Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1314 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Re: Transferrygter
Præcis som @Soso9zb skrev for 4 dage siden og som han har holdt stædig fast i og at handlen var lukket for længe siden. Imponerende..BREAKING: €65m fixed + €5m bonuses is the Rodri deal worth.
@victor_nahe #Transfers
En god pris også. Det er meget sjældent, så stor en spiller kommer på markedet. Hvis man skal komme med en reference handel, så er det Lewa til Barca, Kane til Bayern eller Zidane til Real. Den stærste transfer i dette vindue, by far, og den bliver ikke overgået. Fandme godt gået af Deco!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
Easy hvem var det nu du ventede med at lave en beskrivelse af profilen på og hvordan vedkommende passer ind på holdet?
Var det Rodri?
Var det Rodri?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Så sker der noget!
Cancelo + Rodri officelle i denne uge.
Kunne være vildt, hvis ugen bliver toppet med en Alvarez eller en Oshimen!
Cancelo + Rodri officelle i denne uge.
Kunne være vildt, hvis ugen bliver toppet med en Alvarez eller en Oshimen!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
EasyBuddhist
JoPaulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 8:56 pmEasy hvem var det nu du ventede med at lave en beskrivelse af profilen på og hvordan vedkommende passer ind på holdet?
Var det Rodri?![]()
Jeg tænker, de fleste kender profilen og vi har vel efter hånden også dækket de fleste gevinster ved at have Rodri på holdet
Men jeg skal nok komme med et bud på, hvad vi kan forvente, selvom det meste er åbenlyst. Jeg har fri i morgen, så dropper noget der
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Iniesta007
- Har takket: 124 gange
- Blevet takket: 304 gange
Husk nu det er ferietid, de skal have noget at skrive om
Men det kunne da være fedt....
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 529 gange
Vi har i min hovedregning givet ca 175 mio samlet.EasyBuddhist skrev: ↑søn aug 16, 2026 8:46 pmRodri
Gordon
Adeyemi
Cancelo
Bisiwu
Det er et vildt vindue, vi har lavet. En 9'er og vi er good to go
Hvis vi sælger Casado til den pris som der er rygter har vi samlet solgt for ca 100 mio.
Jeg synes, det er godt arbejde.
-
Hristo
Hvis vi henter 9’eren går kabalen også op:Hristo skrev: ↑søn aug 16, 2026 9:19 pmVi har i min hovedregning givet ca 175 mio samlet.EasyBuddhist skrev: ↑søn aug 16, 2026 8:46 pmRodri
Gordon
Adeyemi
Cancelo
Bisiwu
Det er et vildt vindue, vi har lavet. En 9'er og vi er good to go
Hvis vi sælger Casado til den pris som der er rygter har vi samlet solgt for ca 100 mio.
Jeg synes, det er godt arbejde.
Bisiwu erstatter Roony (modsat kant, går op samlet da Raph kan lægges på højre)
Adeyemi erstatter Ferran (primært højrekant og backup 9er)
Gordon erstatter Rashford (primært venstrekant, og backup 9er)
Hvis Roony var solgt og ikke skadet kunne det have været helt perfekt. Kommer 9eren er det stadig tæt på.
-
EasyBuddhist
BREAKING: Braga have reached an agreement with Barcelona for Tommy Marqués for €10m fixed + €2m in variables. [Via: @polballus]
Clubs waiting on final green light from player’s camp then done deal. [Via: @FabrizioRomano]
-
Hristo
Jeg håber, Deco har et stort team, for de har travlt lige for tiden:-) Fint salg, håber vi bevarer nogle rettigheder.EasyBuddhist skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:21 pmBREAKING: Braga have reached an agreement with Barcelona for Tommy Marqués for €10m fixed + €2m in variables. [Via: @polballus]
Clubs waiting on final green light from player’s camp then done deal. [Via: @FabrizioRomano]
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: In the coming hours, movements are expected regarding GYOKERES at Barça. The Swede is considered an alternative after Ferran's departure, and his situation will be EXPLORED. [@10JoseAlvarez - pending further confirmation] #fcblive
Se mindre
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2981 gange
- Blevet takket: 1738 gange
Har ikke den store viden om Gyokeres.
Er han et ok bud på alternativ 9'er eller kunne vi lige så godt satse på dem vi allerede har?
Er han et ok bud på alternativ 9'er eller kunne vi lige så godt satse på dem vi allerede har?
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Problemet med ham bliver prisen med mindre vi kan leje ham 1 sæson. Jeg synes personligt han er fin, måske lidt en Temu Lewan hvis man sammenligner med Lewan da han var i slut 20erne. (slet ikke på samme niveau, men får vi en 9er i det her vindue med 70% af prime lewans niveau så er det ikke helt skidt)
Jeg håber vi finder en fornuftig 9er og en klasse centerback, jeg kan ikke hænge min tillid på at Cortez lige pludselig er et monster i forsvaret.
Hvis det er sandt Eric primært skal være HB i år så håber jeg lidt hvis der ikke bliver købt en ny at man tester Kounde på CB med den fart han har.
-
Hristo
Hvis vi henter Gyokeres, håber jeg det bliver på en lejekontrakt uden binding. Slipper Arsenal ham, siger det også noget om, at han ikke har det absolutte topniveau, der kræves. Han er også faldet i markedsværdi, efter de hentede ham.Dumle skrev: ↑man aug 17, 2026 8:21 amProblemet med ham bliver prisen med mindre vi kan leje ham 1 sæson. Jeg synes personligt han er fin, måske lidt en Temu Lewan hvis man sammenligner med Lewan da han var i slut 20erne. (slet ikke på samme niveau, men får vi en 9er i det her vindue med 70% af prime lewans niveau så er det ikke helt skidt)
Jeg håber vi finder en fornuftig 9er og en klasse centerback, jeg kan ikke hænge min tillid på at Cortez lige pludselig er et monster i forsvaret.
Hvis det er sandt Eric primært skal være HB i år så håber jeg lidt hvis der ikke bliver købt en ny at man tester Kounde på CB med den fart han har.
Problemet hvis vi køber en subtop-løsning som ham er, at vi binder alt for mange ressourcer både i transfer og løn på en spiller, der ikke er svaret på vores behov. Medmindre man kan købe ham billigt, men det tror jeg ikke sker.
-
Piquénbauer
- Har takket: 381 gange
- Blevet takket: 1689 gange
Jeg ved sgu ikke... Han er ret skidt på bolden. Han er tilgengæld et bæst fysisk og han vil blive fodret på en anden måde hos os end hos arsenal. Hvis vi kan leje ham ville det være ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!