La Liga Tråden

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1299 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Reals trup er godt nok bred!!!

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 77 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af PeterPedal »

Antimadridista skrev:
lør aug 22, 2026 9:30 pm
Ja, de ser skræmmende ud
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

PeterPedal skrev:
lør aug 22, 2026 9:40 pm
Antimadridista skrev:
Ja, de ser skræmmende ud
De har virkelig forstærket holdet. Ved godt, at flere herinde prøver at nedtone de spillere de har hentet. Men de har hentet 3 startere til forsvaret - Dumfries, Konate, Cucu. Alle tre vil kunne starte for os uanset hvad snakken går på herinde. De får en jerndefensiv i denne sæson og bliver meget svære at slå. Det eneste spørgsmål vil være om deres midtbane kan skabe nok chancer for dem og modstå presset i de vigtigste kampe.

Det ligner at Mourinho har skiftet over til en 4-2-3-1. Akkurat som vores holdopstilling.

Jeg sidder og ser dem i øjeblikket, havde til en hver tid byttet Dumfries for Kounde. Det er i øvrigt meget tydeligt hvorfor Silva er hentet ind. Han er virkelig god til at kontrollere tempoet - spillere med høj fodbold IQ koster bare kassen (fx. Rodri).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 677 gange
Blevet takket: 917 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Ikke at jeg skal tale dem ned, bestemt ikke, for det ser stærkt og spændende ud, men de hentede jo også et helt nyt forsvar sidste år.

Det er ikke nogen garanti og det helt springende punkt er selvfølgelig balancen mellem offensiven og defensiven ift om midtbanen kan kontrollere kampene når det er nødvendigt

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
lør aug 22, 2026 9:56 pm
PeterPedal skrev:
lør aug 22, 2026 9:40 pm
Antimadridista skrev:
Ja, de ser skræmmende ud
De har virkelig forstærket holdet. Ved godt, at flere herinde prøver at nedtone de spillere de har hentet. Men de har hentet 3 startere til forsvaret - Dumfries, Konate, Cucu. Alle tre vil kunne starte for os uanset hvad snakken går på herinde. De får en jerndefensiv i denne sæson og bliver meget svære at slå. Det eneste spørgsmål vil være om deres midtbane kan skabe nok chancer for dem og modstå presset i de vigtigste kampe.

Det ligner at Mourinho har skiftet over til en 4-2-3-1. Akkurat som vores holdopstilling.

Jeg sidder og ser dem i øjeblikket, havde til en hver tid byttet Dumfries for Kounde. Det er i øvrigt meget tydeligt hvorfor Silva er hentet ind. Han er virkelig god til at kontrollere tempoet - spillere med høj fodbold IQ koster bare kassen (fx. Rodri).
Hvorfor vil du have en wingback til at spille back? Han er lige så dårlig defensivt som Trent
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Har takket: 1319 gange
Blevet takket: 1509 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvorfor får Vini ikke gult for film på den der? :eek:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
PeterPedal
Har takket: 77 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af PeterPedal »

PuyolErGud skrev:
lør aug 22, 2026 10:35 pm
Ikke at jeg skal tale dem ned, bestemt ikke, for det ser stærkt og spændende ud, men de hentede jo også et helt nyt forsvar sidste år.

Det er ikke nogen garanti og det helt springende punkt er selvfølgelig balancen mellem offensiven og defensiven ift om midtbanen kan kontrollere kampene når det er nødvendigt
Man kunne godt frygte at Bernardo bliver den nye "voksne" på midtbanen efter Modric ... og Diomande ser også spændende ud. Om han er alle moneterne værd kan kun tiden vise ...
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Mésqueunclub
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 69 gange

Indlæg af Mésqueunclub »

Ud fra deres første kamp synes jeg nu ikke de ser særlig skræmmende ud. Det er lidt som i sidste sæson hvor det er individualister der skal sikre dem sejren. I dag fik de så med nød og næppe scoret til sidst, men det er tydeligt at hvis ikke Vini eller Mbappe har en god dag, så har de det svært.

Det er selfølgelig kun første kamp, og alle hold er lidt rustne i starten, men deres spil har ikke ændret sig besynderligt. Hvis ikke vini eller Mbappe laver en individuel aktion, så bliver det de her kampe hvor deres hold skal håbe på en enkelt situation i overtiden til at redde dem.

BarcaForever
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 33 gange

Indlæg af BarcaForever »

Dejligt, at Morten Hjulmand er så aggressiv :clap:

"Morten Hjulmand (Atl. Madrid) tryner en modspiller og Alejandro Hernandez signalerer for denne ureglementeret tackling. Villarreal tildeles et straffespark af dommeren."

BarcaForever

Indlæg af BarcaForever »

ATM starter sæsonen som vi kender dem. Endnu et straffe, rødt kort og 2 gule i samme situation. :grin: :grin:

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1299 gange

Indlæg af Antimadridista »

Lyder som en klassisk Atlético kamp!!

Hvordan er Alvarez..?😬

BarcaForever

Indlæg af BarcaForever »

Antimadridista skrev:
søn aug 23, 2026 6:52 pm
Lyder som en klassisk Atlético kamp!!

Hvordan er Alvarez..?😬
Ser det kun på en meget lille skærm, så ikke meget, jeg har set til ham.

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2395 gange
Blevet takket: 1398 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Åh nej ikke endnu en sæson med puta og deres mål i allersidste minutter af kampene :roll: :roll:
Jeg har lige set deres mål mod mini puta. Jeg magter det ikke :mad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 543 gange
Blevet takket: 1960 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn