Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2981 gange
Blevet takket: 1738 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
tors aug 20, 2026 11:12 pm
Dytrax skrev:
tors aug 20, 2026 10:56 pm
Atlético Madrid told Álvarez that they had agreed to negotiate his departure, but only to Arsenal. The player said NO.

[Mundo Deportivo]
Hold nu kæft hvor er de nogle inkompetente klovne i den Atlético ledelse :roll: :crazy:
Jeg håber vi tæver dem søder og sammen. Gerne med fire selvmål fra Alvarez. I alle kampe

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
tors aug 20, 2026 11:15 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 20, 2026 11:12 pm
Dytrax skrev:
tors aug 20, 2026 10:56 pm
Atlético Madrid told Álvarez that they had agreed to negotiate his departure, but only to Arsenal. The player said NO.

[Mundo Deportivo]
Hold nu kæft hvor er de nogle inkompetente klovne i den Atlético ledelse :roll: :crazy:
Jeg håber vi tæver dem søder og sammen. Gerne med fire selvmål fra Alvarez. I alle kampe
Mon ikke Atlético åbner op og sælger Alvarez til os inden længe - det er den rette løsning for alle parter.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

🚨🎖| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Jorge Mendes and Deco have been meeting at a hotel in Barcelona since 8:00 p.m. The futures of Marc Casadó and Alejandro Balde are expected to be decided THIS evening itself. [@monfortcarlos] #fcblive
🚨🗣️ @victor_nahe: “The meeting between Deco and Jorge Mendes is over. They had already met while having lunch. Both already know each other’s intentions with a week and a half of the transfer window remaining. Now the players have to make their decisions.” #fcblive
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ville sgu være godt tilfreds med Martínez… Han har leveret +20 mål i de sidste 5 sæsoner og han er en ledertype. Hårdtarbejdende, fin på bolden og god foran mål (både med fødder og hoved).

Lige meget hvordan vi vender og drejer den så skal vi have en angriber. Med 29 år er der stadig 3-4 gode år tilbage og så kan hamza forhåbentligt komme på banen.

Spørgsmålet er så om han kan købes…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Piquénbauer skrev:
fre aug 21, 2026 6:41 am
Jeg ville sgu være godt tilfreds med Martínez… Han har leveret +20 mål i de sidste 5 sæsoner og han er en ledertype. Hårdtarbejdende, fin på bolden og god foran mål (både med fødder og hoved).

Lige meget hvordan vi vender og drejer den så skal vi have en angriber. Med 29 år er der stadig 3-4 gode år tilbage og så kan hamza forhåbentligt komme på banen.

Jeg tvivler på han kan købes på det her tidspunkt i vinduet, med mindre Deco i hemmelighed har snørret sækken for læng siden.

Jeg er lidt bange for nu at det hedder angriber med frikøbsklausul hvis der kommer noget. Og ellers bliver det sådan noget alla Tresoldi.

Mn ærligt er jeg også ok hvis vi ligger bolden i fødderne på Hamza i kampe som den mod Elche og så se hvor han lander, og så må det hedde Gordon, Adeyemi, Olmo eller Fermin i de store, og så får vi stadig en stærk sæson.

Men Lautaro ville være fantastisk, men jeg tror det er urealistisk.

EasyBuddhist
Har takket: 1314 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
fre aug 21, 2026 6:41 am

Jeg sådan set enig. Lautaro vil ikke være skidt, HVIS man kan få ham til under 100m. Han er ikke drømmen, men lad os være ærlige, så er ubudet som sparsomt og topemnerne så uopnålige, det andet bedste må være nok

