Problemet med Balde er, han har nogle helt unikke spidskompetencer i moderne fodbold. Det vil gøre ondt at sælge ham, da han også er akademi spiller. Jeg vil give ham en sidste sæson til at genfinde sit niveau og lægge på, inden jeg ville overveje et salg. Pesquer er også tættere på at kunne agere backup til den tidPiquénbauer skrev: ↑tors aug 20, 2026 5:15 pmRygter om at man u er interesseret i balde. Personligt ville jeg sælge ham… Jeg synes han er gået i stå og ofte finder jeg ham virkelig frustrerende at se spille. Vi har ham den unge som har spillet en del i preseason og cancelo. Smid salinas fra Racing oveni og så er vi fint med på backen.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Re: Transferrygter
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
#ManCity and Tottenham have agreed a deal for Savinho worth €93.3M up-front plus €5.7M in bonuses. The expectation is the player will soon be cleared for a medical, according to
@cahemota
. Adding a deal for Omar Marmoush, the total is expected to be around €151M.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Hvilke tænker du på? Fart? Jeg synes han er ret begrænset offensivt og til tider doven defensivt. Jeg kunne leve med det hvis han lige var kommet op i truppen men med den tid han har spillet førsteholdsbold så synes jeg ikke udviklingen har været der.EasyBuddhist skrev: ↑tors aug 20, 2026 5:41 pmProblemet med Balde er, han har nogle helt unikke spidskompetencer i moderne fodbold. Det vil gøre ondt at sælge ham, da han også er akademi spiller. Jeg vil give ham en sidste sæson til at genfinde sit niveau og lægge på, inden jeg ville overveje et salg. Pesquer er også tættere på at kunne agere backup til den tidPiquénbauer skrev: ↑tors aug 20, 2026 5:15 pmRygter om at man u er interesseret i balde. Personligt ville jeg sælge ham… Jeg synes han er gået i stå og ofte finder jeg ham virkelig frustrerende at se spille. Vi har ham den unge som har spillet en del i preseason og cancelo. Smid salinas fra Racing oveni og så er vi fint med på backen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Vi havde ikke fået Gordon til samme pris, hvis vi havde købt ham nu. Markets gone crazy.EasyBuddhist skrev: ↑tors aug 20, 2026 5:45 pm#ManCity and Tottenham have agreed a deal for Savinho worth €93.3M up-front plus €5.7M in bonuses. The expectation is the player will soon be cleared for a medical, according to
@cahemota
. Adding a deal for Omar Marmoush, the total is expected to be around €151M.![]()
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
Der har også været (er) rygter om Gavi ift. Manchester United. Han skulle dog allerede have afvist dem blankt.
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Savinho er ikke i nærheden af Alvarez, så når man læser det der, så er Alvarez minimum 125-135m€ værd.Hristo skrev: ↑tors aug 20, 2026 6:11 pmVi havde ikke fået Gordon til samme pris, hvis vi havde købt ham nu. Markets gone crazy.EasyBuddhist skrev: ↑tors aug 20, 2026 5:45 pm#ManCity and Tottenham have agreed a deal for Savinho worth €93.3M up-front plus €5.7M in bonuses. The expectation is the player will soon be cleared for a medical, according to
@cahemota
. Adding a deal for Omar Marmoush, the total is expected to be around €151M.![]()
Men det er selvfølgelig lige meget nu….
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Det er jo crazy at City kan få op mod 100 mio for Savinho. Priserne er stukket helt af. Han har intet bevist endnu, men Tottenham er desperate og den eneste måde de kan få både ham og Marmoush er ved at overbyde på dem. City har generelt gjort det godt ved salg.Hristo skrev: ↑tors aug 20, 2026 6:11 pmVi havde ikke fået Gordon til samme pris, hvis vi havde købt ham nu. Markets gone crazy.EasyBuddhist skrev: ↑tors aug 20, 2026 5:45 pm#ManCity and Tottenham have agreed a deal for Savinho worth €93.3M up-front plus €5.7M in bonuses. The expectation is the player will soon be cleared for a medical, according to
@cahemota
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Balde skal helt klart blive. Han er måske ikke klar til at være fast mand lige nu, men han er virkelig god at have som reserve.
Han er kun 22 år, så det er naturligt, at han mangler rutine og stabilitet — men potentialet er der helt klart. Hans fart og hans evne til at drible som venstre back finder man ikke mange steder. Jeg siger ikke, at alt lykkes for ham hele tiden, men han har i hvert fald niveauet til at være en god reserve på nuværende tidspunkt.
Spillere som Jordi Alba, Grimaldo, Cucurella m.fl. nåede også først deres høje niveau som 24‑25‑årige.
Han er kun 22 år, så det er naturligt, at han mangler rutine og stabilitet — men potentialet er der helt klart. Hans fart og hans evne til at drible som venstre back finder man ikke mange steder. Jeg siger ikke, at alt lykkes for ham hele tiden, men han har i hvert fald niveauet til at være en god reserve på nuværende tidspunkt.
Spillere som Jordi Alba, Grimaldo, Cucurella m.fl. nåede også først deres høje niveau som 24‑25‑årige.
Senest rettet af Barca80 tors aug 20, 2026 7:17 pm, rettet i alt 1 gang.
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Målt på evner ville han være fantastisk. Men jeg tror ikke, at han er tilgængelig.
Jeg er cool, hvis vi holder pengene i lommen, og finder en løsning med det, vi har nu. Men både Flick og Deco har sagt, der er brug for en spiller mere. Håber bare, det så enten bliver et talent eller en topspiller. Vi skal ikke ende med en nødløsning på en lang kontrakt og en høj løn. Så siger historien, at han bliver meget svært at komme af med igen. Leje er selvfølgelig også en mulighed.
Hvis ikke vi kan få Alvarez så må det blive Martinez i stedet. Garant for plus 20 mål pr. Sæson! Har bevist sig selv på top niveau i flere år og en af de bærende kræfter på det argentinske landshold!
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Jeg tror simpelthen ikke på, at Lautaro kan hentes så sent i vinduet. Måske hvis han selv forsøgte at presse skiftet igennem, men jeg tvivler stærkt på, at han vil sætte sin legendestatus i Inter på spil.
Jeg tror, at det bliver Tresoldi eller Mikautadze. Førstnævnte har jeg dog aldrig set spille, så jeg kan ikke bedømme, om det er en god idé eller ej.
Jeg tror, at det bliver Tresoldi eller Mikautadze. Førstnævnte har jeg dog aldrig set spille, så jeg kan ikke bedømme, om det er en god idé eller ej.
Robert Zimmerman
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
Atlético Madrid told Álvarez that they had agreed to negotiate his departure, but only to Arsenal. The player said NO.
[Mundo Deportivo]
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange