According to Krrish, Barcelona are studying the possibility of signing Viktor Gyökeres on loan from Arsenal, after the striker was offered to the club by his representatives in recent days.
Deco is reportedly evaluating a season-long loan with an option to buy for around €60m. Barça would be prepared to pay a loan fee and cover Gyökeres’ full salary, but a permanent transfer is not currently being considered.
The operation remains at an early stage, with Arsenal only expected to give the green light if Mikel Arteta approves the move and a suitable replacement is secured before the transfer deadline. Gyökeres reportedly dreams of playing for Barça and would push for the move if the opportunity becomes concrete.
Barcelona are also evaluating other alternatives, with Deco ideally hoping to add two strikers and a centre-back before deadline day, although the club are aware that completing all three operations will be difficult.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2980 gange
- Blevet takket: 1738 gange
Re: Transferrygter
-
ladislau
- Har takket: 34 gange
- Blevet takket: 173 gange
Jeg er ogsåglad for Balde., som Easy påpeger, er det især i de store kampe hans kvaliteter er essentielle.
Derudover er det vel dobbelt op på dårlige perspektiver, når vi lige har solgt Joffre
Derudover er det vel dobbelt op på dårlige perspektiver, når vi lige har solgt Joffre
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Cancelo??? Han er en katastrofe defensivt mod de store modstandere, selv på højre back, som er hans foretrukne. Og, vis mig gerne en Kounde masterclass mod en sværvægter. Eller, du behøver ikke, for han har ingen. Cubarsi er god, men mod de store modstandere har han brug for folk omkirng sig, der kan tage sig af 1v1 ude på kanterne, ellers er han dødsdømt, ligesom den anden CB også er.DrGink skrev: ↑lør aug 22, 2026 6:21 pmVil mene cubarsi, kounde og cancelo også kan. Jeg er sådan set ikke uenig i at balde har et unikt skill set, som er brugbart i visse situationer. Jeg mener bare ikke det er altafgørende. Og med en fodbold iq han har vist, er jeg ved at være lidt bekymret.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 6:06 pmVi sælger den eneste profil vi har, der rent faktisk kan spille i baglinjen mod de store hold. Det er en stor fejl imø og det vil ikke se godt ud, hvis vi ryger ud I knockout kampene igen, inden det bliver sjovt. Det kommer selvfølgelig til at falde tilbage på den sportslige sektor, hvis det sker og Flick mest af altDrGink skrev: ↑lør aug 22, 2026 6:02 pmOkay katastrofetankerne skal måske lige lidt ned. Tvivler på man ville se tilbage på det og tænke at det var årsagen.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 5:52 pmMendes var på vej ud i PSG, inden LE. Han havde masser af bozo momenter og man spillede slet ikke til hans styrker. Selv fansene var på nakken af ham. Det handler om, træneren tror på spilleren og kan finde ud af at platforme ham rigtigtPiquénbauer skrev: ↑lør aug 22, 2026 5:41 pmArgh… Jeg tror nu nok mendes kunne presse sig ind på holdet![]()
Mendes under flick vil ikke se kønt ud
Hvis Balde sælges, kan det blive begyndelsen til enden for Flick. Kritikken vil være massiv og endnu mere, hvis man ikke får succes, med rette
Jeg vil iøvrigt også gerne beholde ham. Omvendt har jeg stor tiltro til flick og tiltagende til deco. Hvis prisen er rigtig er det måske okay at tage afsked med ham denne sæson, selvom jeg gerne gav ham 1-2 sæsoner mere.
Dette vindue brude være der, hvor vi omsider adresserer vores mangler i forsvaret. I stedet vi i færd med at gøre dem større
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
Det her vindue går fra et solidt 9 ud af 10 til 0 ud af 10, hvis man sælger Balde og henter Gyökeres, så er det sagt. Fandme om jeg vil have den skurvogn som CFDytrax skrev: ↑lør aug 22, 2026 7:32 pmAccording to Krrish, Barcelona are studying the possibility of signing Viktor Gyökeres on loan from Arsenal, after the striker was offered to the club by his representatives in recent days.
Deco is reportedly evaluating a season-long loan with an option to buy for around €60m. Barça would be prepared to pay a loan fee and cover Gyökeres’ full salary, but a permanent transfer is not currently being considered.
The operation remains at an early stage, with Arsenal only expected to give the green light if Mikel Arteta approves the move and a suitable replacement is secured before the transfer deadline. Gyökeres reportedly dreams of playing for Barça and would push for the move if the opportunity becomes concrete.
Barcelona are also evaluating other alternatives, with Deco ideally hoping to add two strikers and a centre-back before deadline day, although the club are aware that completing all three operations will be difficult.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Madameskrald
- Blevet takket: 284 gange
Fysik og med teknik som hos Balde er ret sjældent.. jeg er helt enig i, at det er alt for tidligt at sende guld på gaden. Han har masse af tid at modnes i.
Kombinationen af Baldes fysiske og tekniske kompetencer kan ikke erstattes 1:1 i truppen, og vil blive meget dyrt på markedet.
Flick man arbejder med unge spillere, der ikke har det rette mindset endnu, man smider dem ikke på gaden.
Uden Balde og Araujo har vi vel ingen tilbage i forsvaret med mere end gennemsnitlig fart.
Men lad os se, det er trods alt kun rygter endnu.
Kombinationen af Baldes fysiske og tekniske kompetencer kan ikke erstattes 1:1 i truppen, og vil blive meget dyrt på markedet.
Flick man arbejder med unge spillere, der ikke har det rette mindset endnu, man smider dem ikke på gaden.
Uden Balde og Araujo har vi vel ingen tilbage i forsvaret med mere end gennemsnitlig fart.
Men lad os se, det er trods alt kun rygter endnu.
-
EasyBuddhist
Good boy. Lad os se, om de har nosserne til at presse ham ud, for de bliver kørt gennem kødhakkeren, hvis de fucker opBalde doesn't want to leave and sees Flick's message as a challenge that pushes him to fight to regain his starting spot. According to sources close to him who confided in our newspaper, he will only consider leaving if the club officially informs him that he is out of the plans
@RogerTorello
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Jeg har ikke noget imod hvis vi henter Gyökeres på lån. Det er bedre end ingenting trods alt.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 7:45 pmDet her vindue går fra et solidt 9 ud af 10 til 0 ud af 10, hvis man sælger Balde og henter Gyökeres, så er det sagt. Fandme om jeg vil have den skurvogn som CFDytrax skrev: ↑lør aug 22, 2026 7:32 pmAccording to Krrish, Barcelona are studying the possibility of signing Viktor Gyökeres on loan from Arsenal, after the striker was offered to the club by his representatives in recent days.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
DrGink
- Har takket: 1202 gange
- Blevet takket: 253 gange
Du har helt ret. Holdet falder fra hinanden uden vores stjerne venstreback, som er den eneste der kan redde os mod de store hold.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 7:41 pmCancelo??? Han er en katastrofe defensivt mod de store modstandere, selv på højre back, som er hans foretrukne. Og, vis mig gerne en Kounde masterclass mod en sværvægter. Eller, du behøver ikke, for han har ingen. Cubarsi er god, men mod de store modstandere har han brug for folk omkirng sig, der kan tage sig af 1v1 ude på kanterne, ellers er han dødsdømt, ligesom den anden CB også er.DrGink skrev: ↑lør aug 22, 2026 6:21 pmVil mene cubarsi, kounde og cancelo også kan. Jeg er sådan set ikke uenig i at balde har et unikt skill set, som er brugbart i visse situationer. Jeg mener bare ikke det er altafgørende. Og med en fodbold iq han har vist, er jeg ved at være lidt bekymret.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 6:06 pmVi sælger den eneste profil vi har, der rent faktisk kan spille i baglinjen mod de store hold. Det er en stor fejl imø og det vil ikke se godt ud, hvis vi ryger ud I knockout kampene igen, inden det bliver sjovt. Det kommer selvfølgelig til at falde tilbage på den sportslige sektor, hvis det sker og Flick mest af altDrGink skrev: ↑lør aug 22, 2026 6:02 pmOkay katastrofetankerne skal måske lige lidt ned. Tvivler på man ville se tilbage på det og tænke at det var årsagen.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 5:52 pmMendes var på vej ud i PSG, inden LE. Han havde masser af bozo momenter og man spillede slet ikke til hans styrker. Selv fansene var på nakken af ham. Det handler om, træneren tror på spilleren og kan finde ud af at platforme ham rigtigtPiquénbauer skrev: ↑lør aug 22, 2026 5:41 pmArgh… Jeg tror nu nok mendes kunne presse sig ind på holdet![]()
Hvis Balde sælges, kan det blive begyndelsen til enden for Flick. Kritikken vil være massiv og endnu mere, hvis man ikke får succes, med rette
Jeg vil iøvrigt også gerne beholde ham. Omvendt har jeg stor tiltro til flick og tiltagende til deco. Hvis prisen er rigtig er det måske okay at tage afsked med ham denne sæson, selvom jeg gerne gav ham 1-2 sæsoner mere.
