19/8 FC Barcelona - Al Ahly
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Re: 19/8 FC Barcelona - Al Ahly
Jeg tror espart spiller vb og garcia hb med ac og Martin centralt. Jeg tror også adeyemi tager striker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1958 gange
Mulighederne er mange og der kan virkelig også byttes meget rundt i løbet af kampen.Piquénbauer skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:45 pmJeg tror espart spiller vb og garcia hb med ac og Martin centralt. Jeg tror også adeyemi tager striker.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1502 gange
Dejligt at Gavi er med, det giver lidt glæde i det mindste
Forstår ikke, i er overrasket over, Eric starter. Flick har længe sagt, Eric er er RB. Kounde startede endda som CB i seneste kamp. Noget, jeg helst ikke vil se igen
Det er kun naturligt, Flick bænker Kounde oven på den sidste sæson, han havde
Forstår ikke, i er overrasket over, Eric starter. Flick har længe sagt, Eric er er RB. Kounde startede endda som CB i seneste kamp. Noget, jeg helst ikke vil se igen
Det er kun naturligt, Flick bænker Kounde oven på den sidste sæson, han havde
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- PeterPedal
- Har takket: 77 gange
- Blevet takket: 285 gange
Vedr. Gavi så bare vent til kampen mod Atletico ... Gavi mod Hjulmand = 2 stensikre røde kort :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
- PeterPedal
Han er vist endnu ikke mødt ind efter VM pausen :-)Paulinho15 skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:44 pmOk, jeg har lige skrevet til Wennerberg efter en kamptrådFCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:43 pmNope, smed opstillingen her fordi det var sidste kamptråd.Paulinho15 skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:42 pmHov troede vi var i en Elche kamptråd.
Er der ikke nogen kamptråd?![]()
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
FEEDT at sæsonen endelig er i gang
Jeg håber på en god omgang positivt bold!
Spændende med Espart, Adeyemi, AC og Gavi
Interessant hvis Espart skal spille VB, så håber jeg Adeyemi spiller venstre kant, da han kan lidt mere på egen hånd end Raphinha.
Jeg håber på en god omgang positivt bold!
Spændende med Espart, Adeyemi, AC og Gavi
Interessant hvis Espart skal spille VB, så håber jeg Adeyemi spiller venstre kant, da han kan lidt mere på egen hånd end Raphinha.
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- PeterPedal
Så er skærmen pudset, den gode rom skænket, piben er tændt og .... it's rolling Bob.
Velkommen til den nye sæson
Velkommen til den nye sæson