Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 627 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 22, 2026 5:24 pm
Jeg har meget, meget svært ved at se, hvad det skulle gavne at sælge Balde. Imø et stort skridt i en forkert retning. Flick har selv efterspurgt en atletisk profil til defensiven og så sælger man den eneste, man har?
Gør det ondt at sælge Balde? Ja. Vil han blive savnet? Ja sikkert.
Er han en fodboldspiller med lav fodbold-IQ? Ja uden tvivl. Ser Flick ting til træning som vi ikke er i besiddelse af? Ja, helt sikkert.

Jeg tror, at han har en forkert attitude til træning og forventer at han er blevet en "stor stjerne" som pr automatik skal starte inde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Hristo
Har takket: 340 gange
Blevet takket: 523 gange

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
Jeg har meget, meget svært ved at se, hvad det skulle gavne at sælge Balde. Imø et stort skridt i en forkert retning. Flick har selv efterspurgt en atletisk profil til defensiven og så sælger man den eneste, man har?

Held og lykke til Cancelo imod de største hold, er det eneste jeg har at sige til det. Jeg vil ikke høre på nogen klager fra dem, der kan finde på at støtte et sådan salg
For mig er det også for tidligt at give op på Balde.

EasyBuddhist
Har takket: 1312 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
lør aug 22, 2026 5:28 pm
EasyBuddhist skrev:
Gør det ondt at sælge Balde? Ja. Vil han blive savnet? Ja sikkert.
Er han en fodboldspiller med lav fodbold-IQ? Ja uden tvivl. Ser Flick ting til træning som vi ikke er i besiddelse af? Ja, helt sikkert.

Jeg tror, at han har en forkert attitude til træning og forventer at han er blevet en "stor stjerne" som pr automatik skal starte inde.
Det handler ikke om, hvad Balde kan tilbyde. Det ved vi udmærket godt og for dem, som har glemt det, så gense, hvordan, han lukkede ned for Bayern og Olise og ødelagde dem den anden vej.

Der er absolut ingen grund til at hente en erstatning, ikke engang Nunu Mendes. Han ville ikke få spilletid under Flick alligevel.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

Argh… Jeg tror nu nok mendes kunne presse sig ind på holdet ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 411 gange

Indlæg af DeanCassady »

Det tænker jeg også, at han ville.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
lør aug 22, 2026 5:41 pm
Mendes var på vej ud i PSG, inden LE. Han havde masser af bozo momenter og man spillede slet ikke til hans styrker. Selv fansene var på nakken af ham. Det handler om, træneren tror på spilleren og kan finde ud af at platforme ham rigtigt

Mendes under flick vil ikke se kønt ud

Hvis Balde sælges, kan det blive begyndelsen til enden for Flick. Kritikken vil være massiv og endnu mere, hvis man ikke får succes, med rette
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Har takket: 1200 gange
Blevet takket: 252 gange

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 22, 2026 5:52 pm
Piquénbauer skrev:
Mendes var på vej ud i PSG, inden LE. Han havde masser af bozo momenter og man spillede slet ikke til hans styrker. Selv fansene var på nakken af ham. Det handler om, træneren tror på spilleren og kan finde ud af at platforme ham rigtigt

Hvis Balde sælges, kan det blive begyndelsen til enden for Flick. Kritikken vil være massiv og endnu mere, hvis man ikke får succes, med rette
Okay katastrofetankerne skal måske lige lidt ned. Tvivler på man ville se tilbage på det og tænke at det var årsagen.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
lør aug 22, 2026 6:02 pm
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:

Okay katastrofetankerne skal måske lige lidt ned. Tvivler på man ville se tilbage på det og tænke at det var årsagen.
Vi sælger den eneste profil vi har, der rent faktisk kan spille i baglinjen mod de store hold. Det er en stor fejl imø og det vil ikke se godt ud, hvis vi ryger ud I knockout kampene igen, inden det bliver sjovt. Det kommer selvfølgelig til at falde tilbage på den sportslige sektor, hvis det sker og Flick mest af alt

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver lidt for vildt det her. Som Flick udtalte så har balde evnerne men som han også indirekte hentydede til så arbejder han ikke hårdt nok. Hvis han gjorde det så ville han spille mere. Balde kunne levere mere end han gør for systemet er der til det og Flick har vist ham tillid.

Jeg er oprigtigt lidt ligeglad. Balde er imo for frusterende en spiller til at jeg kan gå ned over det. Og jeg tror ikke han bliver bedre da han ikke gør hvad der skal til i forhold til sin udvikling.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2979 gange
Blevet takket: 1738 gange

Indlæg af Dytrax »

Jorge Salinas nævnes som en mulighed ift. VB, såfremt vi sælger Balde.

DrGink
Har takket: 1200 gange
Blevet takket: 252 gange

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
lør aug 22, 2026 6:06 pm
DrGink skrev:
lør aug 22, 2026 6:02 pm
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:

Vi sælger den eneste profil vi har, der rent faktisk kan spille i baglinjen mod de store hold. Det er en stor fejl imø og det vil ikke se godt ud, hvis vi ryger ud I knockout kampene igen, inden det bliver sjovt. Det kommer selvfølgelig til at falde tilbage på den sportslige sektor, hvis det sker og Flick mest af alt
Vil mene cubarsi, kounde og cancelo også kan. Jeg er sådan set ikke uenig i at balde har et unikt skill set, som er brugbart i visse situationer. Jeg mener bare ikke det er altafgørende. Og med en fodbold iq han har vist, er jeg ved at være lidt bekymret.

Jeg vil iøvrigt også gerne beholde ham. Omvendt har jeg stor tiltro til flick og tiltagende til deco. Hvis prisen er rigtig er det måske okay at tage afsked med ham denne sæson, selvom jeg gerne gav ham 1-2 sæsoner mere.

Ialocin
Har takket: 164 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af Ialocin »

EasyBuddhist elsker Balde ligeså meget som han hader Frenkie De Jong.... :glad:

Det er lidt komisk med de katastrofetanker, da Balde umiddelbart er ret ringe defensivt. Han lever på sin fart, men den er ikke overvældende. Var det ikke imod Club Brügge, at han blev overmatchet voldsomt på fart?

Baldes spidskompetencer burde været i offensiven, men han bidrager sjældent med målindvolveringer.

168 kampe, 3 mål og 21 assist er altså undervældende.

Når det er sagt, så tror jeg godt, at han kan få en opblomstring, men det kræver, at han begynder at arbejde hårdere.

Messifan30
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Indlæg af Messifan30 »

Er der andre venstrebacks på holdet udover balde og Cancello ?

Ialocin
Har takket: 164 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af Ialocin »

Pesquer er venstre back, men han er kun 17 år. Martin kan vel også spille den, selvom han virker mere naturlig i midten. Men mon ikke Balde bliver. Tror ikke han forlader os nu.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2979 gange
Blevet takket: 1738 gange

Indlæg af Dytrax »

If Barça sign a defender, Gerard Martín could return to playing at left-back and become Cancelo’s first-choice backup.

[Diario Sport]

Besvar