Syg i potten!
Ferran Torres
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 543 gange
- Blevet takket: 1960 gange
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 677 gange
- Blevet takket: 917 gange
-
DeanCassady
- Har takket: 158 gange
- Blevet takket: 415 gange
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 808 gange
Re: 7 - Ferran Torres
Vi får ikke i nærheden af 100 mil for ham.
Ikke med en et års kontrakt.
Ikke med en et års kontrakt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2987 gange
- Blevet takket: 1740 gange
Ferran har fået turbo på selvtillidenAccording to Krrish, Ferran Torres and his camp believe the Spaniard can compete for the Ballon d’Or at PSG under Luis Enrique.
Ferran is reportedly convinced that a move to Paris could help him unlock the best version of himself, taking inspiration from Ousmane Dembélé’s development at PSG. His ultimate personal ambition is to win the Ballon d’Or, and he believes PSG offers him the ideal environment to pursue that dream.
Meanwhile, PSG and Barcelona are in direct negotiations over a package worth around €55M, with personal terms between Ferran and the French club already agreed.
The deal is now reportedly close to completion.
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
Jeg har egentlig altid haft sympati for Ferran. Men hans sommer væk fra kridtstregerne har ført ham længere og længere væk fra kridthuset. Og een vm-scoring gør ingen sommer, men den gav måske Ferran storhedsvanvid. Fin løsning, hvis vi sælger ham for samme beløb, som vi betalte. El tibujon må svømme videre til nye jagtmarker, hvadenten karrieren fortsætter som ballon dor-vindende haj eller en strandet hval.Dytrax skrev: ↑man aug 10, 2026 12:38 amFerran har fået turbo på selvtillidenAccording to Krrish, Ferran Torres and his camp believe the Spaniard can compete for the Ballon d’Or at PSG under Luis Enrique.
Ferran is reportedly convinced that a move to Paris could help him unlock the best version of himself, taking inspiration from Ousmane Dembélé’s development at PSG. His ultimate personal ambition is to win the Ballon d’Or, and he believes PSG offers him the ideal environment to pursue that dream.
Meanwhile, PSG and Barcelona are in direct negotiations over a package worth around €55M, with personal terms between Ferran and the French club already agreed.
![]()
-
Antimadridista
- Har takket: 1990 gange
- Blevet takket: 1299 gange
Han er et fjols.Dytrax skrev: ↑man aug 10, 2026 12:38 amFerran har fået turbo på selvtillidenAccording to Krrish, Ferran Torres and his camp believe the Spaniard can compete for the Ballon d’Or at PSG under Luis Enrique.
![]()
Får max samme rolle i Frankrig som her
Tror faktisk han ville få lov til at bevise sig nu hvor Lewandowski er væk. Det er måske det der er problemet.Antimadridista skrev: ↑man aug 10, 2026 8:26 amHan er et fjols.Dytrax skrev: ↑man aug 10, 2026 12:38 amFerran har fået turbo på selvtillidenAccording to Krrish, Ferran Torres and his camp believe the Spaniard can compete for the Ballon d’Or at PSG under Luis Enrique.
![]()
Får max samme rolle i Frankrig som her
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
JUST IN: Agreement in principle between PSG and Barcelona for Ferran Torres — €50m fixed + €5m bonuses, several sources close to PSG tell SPORT.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Deco har gjort det fremragende. Han ventede med at sælge Ferran Torres, til der kun var ét år tilbage af hans kontrakt, og nu får vi en VM‑matchvinder afsat til omtrent samme pris som RM's Gonzalo García, der røg til Fulham for over 40 mio.EasyBuddhist skrev: ↑ons aug 12, 2026 12:05 amJUST IN: Agreement in principle between PSG and Barcelona for Ferran Torres — €50m fixed + €5m bonuses, several sources close to PSG tell SPORT.
Det er kold, strategisk timing — og han ramte den perfekt
-
Drake
- Har takket: 3130 gange
- Blevet takket: 248 gange
Fantaktisk at vi endelig kommer af med Ferran, det har jeg ventet på siden vi købe ham
MEN, endnu en dårlig handel af Barca, men det er jo forventet!
€50m fixed + €5m bonuses er sgu til grin, sådan som dette transfervindu er stukket helt af med priserne!
Ja, han har kun har et år tilbage af sin kontrakt.
MEN der er mangel på målscorende angribere, og Ferran er kun 26 år og i sin prime, ikke særlig meget skadet og har lige scoret vindermålet til at vinde VM, så han har aldrig væres mere hyped.
Og vi skal give 70-80 mil for Rodri for en spiller der er også har et år tilbage, men er derimod 30 år, skadesplaget og skal have en kæmpe løn
MEN, endnu en dårlig handel af Barca, men det er jo forventet!
€50m fixed + €5m bonuses er sgu til grin, sådan som dette transfervindu er stukket helt af med priserne!
MEN der er mangel på målscorende angribere, og Ferran er kun 26 år og i sin prime, ikke særlig meget skadet og har lige scoret vindermålet til at vinde VM, så han har aldrig væres mere hyped.
Og vi skal give 70-80 mil for Rodri for en spiller der er også har et år tilbage, men er derimod 30 år, skadesplaget og skal have en kæmpe løn
Visca Barca, Visca Cataluña🔵🔴
-
Dumle
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 221 gange
Jeg synes din sammenligning er dårlig for at være ærlig.Drake skrev: ↑ons aug 12, 2026 10:49 amFantaktisk at vi endelig kommer af med Ferran, det har jeg ventet på siden vi købe ham![]()
MEN, endnu en dårlig handel af Barca, men det er jo forventet!![]()
€50m fixed + €5m bonuses er sgu til grin, sådan som dette transfervindu er stukket helt af med priserne!![]()
Og vi skal give 70-80 mil for Rodri for en spiller der er også har et år tilbage, men er derimod 30 år, skadesplaget og skal have en kæmpe løn![]()
Du sammenligner en fast bænkevarmer (for det er Ferran som 9er hvis det ikke er fordi man kun har gamle lewan foran sig) med en fast starter især i de store kampe, som oven i købet er tidligere balon'dor vinder og regerende mvp ved VM.
Det lyder til Ferrans pris ender på 55 mil total og Rodris på 70 mil total, og jeg må for en gangs skyld sige at Deco imponere mig indtil videre dette vindue.
Man kan ikke sammenligne det her men får vi en ny 9er ville Ferran henvises til bænken hvilket vil sige du giver 15 mil mere for en fast starter og verdensklassespiller som rigtig nok skal passes lidt på, end en reserve angriber. Jeg synes det er et fint bytte, hvis vi så bare finder en 9er... men det er et andet spørgsmål.