16 - Rodrigo Hernández Cascante
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
Re: Rodrigo Hernández Cascante
Fermín har overtaget nummer 7, hvilket formentlig betyder, at Rodri får sit vante 16.
Robert Zimmerman
-
nosslo15
- Har takket: 202 gange
- Blevet takket: 346 gange
Jeg har været splittet omkring denne transfer, men nu, da den synes at være finaliseret, så glæder jeg mig til at se ham.
Håber han kan holde sig fit og håber også der bliver sparet på ham, så Gavi og Bernal kan komme i spil.
Hvis han kan genfinde sit tidligere niveau, som vi så det ved VM, så er der ingen tvivl om, at vi bliver markant styrket.
Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt han kan tilpasse sig den vertikale stil, som Flick ynder, eller om vi kommer til at spille mere moderat med ham, når vi har bolden.
Håber han kan holde sig fit og håber også der bliver sparet på ham, så Gavi og Bernal kan komme i spil.
Hvis han kan genfinde sit tidligere niveau, som vi så det ved VM, så er der ingen tvivl om, at vi bliver markant styrket.
Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt han kan tilpasse sig den vertikale stil, som Flick ynder, eller om vi kommer til at spille mere moderat med ham, når vi har bolden.
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
🎖| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Rodri has asked to wear the no. #16 at Barcelona. [@FabrizioRomano] #fcblive
(Barca Times Facebook)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Så er Rodri på vej til Barcelona!
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Rodri's flight from Manchester to Barcelona.
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Rodri's flight has taken off from Manchester. It's currently the MOST FOLLOWED flight in the world on FlightRadar24.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Så er Rodri landet i Barcelona! 
- Paulinho15
| Rodri, on his arrival: “It's a DREAM to be able to play for Barça. Now let's go for the Champions League and everything ELSE in our way!” #fcblive
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
“Jeg er glad for at møde jer alle og glad for at være her. At spille i Barca er for mig en drøm, der går i opfyldelse.”Paulinho15 skrev: ↑man aug 17, 2026 8:28 pm| Rodri, on his arrival: “It's a DREAM to be able to play for Barça. Now let's go for the Champions League and everything ELSE in our way!” #fcblive
Fuck yeah!!!
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
According to Marca, Inside Real Madrid, there were reservations regarding Rodri's age and playing style, and a phrase emerged within the club stating that "he slows down the ball too much, and that is not what we are looking for"
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Det er coping, nøjagtig lige som vi ville have gjort, havde det været omvendt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
Den slags småligheder holder vi os heldigvis for gode til, Easy
"Mbappé? Han er alt for egoistisk og passer slet ikke til holdet."
"Mbappé? Han er alt for egoistisk og passer slet ikke til holdet."
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
- Paulinho15
𝐁𝐀𝐑𝐂𝐄𝐋𝐎𝐍𝐀 𝐀𝐍𝐃 𝐂𝐈𝐓𝐘 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐄𝐃 𝐀𝐋𝐋 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋 𝐃𝐎𝐂𝐔𝐌𝐄𝐍𝐓𝐒 𝐅𝐎𝐑 𝐑𝐎𝐃𝐑𝐈’𝐒 𝐓𝐑𝐀𝐍𝐒𝐅𝐄𝐑
The agreement between clubs at €60m plus €16m add-ons, completed and formally sealed — with announcement today.
Rodri will sign a four year deal in Barça headquarters after all procedures for the medical tests now underway with Cancelo.
𝐅𝐢𝐜𝐡𝐚𝐣𝐞 𝐜𝐞𝐫𝐫𝐚𝐝𝐨.
- Paulinho15
𝐑𝐎𝐃𝐑𝐈 𝟐𝟎𝟑𝟎: 𝑺𝑰𝑮𝑵𝑬𝑫, 𝑫𝑬𝑳𝑰𝑽𝑬𝑹𝑬𝑫
"I'm so so happy. It's a DREAM"
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Jeg har simpelthen ikke turde glæde mig for tidligt, men det her er for vildt.
Vi får en ægte leder ind midt på banen, og selvom vi har mange til CM, har vi heller ikke ham som type. Vi får en defensiv dirigent, og jeg er sikker på at spillere som Gavi og Bernal nok skal få nok spilletid. Og de får lov at lære af en af de bedste. Om det så også gælder De Jong er jeg mindre sikker på, men det bekymrer mig også mindre end vores egne talenter.
Det er altså også et andet perspektiv i dette vindue. Vi henter verdens bedste DM og vi henter en eliteback (Cancelo) på en fri.
Der er ikke nogle af de to som spiller for evigt, men de er begge stadig på et niveau til en topklub.
Vi får en ægte leder ind midt på banen, og selvom vi har mange til CM, har vi heller ikke ham som type. Vi får en defensiv dirigent, og jeg er sikker på at spillere som Gavi og Bernal nok skal få nok spilletid. Og de får lov at lære af en af de bedste. Om det så også gælder De Jong er jeg mindre sikker på, men det bekymrer mig også mindre end vores egne talenter.
Det er altså også et andet perspektiv i dette vindue. Vi henter verdens bedste DM og vi henter en eliteback (Cancelo) på en fri.
Der er ikke nogle af de to som spiller for evigt, men de er begge stadig på et niveau til en topklub.