Det glæder jeg mig til
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1319 gange
- Blevet takket: 1509 gange
Re: Transferrygter
Sandt, men Jackson og Silva kan f.eks. sagtens tage to år og være gode salgsemner derefter, hvis ikke. I år er der ingen spillere på markedet, så det giver sig selv imøhackmann skrev: ↑man aug 10, 2026 4:12 pmProblemmet er vi nok ikke har luft i ffp regnskabet i ‘27. Så skal vi vente til ‘28EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 3:58 pmHvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.
Det er bedre at bruge pengene på spillere, der kan udfylde et hul og spille en specifik rolle, men som ikke koster boksen.
Så kan man vente på, den rigtige mulighed byder sig til. Jeg ville f.eks. vente at der kunne blive en af Isak eller Ekitike ledig inden for et par år. Endrick og Alvarez vil også være mere sandsynlig. Nogle kan også udvikle sig til at være top emner. Kroupi, Pedro, Sesko osv.
Det ville jeg gøre, for lige nu er markedet for CF's låst og nærmest umuligt at handle på. Det var sidste sommer, det rykkede og Barca missede toget. Vent på næste afgang.
Rygterne siger vi ikke kan klare det nye tag på de 4 måneder der kan skabes og vi skal spille endnu en halv sæson på bjerget. Jeg tror ikke det er meldt ud officielt men vi reagerer derefter ved at brænde de hele af nu
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Har takket: 1207 gange
- Blevet takket: 253 gange
Hvad med Aslani og Silva? Lige på 9'er positionen er jeg ved at være lidt til falds for bare at købe billigt og så se hvad der virker og ellers videre om et år eller 2. Som I skriver er toget for 9'ere kørt sidste år og vi var ikke ombord. Det er ikke engang en katastrofe, hvis ingen af de købte slår til, fordi der er andre måder at spille på og truppen nu generelt er så bred.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 5:04 pmSandt, men Jackson og Silva kan f.eks. sagtens tage to år og være gode salgsemner derefter, hvis ikke. I år er der ingen spillere på markedet, så det giver sig selv imøhackmann skrev: ↑man aug 10, 2026 4:12 pmProblemmet er vi nok ikke har luft i ffp regnskabet i ‘27. Så skal vi vente til ‘28EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 3:58 pmHvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.
Det er bedre at bruge pengene på spillere, der kan udfylde et hul og spille en specifik rolle, men som ikke koster boksen.
Så kan man vente på, den rigtige mulighed byder sig til. Jeg ville f.eks. vente at der kunne blive en af Isak eller Ekitike ledig inden for et par år. Endrick og Alvarez vil også være mere sandsynlig. Nogle kan også udvikle sig til at være top emner. Kroupi, Pedro, Sesko osv.
Det ville jeg gøre, for lige nu er markedet for CF's låst og nærmest umuligt at handle på. Det var sidste sommer, det rykkede og Barca missede toget. Vent på næste afgang.
Rygterne siger vi ikke kan klare det nye tag på de 4 måneder der kan skabes og vi skal spille endnu en halv sæson på bjerget. Jeg tror ikke det er meldt ud officielt men vi reagerer derefter ved at brænde de hele af nu
-
EasyBuddhist
Jeg har ikke set meget til Asllani og det lidt, jeg har set, har ikke bevæget mig synderligDrGink skrev: ↑man aug 10, 2026 6:10 pmHvad med Aslani og Silva? Lige på 9'er positionen er jeg ved at være lidt til falds for bare at købe billigt og så se hvad der virker og ellers videre om et år eller 2. Som I skriver er toget for 9'ere kørt sidste år og vi var ikke ombord. Det er ikke engang en katastrofe, hvis ingen af de købte slår til, fordi der er andre måder at spille på og truppen nu generelt er så bred.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 5:04 pmSandt, men Jackson og Silva kan f.eks. sagtens tage to år og være gode salgsemner derefter, hvis ikke. I år er der ingen spillere på markedet, så det giver sig selv imøhackmann skrev: ↑man aug 10, 2026 4:12 pmProblemmet er vi nok ikke har luft i ffp regnskabet i ‘27. Så skal vi vente til ‘28EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 3:58 pmHvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.
Jackson er en klasse angriber. Han arbejder stenhårdt for holdet på Benzema måden. En tidlig Benzema, der var opspilsstation og lavede plads til andre
Verdensklasse er han ikke, men det er der i virkeligheden meget få, der er
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 384 gange
- Blevet takket: 291 gange
Jackson på lån i en sæson med købsoption plus Vlahovic på en fri transfer. Hvad med det?EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 8:16 pmJeg har ikke set meget til Asllani og det lidt, jeg har set, har ikke bevæget mig synderligDrGink skrev: ↑man aug 10, 2026 6:10 pmHvad med Aslani og Silva? Lige på 9'er positionen er jeg ved at være lidt til falds for bare at købe billigt og så se hvad der virker og ellers videre om et år eller 2. Som I skriver er toget for 9'ere kørt sidste år og vi var ikke ombord. Det er ikke engang en katastrofe, hvis ingen af de købte slår til, fordi der er andre måder at spille på og truppen nu generelt er så bred.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 5:04 pmSandt, men Jackson og Silva kan f.eks. sagtens tage to år og være gode salgsemner derefter, hvis ikke. I år er der ingen spillere på markedet, så det giver sig selv imøhackmann skrev: ↑man aug 10, 2026 4:12 pmProblemmet er vi nok ikke har luft i ffp regnskabet i ‘27. Så skal vi vente til ‘28EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 3:58 pmHvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.
