Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1298 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Enig.

Hvis intet rigtig kapabelt alternativ der er til Alvarez, så kunne en leje være ok.

Ser ham bare slet slet ikke passe ind, men måske vil netop en stor fysisk muskel som ham, være en plan b til vores primære stil…?

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Indlæg af DeanCassady »

Nej tak til Viktor. Så vil jeg hellere have Hamza som rotationsnier. Jeg synes virkelig, at han har vist noget målnæse og fremragende bevægelse i feltet i sæsonoptakten.

Eller Mikautadze.
Robert Zimmerman

Rasmuso2
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 9 gange

Indlæg af Rasmuso2 »

Hej herinde.
Jeg har endelig fået en bruger, efter at have fulgt med, med stor glæde de sidste mange år i forummet :-)

Jeg er sindssygt tilfreds med vinduet indtil videre og nu ligner det er Rodri og Cancelo lukkes i dag med “officielt”.
Rodri er et kongekøb- en ting er på banen en anden er udenfor banen. Det giver en ro og en leder som jeg synes vi mangler.
Laporte er jeg kæmpe fan af - men er også enig i jer der skriver at han mangler fart ifht den måde vi gerne vi forvarer på. Men stadigvæk vil han kunne bringe noget ro, og erfaring som en Martin vil kunne drage nytte af + at vi så vil kunne bruge Martin perifert som venstre back for at aflaste evt. Balde (som jeg ikke synes forsvarer godt nok) og/eller Cancelo.

Jeg er kæmpe fan af Hamza som rotations-9’er. Jeg synes det mål han laver mod Basel viser en rigtig mål-næse og et gå-på-mod som er fantastisk.
Jeg håber virkelig på Alvarez, trods den høje pris. Jeg synes han vil kunne skabe noget dynamik oppe foran som vil kunne skabe noget godt.

Men den helt store forandring i dette vindue er vores evne til at komme af med spillere. Store som små, det synes jeg er en forandring som betyder mere end vi måske lige regner med.

Godt arbejde af Deco & Co. Indtil videre - efter min mening.
Senest rettet af Rasmuso2 man aug 17, 2026 12:13 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2984 gange
Blevet takket: 1739 gange

Indlæg af Dytrax »

Hej Rasmus og velkommen til.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 740 gange
Blevet takket: 798 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
man aug 17, 2026 12:12 pm
Hej Rasmus og velkommen til.
Ja hej Rasmus, dejligt at have dig her!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

🚨🎖️| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: As of now, Arsenal has NOT received any offers from Barça regarding Gyokeres. [@FabrizioRomano] #fcblive ❌

(Barca Times Facebook)
🚨🗣️ @FabrizioRomano: "At the moment, I don't have anything fresh regarding Gyokeres, because the understanding is that Barça has NOT reached out to Arsenal about it." #fcblive ❌

(Barca Times Facebook)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Har takket: 1315 gange
Blevet takket: 1502 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
man aug 17, 2026 1:38 pm
🚨🎖️| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: As of now, Arsenal has NOT received any offers from Barça regarding Gyokeres. [@FabrizioRomano] #fcblive ❌

(Barca Times Facebook)
🚨🗣️ @FabrizioRomano: "At the moment, I don't have anything fresh regarding Gyokeres, because the understanding is that Barça has NOT reached out to Arsenal about it." #fcblive ❌

(Barca Times Facebook)
Vi skal IKKE have Gyökeres! Længere er den ikke

Han vil være som en elefant i et glasbur
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 84 gange

Indlæg af Ikigai »

Nu hvor der har været nævnt lidt club brugge (tresoldi )

Tzoliz som ny ny spiller I Arsenal - 2 assist i Arsenal sejr over City . Tzoliz lavede ikke mindre en 29 assist OG 22 mål for Club Brugge sidste år . Det nogle vilde tal .

Spændende køb af Arsenal

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Gad vide hvad alle de her handler kommer til at betyde for Gavi. For mig at se, så rykker han længere og længere ned på listen af mulige startere.

Kan Deco og Laporta finde på at sælge ham?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 530 gange

Indlæg af Hristo »

Norbit skrev:
man aug 17, 2026 7:44 pm
Gad vide hvad alle de her handler kommer til at betyde for Gavi. For mig at se, så rykker han længere og længere ned på listen af mulige startere.

Hvis de sælger Gavi, får de med mig at bestille:-) Vi taler minimum sultestrejke.

Ingen messer med Gavi.

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Norbit skrev:
man aug 17, 2026 7:44 pm

Der er heldigvis ekstremt mange kampe i sæsonen, og er alle spillere fit så kommer spillere som Gavi og minpersonloge favoritspiller disse dage Fermin til at spille sekundære roller.

Jeg har før leget med tanken om Gavi skulle skoles som højreback, men nu er Xavi Espart på vej frem. Pedri er ikke på vej nogen steder hen i mange år frem, Rodri skal over de næste 3-4 år spille de store klampe og gøre Bernal klar til at blive den næste store leder på midten.

Så ærligt er jeg ked at at sige at jeg ikke ved hvor gavi hører til henne hvis han pludselig vil være fuldtidsstarter.

Tello
Har takket: 1403 gange
Blevet takket: 669 gange

Indlæg af Tello »

Hvad med Fermin som falsk 9’er?

Han bevæger sig alligevel i det rum, har et godt overblik, et godt skud og et solidt genpres. Nu hvor vi har Rodri og Pedri som motorrum, så kan Olmo ligge foran i 10’eren. Fermin foran Olmo og så kan de bytte i løbet af kampen.

Raphinh/Gordon og Yamal/Adeyemi på kanterne.
Uruguayo de mierda

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 530 gange

Indlæg af Hristo »

Tello skrev:
man aug 17, 2026 9:30 pm
Hvad med Fermin som falsk 9’er?

Han bevæger sig alligevel i det rum, har et godt overblik, et godt skud og et solidt genpres. Nu hvor vi har Rodri og Pedri som motorrum, så kan Olmo ligge foran i 10’eren. Fermin foran Olmo og så kan de bytte i løbet af kampen.

Raphinh/Gordon og Yamal/Adeyemi på kanterne.
Jeg tror mere på Olmo som falsk nier, fordi han er ret god til at sætte medspillere op med ryggen til målet. For mig er Fermin derimod stærkest, når han har front mod mål og enten kan løbe i dybden eller sætte en modstander via dribling eller en 1-2. Men tanken om at starte med begge på banen som 10 og f9 og så lade dem veksle synes jeg er spændene. Uden skader tror jeg dog faktisk Olmo kunne være en rigtig god f9 over mange spilminutter.

EasyBuddhist
Har takket: 1315 gange
Blevet takket: 1502 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Ulmer lidt med Tresoldi og Lukeba..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
man aug 17, 2026 10:04 pm
Ulmer lidt med Tresoldi og Lukeba..
Jeg tror i hvert fald, at vi får en vild afslutning på transfervinduet! :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar