The legendary pivot has become assistant to Juliano Belletti in the reserves.
Ja fucking tak mand, endelig. Velkommen hjem, Busi!
Tænk engang, Rodri og Busi samme dag..
Vores talenter bliver forkælet med lærdom i verdensklasse
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Ved skader kunne bussi sikkert stadig træde ind på midten ... sikke en legende han endte med at blive efter han voksede fra ungdommens film og tudemarie
Ved skader kunne bussi sikkert stadig træde ind på midten ... sikke en legende han endte med at blive efter han voksede fra ungdommens film og tudemarie
Synes du Bussi filmede..?
Der var seancen mod Inter, som ikke så køn ud. Men film generelt!?
Sjældent har jeg set en spiller få så mange spark til anklerne kamp efter kamp.
Jeg kan godt se når jeg Googler hans tidlige karriere at han rent faktisk ikke deciderede filmede, men overspillede reel kontakt for at fremtvinge kort til modstanderne. Og det bryder jeg mig som sådan lige så lidt om.
Jeg kan godt se når jeg Googler hans tidlige karriere at han rent faktisk ikke deciderede filmede, men overspillede reel kontakt for at fremtvinge kort til modstanderne. Og det bryder jeg mig som sådan lige så lidt om.
Men stadig kæmpe legende.
Det han gjorde var at reagere når han fik støvlespids eller knopper på sine ankler og fødder, som var det der skete igen og igen, fordi de ikke kunne tage bolden fra ham.