Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 377 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Nicolo Tresoldi an option for Barça

Now, according to reports in England, as relayed by SPORT, one of the players Barcelona are monitoring closely is Nicolo Tresoldi, the breakout striker in the Belgian league and Club Brugge’s leading scorer last season.

A footballer with enormous potential, the youngster is currently an international with Germany U-21.

(Barca Universal)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Har takket: 1314 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tors aug 13, 2026 1:58 pm
Nicolo Tresoldi an option for Barça

Now, according to reports in England, as relayed by SPORT, one of the players Barcelona are monitoring closely is Nicolo Tresoldi, the breakout striker in the Belgian league and Club Brugge’s leading scorer last season.

A footballer with enormous potential, the youngster is currently an international with Germany U-21.

(Barca Universal)
Tresoldi er spændende af hvad jeg har set til ham. Allrounder profil
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Galatasaray were offered €130m for Victor Osimhen yesterday via an intermediary acting for Al-Hilal.

The offer was made verbally.

Galatasaray are not willing to negotiate at this stage and have no intention of entering talks.

@SkySportDE
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors aug 13, 2026 10:39 am
På vegne af Foreningen Anonyme Sofaeksperter, vil jeg gøre opmærksom på, at den kommentar ikke er fornærmende, Diabolito.

Men vi forventer naturligvis invitation til buffet, gratis fadøl og adgang til karaokeanlæg, hvor især Easy vil tage kegler, når han ruller sig ud som Barry White (Men hvor alle kærlighedssange er henvendt til Cubarsi)
Må desværre skuffe. Min karaoke karriere begyndte og sluttede i Thailand i 95'. Selv ikke 10 Mekong sæt og Cubarsi kunne få mig til at stille op i den disciplin igen. Den må han selv klare :lol:

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 221 gange

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
tors aug 13, 2026 1:41 pm
Det her med Rodri…..hmmn….ved sku ikke. Han kunne være en fornøjelse og en styrke at ha, men hvis vi skal op omkring 80 m€..!! “Gratis” om et år……

Hvis vi skal helt derop, hvad bliver det så på bekostning af!? En lappeløsning på 9’eren og/eller nul forsvars forstærkning?

Gad godt lige kunne kigge 14 frem..
Jeg er ved at mistænke den her handel lidt for at være røgslør selvom jeg håber den går igennem. Hvis man kigger på alle vores handler i år indtil nu, så er de allesammen gået lynhurtigt fra rygte til underskrift.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
tors aug 13, 2026 2:21 pm
Antimadridista skrev:
tors aug 13, 2026 1:41 pm
Det her med Rodri…..hmmn….ved sku ikke. Han kunne være en fornøjelse og en styrke at ha, men hvis vi skal op omkring 80 m€..!! “Gratis” om et år……

Hvis vi skal helt derop, hvad bliver det så på bekostning af!? En lappeløsning på 9’eren og/eller nul forsvars forstærkning?

Gad godt lige kunne kigge 14 frem..
Jeg er ved at mistænke den her handel lidt for at være røgslør selvom jeg håber den går igennem. Hvis man kigger på alle vores handler i år indtil nu, så er de allesammen gået lynhurtigt fra rygte til underskrift.
De andre handler var mere eller mindre færdige, før de breakede. Rodri breakede fordi, en youtuber havde fået insider information(den samme som breakede Bd'o til Rodri). Deco havde nok foretrukket at fohandle i hemmelighed, ligesom med Gordon og Adeyemi

Hvorom alting er, en Rodri handel er betydeligt større at gennemføre end de fleste andre. Der er mange variabler, der skal tages hensyn til. Nogen mener dog, mainstream medierne er bagud i forhold til info og der er dem, der mener, handlen er lukket og kun venter på andre handler er gennført(som Enzo til City)

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona are accelerating their move for Club Brugge striker Nicolo Tresoldi, valued at around €45M-€50M.

Manchester United, Chelsea and Tottenham Hotspur are also firmly in the race for the 21-year-old.

Club Brugge have already rejected a €35M offer from Roma, while Barcelona currently appear to be favourites.

(Source: @caughtoffside)
Elendig kilde, men vi tar den i disse dage :lol:

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
tors aug 13, 2026 4:40 pm
Barcelona are accelerating their move for Club Brugge striker Nicolo Tresoldi, valued at around €45M-€50M.

Manchester United, Chelsea and Tottenham Hotspur are also firmly in the race for the 21-year-old.

