16 - Rodrigo Hernández Cascante
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Re: Rodrigo Hernández Cascante
Rodri skulle være klar til at træne med i fuldt omfang. Det er af andre årsager, han ikke træner med i City
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Jep, det er korrekt! Den er lige kommet på.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Perfekt! Nu har vi fået vores DM, som vi har skreget på de sidste 6-7 år. Og så gider vi heller ikke bruge mere krudt på forsvaret. Hvis der kommer en CB, fint, men nu har vi fået vores metronome lederskikkelse og den ultimative defensive block støtte. Nu gælder det en 9'er!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
Jeg glæder mig virkelig til at se den impact han vil have på Cubarsi og Gerard Martin, og selvfølgelig vores andre forsvarsspillere! Vi har ikke nødvendigvis brug for en ny CB, men vil heller ikke være ked af det hvis Laporte kommer.EasyBuddhist skrev: ↑søn aug 16, 2026 8:44 pmPerfekt! Nu har vi fået vores DM, som vi har skreget på de sidste 6-7 år. Og så gider vi heller ikke bruge mere krudt på forsvaret. Hvis der kommer en CB, fint, men nu har vi fået vores metronome lederskikkelse og den ultimative defensive block støtte. Nu gælder det en 9'er!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
- Paulinho15
🎖| Rodri will SIGN until 𝟐𝟎𝟑𝟎. He'll be present at the Joan Gamper Cup. [@mundodeportivo] #fcblive
(Barca Times Facebook)
🎖| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Rodri to BARCELONA —
- €60M FIXED FEE
- €11M easy bonuses (for City)
- €5.5M very tough to achieve bonuses (for City)
[@David_Ornstein] #fcblive
(Barca Times Facebook)
| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Rodri will FLY to Barcelona TOMORROW. [@JijantesFC] #fcblive
(Barca Times Facebook)
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Jeg håber han bliver pengene værd, selv om jeg er lidt skeptisk og langt fra ligeså hypet som mange andrePaulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:13 pm🎖| Rodri will SIGN until 𝟐𝟎𝟑𝟎. He'll be present at the Joan Gamper Cup. [@mundodeportivo] #fcblive
(Barca Times Facebook)🎖| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Rodri to BARCELONA —
- €60M FIXED FEE
(Barca Times Facebook)| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Rodri will FLY to Barcelona TOMORROW. [@JijantesFC] #fcblive
(Barca Times Facebook)
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Bare marketing i sig selv + merchandise skal nok hive nogle af de mønter hjem. Nu må Deco så også vise, at han er mindst lige så god til at sælge.Barca80 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:36 pmJeg håber han bliver pengene værd, selv om jeg er lidt skeptisk og langt fra ligeså hypet som mange andrePaulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:13 pm🎖| Rodri will SIGN until 𝟐𝟎𝟑𝟎. He'll be present at the Joan Gamper Cup. [@mundodeportivo] #fcblive
- €60M FIXED FEE
(Barca Times Facebook)| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Rodri will FLY to Barcelona TOMORROW. [@JijantesFC] #fcblive
(Barca Times Facebook)![]()
Casado for en 40 mio, så er Rodri selvbetalt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Paulinho15
Det er helt i orden!Barca80 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:36 pmJeg håber han bliver pengene værd, selv om jeg er lidt skeptisk og langt fra ligeså hypet som mange andrePaulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:13 pm🎖| Rodri will SIGN until 𝟐𝟎𝟑𝟎. He'll be present at the Joan Gamper Cup. [@mundodeportivo] #fcblive
- €60M FIXED FEE
- Paulinho15
Er det ikke nogle fine priser vi har fået for de solgte spillere indtil videre? Hvis Casado sælges for 40 mio. euro, så synes jeg også, at det er mere end godkendt!Norbit skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:40 pmBare marketing i sig selv + merchandise skal nok hive nogle af de mønter hjem. Nu må Deco så også vise, at han er mindst lige så god til at sælge.Barca80 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:36 pmJeg håber han bliver pengene værd, selv om jeg er lidt skeptisk og langt fra ligeså hypet som mange andrePaulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:13 pm🎖| Rodri will SIGN until 𝟐𝟎𝟑𝟎. He'll be present at the Joan Gamper Cup. [@mundodeportivo] #fcblive
- €60M FIXED FEE
Casado for en 40 mio, så er Rodri selvbetalt.
