Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2979 gange
- Blevet takket: 1738 gange
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 627 gange
Re: Transferrygter
Han bliver stensikkert solgt. Ærgerligt. Men håber vi i det mindste får +60 for ham. Lur mig om vi ikke ender med 35mio..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
Hristo
- Har takket: 340 gange
- Blevet takket: 523 gange
Vi spiller vores kort dårligt, hvis vi sælge ham.
Vi signalerer, at vi vil af med ham og alt er til forhandling. Men det bør det ikke være. En spiller på 22 år med så stort et potentiale skal ikke bare sælges. Han skal sælges til en klub, som er desperat efter ham.
Jeg vil slet ikke forholde mig til alt det, jeg ikke ved. Hvad har flick sagt til Balde, hvad vil Balde reelt osv. Det er spekulationer.
Det eneste jeg med sikkerhed vil konkludere er, at hvis Balde er udeladt pga forhold som ikke er skadesrelateret, så stiller vi os selv i en dårlig position.
Cancelo er god, men hans skal ikke være vores eneste vb. Martin skal ikke tilbage på vb. Pesquer er ikke klar.
Jeg kender ikke ham spanieren på 19 år, som har været rygtet hele sommeren, og som vist primært er cb, men hvis planen er at købe ham nu i stedet for Balde, så skal han eddermame være klar. Vi snakker potentiel “Cl-semifinale i München, hvor vi skal forsvare en smal 2-1 sejr, og Cancelo er ude med karantæne-klar.”
Jeg bryder mig ikke om, hvis vi sender Balde videre, så snart vi har sikret os Cancelo. Han er La Masia-dreng og har altid leveret godkendt, selvom man ønsker højere fodbold-IQ og færre skader. Vi skal også vise spillerne, at de rent faktisk er en del af klubben indtil de gør noget utilgiveligt. Det føler jeg ikke, Balde har gjort.
Måske ser jeg en masse, som ikke er der, men det her kommer potentielt til at skuffe mig meget.
- Norbit
Balde salg giver kun mening hvis man kan hive en kæmpe sum fra en engelsk klub (united). 70-80 mio for ham ville være drøm, men igen, men en rette indstilling kan han potentielt være meget mere værd end de 70 mio.
-
Piquénbauer
Jeg ved sgu ikke hvor spekulativt det er at sige at balde ikke arbejder hårdt nok. Flick er ikke typen der pludselig siger det han sagde i går og så dropper balde dagen efter.
For mig at se arbejder balde bare ikke hårdt nok og det gider Flick ikke. Jeg synes det er et stærkt signal at sende truppen. “Hvis I ikke knokler for det, så er der ikke plads til jer”. Og det gælder alle. Også et talent som balde.
Men måske er det her sidste forsøg på at få ham i gang. Hvem ved?
For mig at se arbejder balde bare ikke hårdt nok og det gider Flick ikke. Jeg synes det er et stærkt signal at sende truppen. “Hvis I ikke knokler for det, så er der ikke plads til jer”. Og det gælder alle. Også et talent som balde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Antimadridista
- Har takket: 1984 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Vil ikke kloge mig på om han var horribel i sine 2 første år i Chelsea. Det ser jeg ikke Chelsea nok til. Kan se at han havde en skade i foråret 23 og igen var ude 3 måneder i 23/24 sæsonen. Måske det har været medvirkende til en svær start, ligesom Baldes skader måske har haft en indflydelse på hans stilstand. Chelsea har også haft en del træner udskiftninger….Siempre Barca skrev: ↑søn aug 23, 2026 12:36 amCucurella har efter min vurdering ikke haft en progressiv udvikling i hele sin Chelsea-periode. Hans to første sæsoner i Chelsea var mildest talt horrible. Hans spilforståelse og beslutningstagning var chokerende, især taget hans alder og erfaring i betragtning, og han lavede en lang række fejl, som direkte førte til mål eller store chancer imod Chelsea.
Han er i dag klart mere stabil og pålidelig end Balde, især defensivt. Men hvis man sammenligner deres topniveau, synes jeg stadig, at Baldés topform passer bedre til Barcelona. Hans fart, gennembrudskraft og fremadrettede spil giver Barça en dimension, som Cucurella ikke på samme måde kan tilbyde.
