bænken og roligt rejser sig og går da kampen slutter? Eller er det bare mig som fejlagtigt ser det som et godt tegn?