| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: As of now, Arsenal has NOT received any offers from Barça regarding Gyokeres. [@FabrizioRomano] #fcblive
(Barca Times Facebook)
@FabrizioRomano: "At the moment, I don't have anything fresh regarding Gyokeres, because the understanding is that Barça has NOT reached out to Arsenal about it." #fcblive
(Barca Times Facebook)
Vi skal IKKE have Gyökeres! Længere er den ikke
Han vil være som en elefant i et glasbur
Fik lige en anden tanke. Hvad nu, hvis interessen drejer sig om en anden Arsenal spiller?
Jesus?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: As of now, Arsenal has NOT received any offers from Barça regarding Gyokeres. [@FabrizioRomano] #fcblive
(Barca Times Facebook)
@FabrizioRomano: "At the moment, I don't have anything fresh regarding Gyokeres, because the understanding is that Barça has NOT reached out to Arsenal about it." #fcblive
(Barca Times Facebook)
Fik lige en anden tanke. Hvad nu, hvis interessen drejer sig om en anden Arsenal spiller?
Jesus?
Vi var interesseret i ham inden skiftet til City i sin tid. men hvordan kan interessen for Gyökeres handle om Gabriel Jesus?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
(Barca Times Facebook)
(Barca Times Facebook)
Jesus?
Vi var interesseret i ham inden skiftet til City i sin tid. men hvordan kan interessen for Gyökeres handle om Gabriel Jesus?
Ligesom da Deco var i England for at forhandle om Pedro i følge pressen, men kom hjem med Gordon. Pressen har tit været helt blank på Barca's emner i dette vindue
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Så vidt jeg har forstået, har Gabriel Jesus ikke ramt sit topniveau i snart tre år. Og så er han oftere skadet end klar.
Rigtigt, men han er aller helvedes meget mere Barca coded end Gyökeres. Som backup 9 ville jeg ikke have noget imod det
1. William Saliba - 25 år - Arsenal FC - 100000000 2. Pau Cubarsí - 19 år - FC Barcelona - 100000000
3. Willian Pacho - 24 år - Paris Saint-Germain - 80000000
4. Dayot Upamecano - 27 år - Bayern München - 75000000
5. Gabriel Magalhães - 28 år - Arsenal FC - 75000000
6. Marc Guéhi - 26 år - Crystal Palace - 70000000
7. Josko Gvardiol - 24 år - Manchester City - 70000000
8. Alessandro Bastoni - 27 år - Inter Milan - 65000000
9. Jan Paul van Hecke - 26 år - Brighton & Hove Albion - 60000000
10. Dean Huijsen - 21 år - Real Madrid - 60000000
11. Luka Vušković - 19 år - KSV Westerlo - 60000000
12. Rúben Dias - 29 år - Manchester City - 55000000
13. Nico Schlotterbeck - 26 år - Borussia Dortmund - 55000000
14. Jérémy Jacquet - 21 år - Stade Rennais - 55000000
15. Cristian Romero - 28 år - Tottenham Hotspur - 50000000
16. Maxence Lacroix - 26 år - Crystal Palace - 50000000
17. Yann Bisseck - 25 år - Inter Milan - 50000000
18. Micky van de Ven - 25 år - Tottenham Hotspur - 50000000
19. Levi Colwill - 23 år - Chelsea FC - 50000000
20. Castello Lukeba - 23 år - RB Leipzig - 50000000
21. Piero Hincapié - 24 år - Arsenal FC - 50000000
22. Abdukodir Khusanov - 22 år - RC Lens - 50000000
23. Leny Yoro - 20 år - Manchester United - 50000000
24. Murillo - 24 år - Nottingham Forest - 50000000
25. Ibrahima Konaté - 27 år - Liverpool FC - 45000000
26. Jarrad Branthwaite - 24 år - Everton FC - 45000000
27. Éder Militão - 28 år - Real Madrid - 45000000
28. Lucas Beraldo - 22 år - Paris Saint-Germain - 40000000
29. Giorgio Scalvini - 22 år - Atalanta BC - 40000000
30. Gonçalo Inácio - 25 år - Sporting CP - 40000000
31. Lisandro Martínez - 28 år - Manchester United - 40000000
32. Strahinja Pavlović - 25 år - AC Milan - 40000000
33. Trevoh Chalobah - 27 år - Chelsea FC - 40000000
34. Ronald Araújo - 27 år - Liverpool - 40000000
35. Matthijs de Ligt - 27 år - Manchester United - 40000000
36. Min-jae Kim - 29 år - Bayern München - 40000000
37. Cristhian Mosquera - 22 år - Arsenal FC - 40000000
38. Antonio Silva - 22 år - SL Benfica - 38000000
39. Sven Botman - 26 år - Newcastle United - 38000000
40. Gleison Bremer - 29 år - Juventus - 35000000
41. Edmond Tapsoba - 27 år - Bayer Leverkusen - 35000000
42. Ousmane Diomande - 22 år - Sporting CP - 35000000
43. Kevin Danso - 27 år - RC Lens - 35000000
44. Benoît Badiashile - 25 år - Chelsea FC - 35000000
45. Axel Disasi - 28 år - Chelsea FC - 35000000
46. Trevoh Chalobah - 27 år - Chelsea FC - 35000000
47. Jorne Spileers - 21 år - Club Brugge - 32000000
48. Robin Le Normand - 29 år - Atlético de Madrid - 32000000
49. Nayef Aguerd - 30 år - West Ham United - 30000000
50. Joachim Andersen - 30 år - Fulham FC - 30000000
Hvis vi ikke dummer os med et panikkøb af en 9'er, er dette i mine øjne det bedste transfervindue i 15+ år. Nøj, hvor er jeg glad.