Så ja: Cucurella er den mere stabile spiller, men Balde har efter min mening det højere offensive loft og en profil, der passer bedre til Barcelonas spillestil.
Balde er ikke uundværlig. Jeg har bare svært ved at se en dygtig offensiv back erstatte ham for 30-40 millioner euro, som er vel det maksimale vi kan få for ham her og nu.
Samtidig kan man argumentere for at Chelsea trods alt beholdt ham, det er ikke helt unormalt at Chelsea hurtigt skipper folk videre hvis ikke det kører.
Men det jeg mente var egentlig bare at han over en 5 årig periode, selvfølgelig med udfald hist og her (som nærmest alle har), har formået at rykke fra bunden af la liga, midten af PL, toppen af PL og nu toppen af Europa. Det viser som jeg ser det, en relativ kontinuerlig progression.
- Norbit
Forhåbentlig. Jeg kan mærke, at det gør ondt at komme af med Balde. Problemet er vel, at man i klubben vurderer, at man ikke kan have en som ham på bænken og at han først er klar om 1-2 år. Han BURDE med alt den spilletid han har fået, være absolut førstevalg.Piquénbauer skrev: ↑søn aug 23, 2026 12:32 pmJeg ved sgu ikke hvor spekulativt det er at sige at balde ikke arbejder hårdt nok. Flick er ikke typen der pludselig siger det han sagde i går og så dropper balde dagen efter.
Sammenligner vi Balde og eksempelvis Cucurella, så har Balde alle forudsætninger for at blive en bedre back. Flick og Deco må se noget som vi ikke lige ved. Og jeg tror det handler om, netop som du skriver, at han ikke arbejder hårdt nok.
-
Hristo
- Har takket: 340 gange
- Blevet takket: 523 gange
Ifl Capalogy som nok ikke rammer helt skævt er balde en af vores lavtlønnede spillere. Hans kontrakt udløber om to år. Måske klubben vil af med ham nu, fordi han vil kræve en meget stort lønforhøjelse lige om lidt, når der skal forhandles. Anyhow så er jeg ikke mod et salg hvis det er alles ønske. Men a) han skal ikke bare smides på porten, og b) han skal sælges dyrt og ikke billigt.Norbit skrev: ↑søn aug 23, 2026 12:40 pmForhåbentlig. Jeg kan mærke, at det gør ondt at komme af med Balde. Problemet er vel, at man i klubben vurderer, at man ikke kan have en som ham på bænken og at han først er klar om 1-2 år. Han BURDE med alt den spilletid han har fået, være absolut førstevalg.Piquénbauer skrev: ↑søn aug 23, 2026 12:32 pmJeg ved sgu ikke hvor spekulativt det er at sige at balde ikke arbejder hårdt nok. Flick er ikke typen der pludselig siger det han sagde i går og så dropper balde dagen efter.
Sammenligner vi Balde og eksempelvis Cucurella, så har Balde alle forudsætninger for at blive en bedre back. Flick og Deco må se noget som vi ikke lige ved. Og jeg tror det handler om, netop som du skriver, at han ikke arbejder hårdt nok.
Jeg håber dog han bliver og jeg håber han forlænger. For mig er Cancelo en god overgangsløsning. Og for mig er Balde en potentiel langsigtet løsning. Jeg ser intet denne sommer som har ændret dette på banen. Og jeg har ikke fantasi til at forestille mig at hans indstilling umuliggør dette. Men lad os se hvad det ender med.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1312 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Flick ligger i den grad hovedet på blokken. Det her kan blive meget, meget grimt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Dyreste fuldbacks nogensinde
Det bliver en af de værste beslutninger nogensinde. Det er intet på markedet, der tilnærmelsesvis kan erstatte Balde. Intet. Nul og fucking niks, ikke engang af dem, der ikke er på markedet
Jeg har simpelthen svært ved at tro, man er i færd at skyde sig selv så grundigt i foden på dagen, hvor turneringen starter. Man har haft hele sommeren til at træffe denne beslutning og så venter man til sidste uge af vinduet. Jeg har ingen ord for, hvor dumt det her ser ud
Lol, se på de priser og det niveau de repræsenterer og så fortæl mig, i vil af med BaldeAchraf Hakimi (€68m): Inter Milan to Paris Saint-Germain (2021)
Marc Cucurella (€65m): Brighton & Hove Albion to Chelsea FC(2022)
João Cancelo (€65m): Juventus to Manchester City (2019)
Marc Cucurella (€60m): Chelsea FC to Real Madrid (2026)
Ben White (€58.5m): Brighton & Hove Albion to Arsenal FC (2021)
Aaron Wan-Bissaka (€55m): Crystal Palace to Manchester United (2019)
Kyle Walker (€52.7m): Tottenham Hotspur to Manchester City/2017)
Det bliver en af de værste beslutninger nogensinde. Det er intet på markedet, der tilnærmelsesvis kan erstatte Balde. Intet. Nul og fucking niks, ikke engang af dem, der ikke er på markedet
Jeg har simpelthen svært ved at tro, man er i færd at skyde sig selv så grundigt i foden på dagen, hvor turneringen starter. Man har haft hele sommeren til at træffe denne beslutning og så venter man til sidste uge af vinduet. Jeg har ingen ord for, hvor dumt det her ser ud
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Det bliver værre og værre..JUST IN: Barcelona is in negotiations for Gonçalo Inácio, Sporting's central defender, reports @SkySport, pending further confirmation. #Transfers
-
Antimadridista
Jeg stoler trods alt på at Flick & c/o, ved lidt mere om tingenes tilstand og fremtidsudsigter end vi gør.
Hvis de tror på at Balde er den absolut bedste og mest kompetente løsning på vb, så ville alle disse snakke/tanker ikke eksistere og man ville sandsynligvis ikke bruge krudt på Cancelo.
Hvis de ser et stort uforløst potentiale der blot mangler lidt kontinuitet og ekstra erfaring, så ville et salg heller ikke overhovedet blive overvejet.
Noget er ikke helt som vi alle helst ville det var. Med Balde.
Hvis de tror på at Balde er den absolut bedste og mest kompetente løsning på vb, så ville alle disse snakke/tanker ikke eksistere og man ville sandsynligvis ikke bruge krudt på Cancelo.
Hvis de ser et stort uforløst potentiale der blot mangler lidt kontinuitet og ekstra erfaring, så ville et salg heller ikke overhovedet blive overvejet.
Noget er ikke helt som vi alle helst ville det var. Med Balde.
-
Piquénbauer
Jeg kender ikke nok til inácio til at jeg kan udtale mig om ham… Jeg kan dog huske at sporting havde en god vb som vi måske skulle tage med i handlen.
Jeg kan ikke lige huske hvem og hvorfor der skrev noget om de jong i forbindelse med balde. Men det giver faktisk meget god mening. Jeg har aldrig været den store fan af de jong og er det heller ikke af balde. De har lidt samme vibes idet de har alle forudsætninger for at blive rigtig gode men det sker bare ikke rigtigt for dem. De jong har ikke udviklet sig i flere år efterhånden og er konstant skadet. Bevares balde er stadig ung men han er også tit skadet og spilmæssigt har han ikke rykket sig. Man snakker mere om talentet end man ser det ligesom man snakker mere om de jong i Ajax end vi ser det i Barca.
Jeg kan ikke lige huske hvem og hvorfor der skrev noget om de jong i forbindelse med balde. Men det giver faktisk meget god mening. Jeg har aldrig været den store fan af de jong og er det heller ikke af balde. De har lidt samme vibes idet de har alle forudsætninger for at blive rigtig gode men det sker bare ikke rigtigt for dem. De jong har ikke udviklet sig i flere år efterhånden og er konstant skadet. Bevares balde er stadig ung men han er også tit skadet og spilmæssigt har han ikke rykket sig. Man snakker mere om talentet end man ser det ligesom man snakker mere om de jong i Ajax end vi ser det i Barca.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Antimadridista
Man skulle lidt tro at han ville sælge Yamal til PSG…EasyBuddhist skrev: ↑søn aug 23, 2026 1:01 pmFlick ligger i den grad hovedet på blokken. Det her kan blive meget, meget grimt