Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Luk nu bare handlen med Rodri og køb lukeba, så vil jeg egentlig være fint tilfreds.... folk snakker om de 40 mål Ferran og Lewan efterlader, men glemmer samtidig hvor stor en nedgang på målkontoen vi så fra Raphinha sidste år kontra forrige år, så finder han formen så finder han hurtigt 15 af de omtalte 40 mål. Og så er der stadig Gordon som jeg tror kommer til at lave minimum 15 mål (alt efter hvor megetbspilletid han får).

Ham Villareal angriberen kunne være et frisk bud, men jeg er nået til et sted hvor jeg tror vi er fint stillet med hvad vi har i front, også selvom der ikke er en ren 9er.

Jeg tror eksempelvis Yamal kan være en exceptionel f9er med hans fantastiske evne til at sætte sin holdkammerater op med både inderside, yderside, hæl og tå. Jeg tror ikke han bliver en fantastisk målscore, selvom jeg da håber jeg tager fejl. Men Yamal tror jeg kunne være fantastisk centralt med Raphinha og Gordon på kanterne til bare at flyve afsted og Fermin/Olmo ville være fantastiske til at løbe i de huller Yamal efterlader når han trækker ned. Og så ville et trekløver med Gordon, Raphinha og Fermin være virkelig ubehalige i deres presspil og så har du stadig Gavi og Adeyemi på bænken til at køre presspillet færdig.

Så kan man skrive med Dervin Nunes (stav) eller villareal angriberen og få en mere klassisk 9er til kampene som skriger på det.

Drake
Har takket: 3130 gange
Blevet takket: 248 gange

Indlæg af Drake »

Jeg håber fandme ikke Yamal kommer til at blive brugt på falsk 9'er, som der er snakke om, så er fodbolden officielt død!! :mad:

Yamal er den eneste vi har der har store kvaliteter individuelt, og så vil man flytte ham ind centralt, hvor der intet plads er og dermed også fjerene alt form for udfordring på kanten, det fandme åndssvagt!! Og nej, heller ikke som offensiv midt :crazy: :thumbdown:

Nu må det fandme stoppe med at der er kommet en tendens med at man skal bruge de få hurtige driblekanter der er i fodbolden som angribere! :sick:
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2987 gange
Blevet takket: 1740 gange

Indlæg af Dytrax »

After days of talks between the clubs, negotiations between Barça and Manchester City are now entering the final stages.

Barça are looking to close the deal in the coming hours for a fee of more than €70 million, including the fixed amount and add-ons.

[Matteo Moretto]

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Jeg tror eksempelvis Yamal kan være en exceptionel f9er med hans fantastiske evne til at sætte sin holdkammerater op med både inderside, yderside, hæl og tå. Jeg tror ikke han bliver en fantastisk målscore, selvom jeg da håber jeg tager fejl. Men Yamal tror jeg kunne være fantastisk centralt med Raphinha og Gordon på kanterne til bare at flyve afsted og Fermin/Olmo ville være fantastiske til at løbe i de huller Yamal efterlader når han trækker ned. Og så ville et trekløver med Gordon, Raphinha og Fermin være virkelig ubehalige i deres presspil og så har du stadig Gavi og Adeyemi på bænken til at køre presspillet færdig.

Og Bisiwu, når han er klar til at optræde på førsteholdet.

Jeg tror Flick har set programmer på National Geographic om hvordan visse rovdyr udmatter bytte ved at løbe dem helt flade.

Og så har han til gengæld studeret Olsen Banden ift. forsvaret :lol:

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
lør aug 15, 2026 9:23 am

Og Bisiwu, når han er klar til at optræde på førsteholdet.

Jeg tror Flick har set programmer på National Geographic om hvordan visse rovdyr udmatter bytte ved at løbe dem helt flade.

Og så har han til gengæld studeret Olsen Banden ift. forsvaret :lol:
Jeg kan jo sagtens tage fejl af hvordan jeg ser spillet, taktikken og spillerne, men jeg vil gerne se meget Gordon og Raphinha på banen samtidig og mose på.

Og så må jeg også bare sige at jeg modsat andre ikke tror at man begrænser Yamal ved at spille ham mere centralt. Ja på fløjen er han mere en mod en, men der er han afgrænset af sidelinjen. Jeg tror han er dygtig nok til at håndtere at spille centralt med flere omkring sig, og mener at han bliver mere fri til at kreere chancer samtidig med at han kan gå alle veje uden at være afgrænset af sidelinjen, og dermed bliver endnu sværere at dække op.

Kan man så flankere ham 90 minutter med pres og løbe monstre på hver side så er jeg ikke overrasket hvis vi pludselig ser en sæson med 20 mål og 20 assist. Jeg ser nemlig ikke Yamal som en naturlig målscore der laver 40-50 mål pr sæson som Messi, men jeg ser en mere naturlig kreativ oplægget. Det eneste jeg måske godt kan se man mister det er den der fantastiske yderside aflevering på tværs af banen.

Jeg tror måske også mere jeg nævner de her observationer fordi tiden og markedet snart ser svær ud med en ren 9er, og så er jeg måske bare mere til at lukke Rodri og en centerback som eksempelvis Lukeba, og så skrive med en billig/gratis 9er til kampe hvor det er mere fordelagtigt.

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 84 gange

Indlæg af Ikigai »

Med få dage til sæsonen starter hæves prisen på Rodri og Cancelo , Alvarez kommer ikke og man tåger rundt på transfermarkedet hvor man har stillet sig selv i desperat situation.

Drop dem alle og spil med den trup man har . Bedre en panik køb som alle de random spillere der nævnes for tid. Man skal alligevel væk fra Camp Nou igen og økonomien har stadig plaster på .

Et sidste genopbygning år hvor man med lidt held og snilde godt kan vinde la liga og måske nogle af talenterne griber muligheden . Kunne man lige snige Rodri med så ville det være godt . Den nye Lewan i omklædningsrummet

Gns alderen på truppen er ret lav - så de mangler en erfaren gut

Madameskrald
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Madameskrald »

Mon ikke man skal sælge projektet til Rodri med flere uden en bovlam offensiv, hvor man har skilt sig af med 45 målinvolveringer i Torres og Lewan. Dertil kommer afgangen af Rashford, der trods alt var produktiv med 28
Målinvolveringer. Samlet set 54 mål mellem de 3.

Jeg er glad for tilføjelserne af Gorden eller Karim, men jeg har ingen illusion om, at de kan levere i nærheden af 73 målinvolveringer. Vi skal være glade, hvis de kommer op i nærheden er 15-20 hver.

Problemet er, at man har sat sig selv i en lettere presset situation, og kunsten er nu at finde en fornuftig kandidat
uden panik. Når nu de store navne efterhånden er udelukket, så syntes jeg en Tresoldi både fremstår med højt niveau aktuelt og potentiale +
forventet overkommeligt prisskilt. Men nok mere
ren 9’er end der står på Flicks ønskeliste.

Ps. Jeg ville være ærgerlig over at låse vores mest kreative outlet som F9 i en alder af 18 år. Det eksperiment kan man potentielt prøve; når alt omkring ham spiller… i lighed med Messi under Guardiola. Personligt syntes jeg heller ikke, at han er moden nok i hans spil til at indtage en mere central rolle. Der er en del teenage nykker gemt i ham endnu, som bedre kompenseres på kanten.

DeanCassady
Har takket: 158 gange
Blevet takket: 415 gange

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 534 gange

Indlæg af Hristo »

Bare lige et input til den lange debat:

- Jeg er tilfreds med vi sælger Torres. Han har ikke været en prioritet, derfor ikke forlænget, og det har fået ham til søge andre steder. Det er lidt svært at gardere sig mod, og jeg vil hellere have 50 nu end 0 næste sommer.

- Jeg er tilfreds med at vi har skippet Rashford og Roony (synd han gik i stykker bagefter), og hentet hurtige kanter for ca 100 mio. Bisiwu for 10 er også ok, da vi skal købe talenter. Jeg ville dog hellere have haft Mika Godts for 50 mio end Gordon for 70, så der får PSG point på papiret, men lad os se.

- Jeg lever fint med at vi har brugt tid på Rodri. Jeg håber vi ikke bruger mere end max 70 og det synes jeg er lige i overkanten. Men han er vanvittig dygtig spiller, som også kunne være god i en fire-backkæde i kampe hvor vi ikke er for presset.

- Jeg er rigtig ærgerlig over vi har brugt så meget krudt på Julian Alvarez. Han bliver aldrig min egen foretrukne, og det forekommer ret oplagt at Flicks store ønske om netop ham, har gjort os handlingslammede ift andre spidsangribere.

- Jeg er ærgerlig over Torrents sælges i stedet for udleje, jeg er rigtig ærgerlig over vi betaler næsten hele Ter Stegens løn. Jeg er glad for at Fati får chancen et andet sted, og ærgerlig over vi solgte ham for samme pris som talenter handles for. Med sine skader er det nok bare sådan det er.

- Jeg er generelt ærgerlig over vi stadig ikke formår at ligne rigtig gode købmænd. Vi køber ofte lidt dyrt og vi sælger lidt billigt. Krydser fingre for at flere af potentielle handler med Casado, Cancelo og Rodri går lidt mod denne tendens.

- Jeg savner stadig en mand som Alemany. Han har hentet spillere til sin nye klub, som passer til deres behov, og fornuftige penge. En Grimaldo til en slik havde også klædt os evt på bekostning af Cancelo.

Jeg er spændt på hvad de sidste uger bringer. For mig kan det stadig blive et rigtig godt vindue, men jeg er også liiidt bekymret for at der er brugt kræfter på forkerte targets.

Piquénbauer
Har takket: 381 gange
Blevet takket: 1689 gange

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes i det store hele at det ser ganske fornuftigt ud. Gordon bliver rigtig god for os og er en mærkbar opgradering i forhold til rashford. Det samme er Adeyemi i forhold til Roony. Julian ville være en kanon opgradering offensivt men hvis det ikke går så ville jeg satse på et par angribere til omkring 30 Mio hver og se hvad det ender med. Det kunne være ham gutten fra Villarreal og ham fra brugge. Hvis de ikke fungerer så er sikker på at flick kan løse problemerne med raphinha, yamal, adeyemi, gordon og evt fermin.

På midten er Rodri alene en signing som skaber frygt blandt alle andre tophold. En midt med ham, pedri og fermin/olmo er top, top klasse. Behøves rodri? Tja, tjo... De jong er skadet (og er ikke dm) og bernal er meget grøn. Jeg synes det giver god mening når sådan en chance kommer på markedet. Også til 70+ mio.

I forsvaret ville jeg slet ikke købe spillere. Altså udover cancelo. Cubarsi og Martin har vist de kan levere og nu får de meget mere støtte gennem rodri og en offensiv som presser i modsætning til alle de gange vi spillede med rash og lewan. Eric og AC (eller cortes) kan rotere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Det gik lige op for mig at sæsonen starter om 1 uge. Vi har på ingen måder den endelig trup. Det bekymrer mig lidt at Real lukkede deres trup så tidligt, så de har kunne træne sammen i en lang periode.

Det er lidt skidt planlægning.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 534 gange

Indlæg af Hristo »

Norbit skrev:
lør aug 15, 2026 2:33 pm
Det gik lige op for mig at sæsonen starter om 1 uge. Vi har på ingen måder den endelig trup. Det bekymrer mig lidt at Real lukkede deres trup så tidligt, så de har kunne træne sammen i en lang periode.

Jeg er enig. Det kan være det hele løser sig og så er alt glemt. Men lige nu virker det som om Alvarez har skygget for næsten al anden aktivitet.

DrGink
Har takket: 1207 gange
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af DrGink »

Hristo skrev:
lør aug 15, 2026 3:19 pm
Norbit skrev:
lør aug 15, 2026 2:33 pm

Jeg er enig. Det kan være det hele løser sig og så er alt glemt. Men lige nu virker det som om Alvarez har skygget for næsten al anden aktivitet.
Jeg tænker det er ok. Mange vm-spillere er jo først lige kommet tilbage. Jeg synes vi sammenlignet med Real egentlig er kommet godt ud af transfervinduet. Jeg synes deres handler er lidt i øst og i vest og ikke noget der løser deres gennemgående problemer.

Vi mangler dog en 9'er.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Jeg er godt tilfreds med vinduet indtil nu. Ville gerne at vi fik en 9'er, men er ærlig talt ikke så lun på Alvarez, selv om han sikkert vil være en fornuftig tilføjelse (Bare ikke et våben som Robert eksempelvis var det, da han var bedst)

Er spændt på at se Rodri, Pedri og Olmo på midten. (Og naturligvis Ferminator og til dels også Temu Gattuso :grin: )

Når Alvarez-handlen er kollapset, hvilket jeg tror den gør, forestiller jeg mig at vi pludseligt går efter Fisnik eller lignende.

Antimadridista
Har takket: 1990 gange
Blevet takket: 1299 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør aug 15, 2026 6:49 pm
Jeg er godt tilfreds med vinduet indtil nu. Ville gerne at vi fik en 9'er, men er ærlig talt ikke så lun på Alvarez, selv om han sikkert vil være en fornuftig tilføjelse (Bare ikke et våben som Robert eksempelvis var det, da han var bedst)

Er spændt på at se Rodri, Pedri og Olmo på midten. (Og naturligvis Ferminator og til dels også Temu Gattuso :grin: )

Når Alvarez-handlen er kollapset, hvilket jeg tror den gør, forestiller jeg mig at vi pludseligt går efter Fisnik eller lignende.
Jeg tror Alvarez kunne være blevet en markant succes. Ser vi bort fra prisen, så kunne han have fuldendt vores fronttrio. Sådan ser jeg det.

Og nej han er ikke en ægte 9’er, men han kunne have bragt så meget andet. Tror sagtens han kunne have udfyldt Roberts sko. Blot anderledes.

Men nu bliver det ikke…..

Besvar