Jeg er meget enig. Jeg vil meget hellere lade være med at købe en nier, hvis det ikke er den helt rigtige. Jeg har følt vi brugte for meget krudt på Alvarez, men hvis kan er manden, som klubben vurderer passer til projektet, så er det i virkeligheden det rigtige klubben gør.
Vi skal ikke lave en Braitwaite og bruge unødigt mange penge på en sekundavare.
Jeg er også villig til at vi skal finde alternative løsninger i egen trup for indtil den rigtige mand kan købes. Og frem for alt er jeg ok med at det kan påvirke resultaterne i en vis grad på den korte bane. Det er nu engang det store projekt som en spændende. Det er også den tilgang klubber som BM, PSG og Arsenal agerer efter, og med stor succes.
Det må være enten Alvarez eller ingen (aka. vi giver Hamza chancen). Jeg håber under alle omstændigheder at Hamza bliver backup på den position, han ser skarp ud på de videoer klubben smider op af træningerne.
Vi skal derudover igang med salg af overskudsspillere (Casado). Det går ikke at have ham i truppen hvis ikke han indgår i planerne. De 30-40 mio for ham vil være gode at få ind i kassen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Helt enig Norbit. Som jeg skrev tidligere håber jeg at Hamza bliver en fast del af truppen og skal være nr. 2 på 9'er positionen.
Jeg synes han er en spændende profil - stærk med ryggen mod målet, stærk i boksen og god på bolden.
Jeg synes virkelig han er spændende og jeg håber han får chancen og at de vil give ham minutter i den kommende sæson.
Selvom det er tyndt, så ser jeg også Olmo som falsk 9'er. Olmo var fantastisk til VM og total undervurderet der. Han skabte så mange mål for Spanien. Og med de raketter vi har på kanterne, kan jeg sagtens se ham lykkedes fint der også.
Midten er jo besat ret heftigt og godt efterhånden - hvilket også vil give mere plads til Gavi som jeg også synes ikke skal gemmes væk på bænken hele tiden.
Jeg ved faktisk ikke om jeg håber på en stopper, jeg hælder også mere og mere til at Cortés får chancen.
Jeg synes generelt at truppen har så meget kvalitet og erfaring efterhånden at vi skal fortsætte med at få unge op og give dem chancen og stole på dem. Det samme skete jo med Curbasi og Yamal, hvor vi havde et betydeligt svagere hold og en organisation i små-stykker.
Så jeg synes alt andet lige at vi mangler en 9'er - men igen, ingen panikkøb og hvis det ikke lykkedes, så er jeg sikker at vi også løser det. Panikkøb ville dog undre mig efter den nye strategi som Deco & Co. har kørt. Jeg synes ikke der har været skyggen af panik - hverken ind eller ud af truppen.
Man kan godt forsøge sig med Olmo for at se om det fungere. Dog ved nærmere kig har Olmo sjældent lavet mere en 10 mål / sæson og spørgsmålet er hvor god en afslutter han reelt er . Det bliver spændene at følge - men synes også Gordon kunne være et reelt forsøg værd .
Så må Olmo / Fermin forsøge en Ineista lignede rolle på venstre fløj når Rapfinha skal hvile .
Men der er egentlig mange muligheder . Yamal også - vi må se hvem der falder til og hvem der får tur I den . Men det bliver frusterende hvis den spiller der bliver 9’er brænder ofte eller ikke formå at positionere sig og lave de nemme forward mål . Det kunne godt blive noget der bliver bandet over herinde i kamptrådene .
Hej herinde.
Jeg har endelig fået en bruger, efter at have fulgt med, med stor glæde de sidste mange år i forummet :-)
Jeg er sindssygt tilfreds med vinduet indtil videre og nu ligner det er Rodri og Cancelo lukkes i dag med “officielt”.
Rodri er et kongekøb- en ting er på banen en anden er udenfor banen. Det giver en ro og en leder som jeg synes vi mangler.
Laporte er jeg kæmpe fan af - men er også enig i jer der skriver at han mangler fart ifht den måde vi gerne vi forvarer på. Men stadigvæk vil han kunne bringe noget ro, og erfaring som en Martin vil kunne drage nytte af + at vi så vil kunne bruge Martin perifert som venstre back for at aflaste evt. Balde (som jeg ikke synes forsvarer godt nok) og/eller Cancelo.
Jeg er kæmpe fan af Hamza som rotations-9’er. Jeg synes det mål han laver mod Basel viser en rigtig mål-næse og et gå-på-mod som er fantastisk.
Jeg håber virkelig på Alvarez, trods den høje pris. Jeg synes han vil kunne skabe noget dynamik oppe foran som vil kunne skabe noget godt.
Men den helt store forandring i dette vindue er vores evne til at komme af med spillere. Store som små, det synes jeg er en forandring som betyder mere end vi måske lige regner med.
Godt arbejde af Deco & Co. Indtil videre - efter min mening.