#fcblive
Barça's Anførere
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Re: Barça's Anførere
#fcblive
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange

Frenkie...
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Havde ikke set du havde posten den her.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 17, 2026 8:23 pmRodri i stedet for Frenkie og det havde været perfekt𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona’s captaincy order for the 2026/27 season:
Raphinha
Frenkie de Jong
Pedri
Gavi
Eric García
Gavi foran Eric? Eric er jo ældre end Gavi.
Nok svært at komme ude om Frenkie, når han har været så længe i klubben, men dejligt at se Raphinha der også nu som førsteanfører.
Burde Rodri være nummer et i anførerrækken?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Nr 1 i rækken for en helt ny mand ville ikke være godt. Synes bare slet ikke Frenkie har anfører potentialePaulinho15 skrev: ↑man aug 17, 2026 8:36 pmHavde ikke set du havde posten den her.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 17, 2026 8:23 pmRodri i stedet for Frenkie og det havde været perfekt𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona’s captaincy order for the 2026/27 season:
Raphinha
Frenkie de Jong
Pedri
Gavi
Eric García
Nok svært at komme ude om Frenkie, når han har været så længe i klubben, men dejligt at se Raphinha der også nu som førsteanfører.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Har takket: 1207 gange
- Blevet takket: 253 gange
Der kan jo være mange årsager til den er som den er. Synes fint gavi kan være for eric. Han er virkelig én der går forrest. Der er jo mange dynamikker vi ikke kender til. Min mavefornemmelse villle dog mere være noget i retning afEasyBuddhist skrev: ↑man aug 17, 2026 8:46 pmNr 1 i rækken for en helt ny mand ville ikke være godt. Synes bare slet ikke Frenkie har anfører potentialePaulinho15 skrev: ↑man aug 17, 2026 8:36 pmHavde ikke set du havde posten den her.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 17, 2026 8:23 pmRodri i stedet for Frenkie og det havde været perfekt𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona’s captaincy order for the 2026/27 season:
Raphinha
Frenkie de Jong
Pedri
Gavi
Eric García
1 raphinha
2 pedri
3 cubarsi (ved han er ung, men han skriger vinderkultur og leder imo)
4 gavi
5 eric
Og så fra næste sæson nok rodri i toppen.
- Paulinho15
𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: 𝐑𝐀𝐏𝐇𝐈𝐍𝐇𝐀 𝐓𝐄𝐌𝐏𝐎𝐑𝐀𝐑𝐈𝐋𝐘 𝐍𝐎𝐌𝐈𝐍𝐀𝐓𝐄𝐃 𝐀𝐒 𝐁𝐀𝐑𝐂𝐄𝐋𝐎𝐍𝐀 𝐅𝐈𝐑𝐒𝐓 𝐂𝐀𝐏𝐓𝐀𝐈𝐍
Hansi Flick announces that Raphinha, Pedri and Eric Garcia are the new captains of Barça until the window closes: “Frenkie is not available right now. I’ve decided on captains provisionally until we do the vote, once the team is finished”, he added 🫱🫲
The current selection of captains until vote decides
Raphinha
Frenkie de Jong
Pedri
Gavi
Eric García
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
Raphinha, Pedri, Eric, Frenkie & Lamine er sæsonens anførere. I den rækkefølge.
- FCBarcelonaChr
FCBarcelonaChr skrev: ↑lør sep 05, 2026 4:35 pmRaphinha, Pedri, Eric, Frenkie & Lamine er sæsonens anførere. I den rækkefølge.![]()
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
Jeg synes faktisk det er fedt at Flick vælger de 2 første kaptajner, og trupper så vælger de sidste 3
Mega fedt at Raphinha nu er vores kaptajn, det synes jeg er det bedste valg.
Jeg ved ikke rigtig med valget af Pedri, han virker ikke som en leder, eller en der sider noget til holdkammeraterne.
Eric er også et godt valg
Frenkie bude ikke være valgt
Lamine synes jeg er et mærkeligt valg, en 19 åring knægt
Jeg så meget gerne Rodi og Gavi valgt ind om kaptajner næste sæson
Mega fedt at Raphinha nu er vores kaptajn, det synes jeg er det bedste valg.
Jeg ved ikke rigtig med valget af Pedri, han virker ikke som en leder, eller en der sider noget til holdkammeraterne.
Eric er også et godt valg
Frenkie bude ikke være valgt
Lamine synes jeg er et mærkeligt valg, en 19 åring knægt
Jeg så meget gerne Rodi og Gavi valgt ind om kaptajner næste sæson
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
- Paulinho15
Hansi Flick: “In previous seasons, we had CAPTAINS like Ter Stegen, Araujo and Frenkie who were NOT playing regularly... “
“I’m very happy with the five captains we have chosen.”
"The captaincy order is Raphinha first, Pedri second, Eric García third, Frenkie de Jong fourth and Lamine Yamal fifth.”
"Considering their influence within the team, I chose Raphinha and Pedri to be our captains.”
“I wanted them because they are regular starters. It was an easy decision because I now know the squad much better.”
“Eric, De Jong and Lamine were voted by the players."
- FCBarcelonaChr