Dette vindue brude være der, hvor vi omsider adresserer vores mangler i forsvaret. I stedet vi i færd med at gøre dem større
Jeg er ikke uenig i han nok ikke bør sælges - men synes det afhænger af pris og om flick ser behovet for en type som ham. Hvis prisen er høj og flick ikke har behov for ham, så ser jeg ingen grund til ikke at sælge ham nu. Hvis flick omvendt vil bruge ham og spille til hans styrker - ja så skal han da endelig blive.
Hvis gordon og adeyeni i offensiven bidrager med fart er han måske mindre nødvendig. Omvendt skulle man jo tænke af rodri ville mindske behovet for en med cancelos styrker.
Det mest frustrerende er selvfølgelig hvis mam sælger ham og så man begynder at tale om at købe Davies fra bayern igen.
-
EasyBuddhist
Det er værre end ingenting. Manden har en teknik som som en indkøbsvogn og behandler bolden som om, det er en atombombe. Forfærdelig fodboldspiller, der bare skal holde sig langt, langt vækPaulinho15 skrev: ↑lør aug 22, 2026 8:19 pmJeg har ikke noget imod hvis vi henter Gyökeres på lån. Det er bedre end ingenting trods alt.EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 7:45 pmDet her vindue går fra et solidt 9 ud af 10 til 0 ud af 10, hvis man sælger Balde og henter Gyökeres, så er det sagt. Fandme om jeg vil have den skurvogn som CFDytrax skrev: ↑lør aug 22, 2026 7:32 pmAccording to Krrish, Barcelona are studying the possibility of signing Viktor Gyökeres on loan from Arsenal, after the striker was offered to the club by his representatives in recent days.
- Siempre Barca
- Geografisk sted: Manchester
- Har takket: 25 gange
- Blevet takket: 48 gange
Lautaro bliver ikke sluppet af Inter, som efterhånden har fået styr på deres økonomi. Hans aldersprofil passer heller ikke helt ind. Erfarne angribere kan sagtens være 25+ i moderne fodbold, da de fleste topspillere har spillet fast siden 18-20-årsalderen.
Hvis man vælger at sprænge banken for én spiller, skal det være en, der er dygtig nu og samtidig kan skabe værdi i minimum fem år endnu. Hvis man vurderer, at man har €150 millioner til en angriber, synes jeg, man skal gå all-in på en Yildiz.
Et mere realistisk bud kunne også være Guirassy fra Dortmund. På trods af sin enorme fysik besidder han en god spilforståelse, fin bevægelighed og faktisk også en ganske fornuftig fart.
Uanset hvad skal der en angriber ind. Stjerne eller ej. Jeg køber derfor også gerne ind på en Luuk de Jong-type, som man kan smide på banen i de døende minutter, når tiki-taka’en ikke fungerer.
Hvis man vælger at sprænge banken for én spiller, skal det være en, der er dygtig nu og samtidig kan skabe værdi i minimum fem år endnu. Hvis man vurderer, at man har €150 millioner til en angriber, synes jeg, man skal gå all-in på en Yildiz.
Et mere realistisk bud kunne også være Guirassy fra Dortmund. På trods af sin enorme fysik besidder han en god spilforståelse, fin bevægelighed og faktisk også en ganske fornuftig fart.
Uanset hvad skal der en angriber ind. Stjerne eller ej. Jeg køber derfor også gerne ind på en Luuk de Jong-type, som man kan smide på banen i de døende minutter, når tiki-taka’en ikke fungerer.
Barca fan siden 2005. FCK fan siden jeg gik med ble.
-
Antimadridista
- Har takket: 1988 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Det er fair at have forskellige holdinger til div spillere. Helt naturligt.
Men selvfølgelig er Balde ikke en afgørende spiller for det her hold. Det er jo nonsens
Men selvfølgelig er Balde ikke en afgørende spiller for det her hold. Det er jo nonsens
- Siempre Barca
- Geografisk sted: Manchester
- Har takket: 25 gange
- Blevet takket: 48 gange
Der er nuancer i den diskussion. En skadesfri Balde er i den absolutte topklasse blandt venstrebacks. Han har ikke sine største forcer defensivt, men det er vel kun Nuno Mendes blandt de moderne backs, der er absolut klasse i begge ender af banen.Antimadridista skrev: ↑lør aug 22, 2026 9:05 pmDet er fair at have forskellige holdinger til div spillere. Helt naturligt.
