19/8 FC Barcelona - Al Ahly
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
- Siempre Barca
- Geografisk sted: Manchester
- Har takket: 25 gange
- Blevet takket: 48 gange
Re: 19/8 FC Barcelona - Al Ahly
Man skal bruge denne kamp til at teste om Hamza kan fungere som en back up til at tage 10-15 kampe denne sæson. Prøv også Pasquer af for at se om det er en knægt, der har hår på brystet og kan udfolde sig uimponeret ud, som Cubarsi, Yamala, Gavi etc gjorde.
Her er min opstilling for i dag:
JG: Pesquer, Martin, AC, Eric: Bernal, Pedri, Fermin: Yamal, Raphinha, Hamza.
Barca fan siden 2005. FCK fan siden jeg gik med ble.
- FCBarcelonaChr
Jeg ville smide Espart ind for Pedri, da jeg har læst flere steder at Pedri ikke er fit nok til 90 minutter. Lad ham få 30.Siempre Barca skrev: ↑søn aug 23, 2026 2:19 pmMan skal bruge denne kamp til at teste om Hamza kan fungere som en back up til at tage 10-15 kampe denne sæson. Prøv også Pasquer af for at se om det er en knægt, der har hår på brystet og kan udfolde sig uimponeret ud, som Cubarsi, Yamala, Gavi etc gjorde.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1298 gange
- FCBarcelonaChr
Opstillingen:
Joan:
Eric - AC - Martín - Espart:
Gavi - Fermín - Bernal
Lamine - Raphinha - Adeyemi
?
Joan:
Gavi - Fermín - Bernal
?
- FCBarcelonaChr
Eller sådan her måske:FCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:18 pmOpstillingen:
Joan:
Gavi - Fermín - Bernal
?![]()
- FCBarcelonaChr
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Funky opstilling… Jeg tror virkelig ikke det bliver godt i dag eller i de næste kampe for den sags skyld. Det er noget rod efter et vm og det kommer til at tage noget tid at komme i gear. Målet må være at smide så få point som muligt og så kommer det gode fodbold senere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Enig! Nu kan jeg så se han starter på højre back fra start og Gavi starter inde. Det er også fint. Havde måske hellere set ham på midten, men det bliver også spændende at se ham på backen.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 2:24 pmJeg ville smide Espart ind for Pedri, da jeg har læst flere steder at Pedri ikke er fit nok til 90 minutter. Lad ham få 30.Siempre Barca skrev: ↑søn aug 23, 2026 2:19 pmMan skal bruge denne kamp til at teste om Hamza kan fungere som en back up til at tage 10-15 kampe denne sæson. Prøv også Pasquer af for at se om det er en knægt, der har hår på brystet og kan udfolde sig uimponeret ud, som Cubarsi, Yamala, Gavi etc gjorde.
Det er i hvert fald vigtigt at bygge videre på det momentum han har nu og jeg synes, at han har gjort sig fortjent til og er klar til en startplads.
Han kunne også sagtens starte ude og komme ind fra bænken, men godt at se ham i startopstillingen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr
Jeg ville virkelig også gerne have set ham fra start på midten, men vi må ‘’nøjes’’ med backen…Paulinho15 skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:38 pmEnig! Nu kan jeg så se han starter på højre back fra start og Gavi starter inde. Det er også fint. Havde måske hellere set ham på midten, men det bliver også spændende at se ham på backen.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 2:24 pmJeg ville smide Espart ind for Pedri, da jeg har læst flere steder at Pedri ikke er fit nok til 90 minutter. Lad ham få 30.Siempre Barca skrev: ↑søn aug 23, 2026 2:19 pmMan skal bruge denne kamp til at teste om Hamza kan fungere som en back up til at tage 10-15 kampe denne sæson. Prøv også Pasquer af for at se om det er en knægt, der har hår på brystet og kan udfolde sig uimponeret ud, som Cubarsi, Yamala, Gavi etc gjorde.
Det er i hvert fald vigtigt at bygge videre på det momentum han har nu og jeg synes, at han har gjort sig fortjent til og er klar til en startplads.
Han kunne også sagtens starte ude og komme ind fra bænken, men godt at se ham i startopstillingen.
- Paulinho15
Spændende startopstilling! Jeg tror, at der er mål i Raphinha og han kan sagtens spille angriber. Han har hvad der skal til og han kommer til at blive godt fodret af Fermin, Yamal og Adeyemi!FCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:20 pmEller sådan her måske:FCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:18 pmOpstillingen:
Joan:
Gavi - Fermín - Bernal
?![]()
Også spændende med Adeyemi på venste kant! Det er et meget dynamisk angreb! Der kan nok også komme en kasse fra Fermin eller to.
Dejligt med AC i forsvaret - Eric overrasker mig lidt. Det bliver fint også at se hvor Gerard Martin står på venstre back nu.
I forhold til hans sidste sæson på CB har han gode forudsætninger for at levere bedre på VB nu med mere selvtillid og hår på brystet efter en god sidste sæson.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Hov troede vi var i en Elche kamptråd.
Er der ikke nogen kamptråd?
- FCBarcelonaChr
Nope, smed opstillingen her fordi det var sidste kamptråd.Paulinho15 skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:42 pmHov troede vi var i en Elche kamptråd.
- Paulinho15
Ok, jeg har lige skrevet til Wennerberg efter en kamptrådFCBarcelonaChr skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:43 pmNope, smed opstillingen her fordi det var sidste kamptråd.Paulinho15 skrev: ↑søn aug 23, 2026 8:42 pmHov troede vi var i en Elche kamptråd.
Er der ikke nogen kamptråd?![]()