Ferran Torres

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Geografisk sted: Galten
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 1011 gange

Re: 7 - Ferran Torres

Indlæg af Daluigi »

De fleste ting i denne verden er nemmere sagt end gjort - Men vi taler om Barcelona her. Det er absolut øverste hylde indenfor den største sportsgren i verden, hvorfor det dæmme også er på sin plads at forvente de absolut dygtigste købmænd på ledelsesgangene.

Vi har skippet en serievinder afsted, som er garant for kampafgørende momenter, og som bestemt bør have en markedsværdi på Gordons. Det er en skændsel, at man ikke får mere for sådan en spiller, der tilmed lige har afgjort en VM-finale. Jeg orker ikke engang liste op, hvor mange spillere gennem de sidste 5 år, som er handlet for flere penge, og som er markant ringere. Det er sgu en ommer, og jeg kan ikke begribe folk herinde, som synes det er flot handlet af os. Der må man altså lige se lidt igennem hans primadonna nykker pt, og se ham for hvad han er - En rigtig fornuftig 9'er, som kender vores system og som stadig kun er 26!? Han kan stadig nå at blive en mere kynisk afslutter - Guderne skal vide, at han er dygtig til at komme frem til chancerne!
Forumlegende

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 834 gange

Indlæg af Kvoller »

Men havde han haft mere end ét år tilbage af sin kontrakt, havde vi sikkert også kunne få mere for ham. Det er 50 mio nu, eller ingenting næste år.

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Den her Ferran føljeton er en sjov størrelse synes jeg.

Som flere siger så har han 1 år tilbage af kontrakten, det ved alle inklusiv psg, så de kunne bare have ventet på ham.

Samtidig skal vi blot 1 år tilbage for at være glade for at skippe ham afsted for 35 mil men får nu en pakke på ca 60.

Manden frustrere en mindst ligeså tit som han får os til at juble.

Ja han afgjorde en VM finale, men hvis vi er ærlige spillede han jo ikke et godt VM, ja han spillede nærmest ikke for han er en RESERVE. Det er han for Spaniel, han var det for os (med en knap 40 år gammel lewandovski) og han bliver det i den grad hos PSG. Jeg ser kun PSG som værende 1 ting. 1 billet til større penge for en optimalt ser lige så stor reserve rolle som han havde hos os.

Han er vel egentlig ikke en naturlig 9er, og heller ikke en eksplosiv wing. Så at få knap 60 mil for ham er et mindre mirakel i min bog.

DeanCassady
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 413 gange

Indlæg af DeanCassady »

Jeg synes nu egentlig også, at 50-60 mio. euro ville være fint. Sammenligningen med fx Gordons pris giver ikke for alvor mening, når man tænker på, at Gordon sad i en langt længere kontrakt end Ferran. Så giver det mere mening at kigge på fx Adeyemi eller Rodri, og så ser 50 mio. pludseligt ikke så dumt ud.

Jeg er enig i, at han slet, slet ikke er så håbløs en spiller, som nogle vil gøre ham til, men udover dét, står han velsagtens for alt andet end, hvad klubben står for. Også rent politisk. Og så er det bare afsted med ham.

Cruyff-citatet vedrørende spillere, der ikke vil Barça 100%, er blevet nævnt en del gange herinde, og det rammer hovedet på sømmet.

Afsti-afsted.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Har takket: 1987 gange
Blevet takket: 1297 gange

Indlæg af Antimadridista »

Ikigai skrev:
tors aug 13, 2026 1:50 pm
Man kunne vel havde kaldt Torres ind på kontoret og sagt man nu ville satse på ham og giver ham trøje nr 9

en smule anderkendelse var måske alt der skulle til

Torres har jo aldrig sådan rigtig fået tilliden fra klubben da man har haft Lewan i truppen ( verdens bedste 9’er de sidste 10 år )

Er Torres verdens bedste angriber , absolut ikke men han er da langt bedre en noget af det vi kan forvente nu - som 100% bliver dyrere en 39 mio

Alvarez kan selvfølgelig nå at komme men det bliver en dyr dyr opgradering og spørgsmålet er om Alvarez kommer til at have bedre stats en Torres .

Ellers må vi håbe Gordon er en bedre afslutter en til indlæg
Men man ville jo IKKE satse på ham. Længere er den jo ikke.

Og han er ved gud ikke god nok til fast 9’er for Barca!!!

Brugeravatar
Michman
Blevet takket: 808 gange

Indlæg af Michman »

Nå. Ja nu SKAL vi have en angriber.
Well..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Har takket: 1312 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Som jeg sagde før VM, så er det ikke optimalt at skifte 3 ud af 5 angribere i ét vindue, så jeg havde egentig helst set Ferran blive. Det sagt, så er 55m euro en rigtig god handel for en spiller, vi ikke havde fået 40m for inden VM. Det værste, man kunne have gjort, var at gå i panik og givet Ferran en stjerne løn. Han er ikke starter potentiale, men han har været en fremragende backup.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Blevet takket: 808 gange

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

EasyBuddhist
Har takket: 1312 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Så er den officiel. Afsluttende, har jeg ikke et dårligt ord i forhold til Ferran. Han kom til klubben, da den var på sit laveste og har gjort det mere end godkendt. Allerede dengang, vidste man, han under andre omstændigheder ville være en backup løsning, hvilket var præcis, hvad han udviklede sig til

Tak til Ferran for god service
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af Norbit »

Flyt ham gerne hurtigst muligt ud af denne sektion. Ind under andre spillere. :wave:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Diabolito
Geografisk sted: København
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 68 gange

Indlæg af Diabolito »

Norbit skrev:
lør aug 15, 2026 2:30 pm
Flyt ham gerne hurtigst muligt ud af denne sektion. Ind under andre spillere. :wave:
Hvor gik du hen, da du skulle skrive det her ;)?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Norbit

Indlæg af Norbit »

Diabolito skrev:
lør aug 15, 2026 3:31 pm
Norbit skrev:
Forsiden -> Rullede ned i bunden -> Klikkede på: Forumindlæg: 7 - Ferran Torres.

Hvorfor da :)

Brugeravatar
Diabolito
Geografisk sted: København
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 68 gange

Indlæg af Diabolito »

Norbit skrev:
søn aug 16, 2026 8:59 pm
Diabolito skrev:
Norbit skrev:
Forsiden -> Rullede ned i bunden -> Klikkede på: Forumindlæg: 7 - Ferran Torres.

Havde flyttet det til Andre Spillere en time inden du kommenterede
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Norbit

Indlæg af Norbit »

Diabolito skrev:
søn aug 16, 2026 9:52 pm
Norbit skrev:
søn aug 16, 2026 8:59 pm
Diabolito skrev:
Norbit skrev:

Havde flyttet det til Andre Spillere en time inden du kommenterede
Ah, det havde jeg ikke set! Fedt med så hurtig reaktion 🤣 ud med ham!

Jeg så bare at 7-tallet stadig var der 🤣

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 284 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar