Kunne han blive en mere permanent 6er til de lidt sværere opgaver som kræver lidt ekstra balance mellem forsvar og midtbane.
Jeg kan godt mærke jeg bliver større og større fan af at skippe Casado og Olmo afsted med ppblomstringen af Fermin og så udviklingen af Eric Garcia som jo bare kan alt på et godt niveau.
24 - Eric García Martret
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 542 gange
- Blevet takket: 1957 gange
- Puyols_garn
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: 24 - Eric García Martret
Ny kontrakt indtil 2031 til vores altmuligmand 
Fuldt ud fortjent, han er vel ret beset første reserve til både RB og DM i øjeblikket, og en af favoritterne til at starte inde som CB når hans tilstedeværelse ikke er påkrævet på en af de andre pladser.
Fuldt ud fortjent, han er vel ret beset første reserve til både RB og DM i øjeblikket, og en af favoritterne til at starte inde som CB når hans tilstedeværelse ikke er påkrævet på en af de andre pladser.
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Jeg er så enig. Jeg ved ikke hvad han trækker i løn men jeg håber der er blevet råd til en lønforhøjelse indenfor rimelighedens grænser.Puyols_garn skrev: ↑fre dec 05, 2025 5:35 pmNy kontrakt indtil 2031 til vores altmuligmand
Jeg elsker typer der er mindst lige så meget hårdt arbejde som talent. Eric Garcia har masser af medfødt flair men han har også begrænsninger fx ifa sin manglende fart og (tidligere) lidt lave bundniveau. Udlejningen til Girona sendte endda et signal om at han var fortid i klubben. Men han tog arbejdshandskerne på, leverede varen i Girona og har været pålidelig siden sin retur. Og fra han ud af det blå måtte agere hb med Koundes skade i foråret, er det ligesom han bare er blevet fyldt med selvtillid og masser af kloge beslutninger i kampens hede. Så det er fuldt fortjent og lækkert med en lokal dreng som dækker tre positioner rigtig godt. Og så er han ligesom typer som Raphinha og Fermin bare fed, fordi han viser en masse unge spillere i klubben hvor langt man kan komme med hårdt arbejde.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1315 gange
- Blevet takket: 1501 gange
Det er en fantastisk historie med Eric og heldigvis er der mange af dem for øjeblikket. Fermin, Martin og Casado har taget en lignende rute og er super vigtigt med den slags, der vil dø med trøjen på.Hristo skrev: ↑fre dec 05, 2025 7:46 pmJeg er så enig. Jeg ved ikke hvad han trækker i løn men jeg håber der er blevet råd til en lønforhøjelse indenfor rimelighedens grænser.Puyols_garn skrev: ↑fre dec 05, 2025 5:35 pmNy kontrakt indtil 2031 til vores altmuligmand
Jeg elsker typer der er mindst lige så meget hårdt arbejde som talent. Eric Garcia har masser af medfødt flair men han har også begrænsninger fx ifa sin manglende fart og (tidligere) lidt lave bundniveau. Udlejningen til Girona sendte endda et signal om at han var fortid i klubben. Men han tog arbejdshandskerne på, leverede varen i Girona og har været pålidelig siden sin retur. Og fra han ud af det blå måtte agere hb med Koundes skade i foråret, er det ligesom han bare er blevet fyldt med selvtillid og masser af kloge beslutninger i kampens hede. Så det er fuldt fortjent og lækkert med en lokal dreng som dækker tre positioner rigtig godt. Og så er han ligesom typer som Raphinha og Fermin bare fed, fordi han viser en masse unge spillere i klubben hvor langt man kan komme med hårdt arbejde.
Eric dækker faktisk 5-6 positioner på banen og det gør ham til en ekstrem vigtig trup spiller. Selvom han måske ikke helt har niveauet til at være første mand på holdkortet nogen af stederne, så er han så god, han uden videre kan træde ind og udfylde rollen til ug
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 530 gange
Det er tyveri, hvis denne fantastiske holdspiller ikke kommer med Spanien til VM. Han slutter sæsonen af med at lukke ned for Vinicius, og i det hele taget har han udover sit røde kort spillet en perfekt sæson. Kunne godt komme i anførefgruppen snart.
- FCBarcelonaChr
- Paulinho15
- Har takket: 377 gange
- Blevet takket: 286 gange
BREAKING: Hansi Flick has decided to play Eric Garcia primarily as a right-back this season.
Eric has been working in that position since returning to training and currently starts ahead of Jules Koundé in Flick’s plans.
— @diariosport
(Barca Universal Instagram)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- FCBarcelonaChr