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Hvis kommentatoren undervejs i VM-finalen for hyggens skyld havde sagt, at Rodri ville passe perfekt ind hos Barca, ville jeg ingen have tænkt det som muligt. Bare trukket på smilebåndet og sagt “we wish”. At det er ved at ske er helt vildt… fantastisk! En klassespiller i alle henseender. Tænk hvis han snart spiller på Camp Nou…Paulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:47 pmEr det ikke nogle fine priser vi har fået for de solgte spillere indtil videre? Hvis Casado sælges for 40 mio. euro, så synes jeg også, at det er mere end godkendt!Norbit skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:40 pmBare marketing i sig selv + merchandise skal nok hive nogle af de mønter hjem. Nu må Deco så også vise, at han er mindst lige så god til at sælge.Barca80 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:36 pmJeg håber han bliver pengene værd, selv om jeg er lidt skeptisk og langt fra ligeså hypet som mange andrePaulinho15 skrev: ↑søn aug 16, 2026 11:13 pm🎖| Rodri will SIGN until 𝟐𝟎𝟑𝟎. He'll be present at the Joan Gamper Cup. [@mundodeportivo] #fcblive
- €60M FIXED FEE
Casado for en 40 mio, så er Rodri selvbetalt.![]()
- Paulinho15
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Barça has already booked a private plane for Rodri to arrive in BCN tomorrow. He is expected to land around 7:00 PM. [@monfortcarlos] #fcblive
(Barca Times Facebook)
@FabrizioRomano: "For Rodri, I always told you, optimism, confidence, confidence, optimism, and now the deal is in place. So now both Cancelo and Rodri will join Barcelona." #fcblive
(Barca Times Facebook)
- Paulinho15
Rodri day in Barcelona. 𝐎𝐧 𝐟𝐢𝐫𝐞.
@mancity
Rodri er købt til overpris når man tænker på alder , skaderne og kontrakt udløb om 1 år!
Rodri var ikke på VM niveau for city sidste sæson med mange muskel skader , men et fænomenalt VM og prisen gik op og det har overskygget det faktum at Rodri har haft en svær sæson .
Så er spørgsmålet så bare om det er VM/ballon dor sæson Rodri man får eller Rodri fra sidste sæson
Jeg forstå dog godt købet . Det kan potentielt blive rigtig godt og chancen er nok for god til lade gå fra sig - men kunne man bare havde ventet og hentet Rodri og Haaland næste sæson
Pedri , Gavi , fermin , Olmo , Rodri , de Jong , Bernal
Det en absurd god midtbane at have
Farvel de de Jong næste sommer ?
Rodri var ikke på VM niveau for city sidste sæson med mange muskel skader , men et fænomenalt VM og prisen gik op og det har overskygget det faktum at Rodri har haft en svær sæson .
Så er spørgsmålet så bare om det er VM/ballon dor sæson Rodri man får eller Rodri fra sidste sæson
Jeg forstå dog godt købet . Det kan potentielt blive rigtig godt og chancen er nok for god til lade gå fra sig - men kunne man bare havde ventet og hentet Rodri og Haaland næste sæson
Pedri , Gavi , fermin , Olmo , Rodri , de Jong , Bernal
Det en absurd god midtbane at have
Farvel de de Jong næste sommer ?
- Paulinho15
| 𝐉𝐔𝐒𝐓 𝐈𝐍: Flick told Rodri that he would be an important piece and that in such a young team, a figure like him with experience and talent was fundamental. [@alexpintanel] #fcblive
(Barca Times Facebook)