Men selvfølgelig er Balde ikke en afgørende spiller for det her hold. Det er jo nonsens![]()
Raphinha er unægteligt en bedre spiller, når en fremadstormende Balde konstant udgør en trussel i dybden. Det giver Raphinha – eller enhver anden venstrekant – flere muligheder mod forsvaret.
Men det er klart, at en Balde uden kontinuerlig form og spilletid ikke er særlig nyttig. Det gælder trods alt for alle spillere, når kontinuiteten halter.
Barca fan siden 2005. FCK fan siden jeg gik med ble.
-
Antimadridista
- Har takket: 1988 gange
- Blevet takket: 1297 gange
Man kunne også koge den ned til det man reelt ser og har fået de seneste par år…Siempre Barca skrev: ↑lør aug 22, 2026 9:37 pmDer er nuancer i den diskussion. En skadesfri Balde er i den absolutte topklasse blandt venstrebacks. Han har ikke sine største forcer defensivt, men det er vel kun Nuno Mendes blandt de moderne backs, der er absolut klasse i begge ender af banen.Antimadridista skrev: ↑lør aug 22, 2026 9:05 pmDet er fair at have forskellige holdinger til div spillere. Helt naturligt.
Men selvfølgelig er Balde ikke en afgørende spiller for det her hold. Det er jo nonsens![]()
Raphinha er unægteligt en bedre spiller, når en fremadstormende Balde konstant udgør en trussel i dybden. Det giver Raphinha – eller enhver anden venstrekant – flere muligheder mod forsvaret.
Men det er klart, at en Balde uden kontinuerlig form og spilletid ikke er særlig nyttig. Det gælder trods alt for alle spillere, når kontinuiteten halter.
Har Balde udviklet sig. Nej
Har han holdt det niveau han viste i starten af sin Barca tid. Faktisk ikke.
Er han ofte skadet. Ret tit
Kan man have forventninger om at disse ting ændrer sig til det bedre. Man kan håbe, men reelt er det et sats man på ingen måde kan være bare så nogenlunde sikker på
At hans profil så bonger ud på alle mulige måder, hvad kan man bruge det til?
Det sagt så håber jeg han bliver, da vb’s ikke hænger på træerne og noget konkurrence måske vil hjælpe ham..
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Vild vending af Mbappe! 
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Tror sku ikke at Flick ryger pga. Balde. Allerede sidste sæson smed han ham på bænken i flere af de vigtige kampe. Hvor var kritikken der? Alle kan jo se, at Balde ikke har IQ'en til at være med på højeste niveau. Nu er det både Flick og Luis De la Fuente der har "sat ham af".EasyBuddhist skrev: ↑lør aug 22, 2026 5:52 pmMendes var på vej ud i PSG, inden LE. Han havde masser af bozo momenter og man spillede slet ikke til hans styrker. Selv fansene var på nakken af ham. Det handler om, træneren tror på spilleren og kan finde ud af at platforme ham rigtigtPiquénbauer skrev: ↑lør aug 22, 2026 5:41 pmArgh… Jeg tror nu nok mendes kunne presse sig ind på holdet![]()
Misforstå mig ikke, jeg kan virkelig godt lide Balde og at han er af egen avl. Det gør ONDT af se ham blive slået af en naturlig HB, men det siger også RIGTIG meget om ham. Selv langt før Cancelo blev hentet, kaldte jeg ham for fodbolddum, han tager nogle mærkelige beslutninger. I Camper kampen gjorde han noget helt rigtigt, han løb med ind i feltet og spillede bolden ind til Hamza. Det er netop det jeg gerne vil se mere af. Jordi Alba havde 30 af de der løb i dybden uden at få bolden, den ene gang han så fik den, så var han klar og vidste på forhånd hvad han ville. Balde har "bedre" fodboldskills end Jordi Alba. Han er mere atletisk, større fysisk og måske lige hurtig med Alba. Men Jordi kunne tænke fodbold. Hvor mange gange så man ham ikke lave en aflevering skråt ind i feltet i blinde, hvor man tænkte "hvad fanden laver du?" for at den så endte ved fødderne af Messi.
Jeg HÅBER, at han bliver og kæmper for sin plads, vinder den igen og smider Cancelo over på HB - for jeg er virkelig træt af Kounde. Han har set træt og udbrændt ud i 2 sæsoner nu.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."