Club Brugge have already rejected a €35M offer from Roma, while Barcelona currently appear to be favourites.

Det håber jeg sku ikke er sandt, at vi henter en spiller fra Club Brugge der har scoret 12 mål. Vi alle forventede en kæmpe signing og ender med en eller anden random b-films spiller.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
tors aug 13, 2026 7:03 pm
EasyBuddhist skrev:
tors aug 13, 2026 4:40 pm

Det håber jeg sku ikke er sandt, at vi henter en spiller fra Club Brugge der har scoret 12 mål. Vi alle forventede en kæmpe signing og ender med en eller anden random b-films spiller.
Jeg tænker bestemt ikke, det er som 1. angriber, men mere som Ferrans afløser

Billede

Brugeravatar
Diabolito
Geografisk sted: København
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 68 gange

Indlæg af Diabolito »

Aner ikke hvem han er, men Eto'o blev hentet i Mallorca, og vi ved alle hvordan den historie udfoldede sig.
El Señor de las Tartas

nosslo15
Har takket: 202 gange
Blevet takket: 346 gange

Indlæg af nosslo15 »

Eto havde brændt ligaen af året før.

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Decos seneste kanin op af hatten er næsten tragikomisk.

Vi går fra navne som Harry Kane, Osimhen, Laurtaro Martinez og Alvarez som mulige 9’ere — etablerede verdensklassespillere, der ændrer et hold fra dag ét — til Mikautadze (som ingen, absolut ingen, havde hørt om før), Tresoldi fra den belgiske liga, og Budimir, et navn jeg kun nævnte i ren sarkasme, fordi han ligger på niveau med de to andre.

Det er et fald i ambitioner, der er så voldsomt, at man næsten må gnide øjnene for at være sikker på, at man har læst rigtigt :razz:

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 445 gange

Indlæg af Barca80 »

Billede

Hvis vi antager at Rodri kommer og Kounde bliver, så mangler vi stadig tre helt centrale brikker: en venstreback, en centerback og en 9’er. Og oveni det mangler vi også en reserve‑9’er. Det er fire positioner, som ikke kan ignoreres, og som alle kræver spillere der kan gå direkte ind og løfte niveauet.

Vi har to uger tilbage af vinduet. Det er ekstremt lidt tid, når man mangler så mange nøglespillere, og når markedet allerede er stramt. Det kræver, at Deco rammer fire transfers i træk — uden fejl, uden panik, uden billige nødløsninger.

Vil det lykkes at lukke vinduet ordentligt?

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 629 gange

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
tors aug 13, 2026 9:45 pm
Billede

Hvis vi antager at Rodri kommer og Kounde bliver, så mangler vi stadig tre helt centrale brikker: en venstreback, en centerback og en 9’er. Og oveni det mangler vi også en reserve‑9’er. Det er fire positioner, som ikke kan ignoreres, og som alle kræver spillere der kan gå direkte ind og løfte niveauet.

Vi har to uger tilbage af vinduet. Det er ekstremt lidt tid, når man mangler så mange nøglespillere, og når markedet allerede er stramt. Det kræver, at Deco rammer fire transfers i træk — uden fejl, uden panik, uden billige nødløsninger.

Vil det lykkes at lukke vinduet ordentligt?
Hvor lavede du den der opstilling - ser godt ud.

Jeg tror, at klubben satser på Hamza som reserve. Det håber jeg lidt. At han får Ferrans rolle, ud fra hvad har vist indtil videre er han ret spændende. Hvis Gordon, Adeyemi, Hamza og Tunkara (på trods af sin alder) kan dele reserve tjansen. Så mangler vi i princippet kun én verdensklasse 9'er.

Havde håbet at klubben ville kigge mod Omar Marmoush, men det ligner slet ikke en mulighed pt. Det er som om, at man enten går ALL-IN på en verdensklasse 9'er (som i Deco øjne kun kan være Alvarez) eller man vælge det helt billige alternativ med de her ukendte spillere. Man ved aldrig med Deco, han har hevet et par kaniner op, måske overrasker han os alle sammen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 413 gange

Indlæg af DeanCassady »

Hvis man ikke kender Mikautadze, har man ikke fulgt godt nok med i ligaen, hvor han havde et forrygende forår, og kun lavede tre mål færre end vores topscorer. For Villarreal vel at mærke.

Det er sandt, at vi desperat mangler en angriber, men jeg kan ikke se, at vi skulle være så skidt stillet på de andre positioner, som du antyder.
Robert Zimmerman

Besvar