Lautaro har så meget erfaring, han vil kunne bidrage fra dag et. Det vil være endnu en "vind nu" signing og det vil give mening, når man nu har hentet Rodri
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Har takket: 1314 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors aug 20, 2026 6:06 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 20, 2026 5:41 pm
Piquénbauer skrev:
tors aug 20, 2026 5:15 pm
Rygter om at man u er interesseret i balde. Personligt ville jeg sælge ham… Jeg synes han er gået i stå og ofte finder jeg ham virkelig frustrerende at se spille. Vi har ham den unge som har spillet en del i preseason og cancelo. Smid salinas fra Racing oveni og så er vi fint med på backen.
Problemet med Balde er, han har nogle helt unikke spidskompetencer i moderne fodbold. Det vil gøre ondt at sælge ham, da han også er akademi spiller. Jeg vil give ham en sidste sæson til at genfinde sit niveau og lægge på, inden jeg ville overveje et salg. Pesquer er også tættere på at kunne agere backup til den tid
Hvilke tænker du på? Fart? Jeg synes han er ret begrænset offensivt og til tider doven defensivt. Jeg kunne leve med det hvis han lige var kommet op i truppen men med den tid han har spillet førsteholdsbold så synes jeg ikke udviklingen har været der.
Udviklingen har ikke været der de sidste par år, det kan vi godt blive enige om. Men når man skal møde store hold i ligaen og specielt i CL, så er Balde den eneste back i truppen, jeg ville stole på. Han er en ren cheatcode i at spille igennem presset i første fase og han er den eneste, der har et top niveau i 1v1 defensivt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 21, 2026 7:47 am
Piquénbauer skrev:
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:
Rygter om at man u er interesseret i balde. Personligt ville jeg sælge ham… Jeg synes han er gået i stå og ofte finder jeg ham virkelig frustrerende at se spille. Vi har ham den unge som har spillet en del i preseason og cancelo. Smid salinas fra Racing oveni og så er vi fint med på backen.
Problemet med Balde er, han har nogle helt unikke spidskompetencer i moderne fodbold. Det vil gøre ondt at sælge ham, da han også er akademi spiller. Jeg vil give ham en sidste sæson til at genfinde sit niveau og lægge på, inden jeg ville overveje et salg. Pesquer er også tættere på at kunne agere backup til den tid
Hvilke tænker du på? Fart? Jeg synes han er ret begrænset offensivt og til tider doven defensivt. Jeg kunne leve med det hvis han lige var kommet op i truppen men med den tid han har spillet førsteholdsbold så synes jeg ikke udviklingen har været der.
Udviklingen har ikke været der de sidste par år, det kan vi godt blive enige om. Men når man skal møde store hold i ligaen og specielt i CL, så er Balde den eneste back i truppen, jeg ville stole på. Han er en ren cheatcode i at spille igennem presset i første fase og han er den eneste, der har et top niveau i 1v1 defensivt
Vi er som sådan ikke uenige. Balde kan de ting på en god dag. Imo er der bare ikke ret mange gode dage…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 529 gange

Indlæg af Hristo »

Piquénbauer skrev:
fre aug 21, 2026 8:17 am
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:
Vi er som sådan ikke uenige. Balde kan de ting på en god dag. Imo er der bare ikke ret mange gode dage…
Jeg er ærgerlig over, han stort set ikke har rykket sig siden den periode, han kom på landsholdet. Det burde være lige til. Jeg ved ikke, om det kun er skader eller også noget mentalt, herunder hans fodboldintelligens, men han skal tage næste skridt snart. For mig er det især hans beslutningstagen, som skal løftes. For sker det, vil han virkelig blive god, som i rigtig god. Han er jo allerede god, når det kører for ham. Jeg vil gerne give ham den mulighed en sæson mere, selvom det efterhånden ser lidt svært ud.

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Hristo skrev:
fre aug 21, 2026 8:28 am
Piquénbauer skrev:
fre aug 21, 2026 8:17 am
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:
EasyBuddhist skrev:
Piquénbauer skrev:
Jeg er ærgerlig over, han stort set ikke har rykket sig siden den periode, han kom på landsholdet. Det burde være lige til. Jeg ved ikke, om det kun er skader eller også noget mentalt, herunder hans fodboldintelligens, men han skal tage næste skridt snart. For mig er det især hans beslutningstagen, som skal løftes. For sker det, vil han virkelig blive god, som i rigtig god. Han er jo allerede god, når det kører for ham. Jeg vil gerne give ham den mulighed en sæson mere, selvom det efterhånden ser lidt svært ud.
Jeg synes det vil være ærgerligt at give op på Balde.

Vi er så priviligeret at mange af vores unge slår igennem som teenagere, mange backs bliver altså bare ikke rigtig gode før midt 20erne. Balde har fart og teknik i særklasse, men modenheden hos backs kommer tit bare først senere. Vi ved naturligvis ikke om han udvikler sig men hvis vi kigger på backs vi har sendt videre.

Cucurella - først i år har han. Været rigtig nævnt som en vi ville have retur, 28 år gammel.

Grimaldo - har været nævnt de sidste par år, han er over 30

Det vil klæde os med tålmodighed, for knækket han koden og finder modenhed og stabilitet, så har han fysikken til at blive Yamals kryptonit hvis vi giver ham væk. Lad ham endelig 1 år eller 2 agere nr 2 for cancelo.

Jeg tror også Real fortryder de ikke troede mere på Hakimi.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2981 gange
Blevet takket: 1738 gange

Indlæg af Dytrax »

Barça are preparing an initial offer of less than €100 million to Inter Milan for Lautaro Martínez.

Deco and Flick are both admirers of him. There are other options, such as Tresoldi and Gyökeres, but the player Flick currently wants is Lautaro.

Talks are ongoing, and Barça believe Inter will open the door to negotiations.

[Jose Alvarez]

Antimadridista
Har takket: 1988 gange
Blevet takket: 1297 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre aug 21, 2026 9:30 am
Barça are preparing an initial offer of less than €100 million to Inter Milan for Lautaro Martínez.

Deco and Flick are both admirers of him. There are other options, such as Tresoldi and Gyökeres, but the player Flick currently wants is Lautaro.

Talks are ongoing, and Barça believe Inter will open the door to negotiations.

[Jose Alvarez]
I believe that Inter will give us the finger…..🖕

Diego10
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 37 gange

Indlæg af Diego10 »

100 Euro for Lautaro på nuværende tidspunkt vil slet ikke være skidt.

Der er mange der taler om hans alder men vi hentede altså Lewa for omkring 40-45 millioner og han var 33 år på daværende tidspunkt.

Jeg tror Lautaro vil være begejstret for at skifte til Barca da han rent faktisk har vundet alt i Italien på nære af CHL hvor han førte dem til to finaler. Så sulten for CHL vil stadig være der samtidig med vi har en spiller der vil træde til fra dag 1. og er en naturlig ledertype. Jeg har fulgt med i italiensk fodbold i en del år og han plejer tit at blive skiftet ud eller sparet i løbet af sæson og det vil være perfekt da vi på denne måde vil introducere Hamza for top fodbold bid for bid. Men jeg er selvfølgelig ikke Flick så ved ikke hvor ofte han vil køre rov på spillerene eller om han vil dosere hans spilletid så Hamza også kan bruges som indskrifter.

Men som sagt med 10 dage tilbage må vi trykke på og håbe Inter viser ham respekt for de sidste 8 års troskab og loyalitet og hjælper ham med at skifte til Barca.

DeanCassady
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 413 gange

Indlæg af DeanCassady »

Jeg tvivler. Men dejligt hvis det sker.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

DeanCassady skrev:
fre aug 21, 2026 10:59 am

Jeg tvivler. Men dejligt hvis det sker.
Hvordan i alverden skal den handel gennemføres på en uge? Ledelsen har brugt hele sommeren på hans skide landsmand, og alt arbejdet er endt som spildt tid.

Besvar