Jackson er en klasse angriber. Han arbejder stenhårdt for holdet på Benzema måden. En tidlig Benzema, der var opspilsstation og lavede plads til andre
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
To dyre løsninger. Vil også hellere have en anden type for nr 2. Vlahovic og Jackson minder lidt for meget om hinanden og jeg vil klart helst have JacksonPaulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 8:27 pmJackson på lån i en sæson med købsoption plus Vlahovic på en fri transfer. Hvad med det?EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 8:16 pmJeg har ikke set meget til Asllani og det lidt, jeg har set, har ikke bevæget mig synderligDrGink skrev: ↑man aug 10, 2026 6:10 pmHvad med Aslani og Silva? Lige på 9'er positionen er jeg ved at være lidt til falds for bare at købe billigt og så se hvad der virker og ellers videre om et år eller 2. Som I skriver er toget for 9'ere kørt sidste år og vi var ikke ombord. Det er ikke engang en katastrofe, hvis ingen af de købte slår til, fordi der er andre måder at spille på og truppen nu generelt er så bred.EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 5:04 pmSandt, men Jackson og Silva kan f.eks. sagtens tage to år og være gode salgsemner derefter, hvis ikke. I år er der ingen spillere på markedet, så det giver sig selv imøhackmann skrev: ↑man aug 10, 2026 4:12 pmProblemmet er vi nok ikke har luft i ffp regnskabet i ‘27. Så skal vi vente til ‘28EasyBuddhist skrev: ↑man aug 10, 2026 3:58 pmHvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.
- Norbit
- Har takket: 233 gange
- Blevet takket: 629 gange
Der godt nok stille med rygtebørsen disse dage.
Jeg synes at klubben er kommet afsted med en god aftale på Araujo, selvom jeg helst så at han blev og genvandt sin plads ved siden af Cubarsi. Har altid kunnet lide ham, det der med at han er så atletisk og stærk i dueller vil jeg savne, at han så er hovedløs og klunset vil ikke savnes. Har altid haft en god fidus til ham. Håber at han finder fodfæste i Liverpool.
Jeg synes at klubben er kommet afsted med en god aftale på Araujo, selvom jeg helst så at han blev og genvandt sin plads ved siden af Cubarsi. Har altid kunnet lide ham, det der med at han er så atletisk og stærk i dueller vil jeg savne, at han så er hovedløs og klunset vil ikke savnes. Har altid haft en god fidus til ham. Håber at han finder fodfæste i Liverpool.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Paulinho15
FC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Jeg ser gerne Lautaro i Barca!
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 211 gange
- Blevet takket: 205 gange
Ville være en klasse signing, men Inter slipper næppe deres frontfigur. Især ikke så sent i vinduet.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:25 pmFC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
Hvordan står Inter økonomisk nu til dags? Kæmper de med tingene eller er det noget med en eller anden rigmand har skudt penge ind?
Rey Abi!
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Lautaro Martínez fylder 29 om tolv dage. Han har en markedsværdi på 85 millioner, tre år tilbage af sin kontrakt, og Inter har ingen som helst økonomisk grund til at sælge. Han bliver med andre ord alt andet end billig, og hans alder gør ikke situationen mere attraktiv.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:25 pmFC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
Og selv om jeg synes, han er en dygtig angriber, så er han ikke i den kategori, der hedder verdensklasse. Han har spillet hele sin europæiske karriere i én klub — Inter — hvor han i gennemsnit ligger på 15–20 mål i Serie A. Det er solidt, men han er ikke på det niveau, hvor han ændrer noget fundamentalt for klubben.
Han er kun velkommen, hvis vi kan få ham på leje eller til en relativt lav pris. Alt andet giver ingen mening.
- !Option
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 211 gange
- Blevet takket: 205 gange
Hvis Lautaro ikke er verdensklasse hvem er så? 4-5 stykker som traditionelle angribere, ikke kanter.Barca80 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:42 pmLautaro Martínez fylder 29 om tolv dage. Han har en markedsværdi på 85 millioner, tre år tilbage af sin kontrakt, og Inter har ingen som helst økonomisk grund til at sælge. Han bliver med andre ord alt andet end billig, og hans alder gør ikke situationen mere attraktiv.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:25 pmFC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
Og selv om jeg synes, han er en dygtig angriber, så er han ikke i den kategori, der hedder verdensklasse. Han har spillet hele sin europæiske karriere i én klub — Inter — hvor han i gennemsnit ligger på 15–20 mål i Serie A. Det er solidt, men han er ikke på det niveau, hvor han ændrer noget fundamentalt for klubben.
Han er kun velkommen, hvis vi kan få ham på leje eller til en relativt lav pris. Alt andet giver ingen mening.
Rey Abi!
- Paulinho15
Lautaro er fremragende! Vi burde have hentet ham dengang tilbage i 2020, hvor vi jagtede ham. Han havde været den perfekte afløser for Luis Suárez.!Option skrev: ↑man aug 10, 2026 9:44 pmHvis Lautaro ikke er verdensklasse hvem er så? 4-5 stykker som traditionelle angribere, ikke kanter.Barca80 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:42 pmLautaro Martínez fylder 29 om tolv dage. Han har en markedsværdi på 85 millioner, tre år tilbage af sin kontrakt, og Inter har ingen som helst økonomisk grund til at sælge. Han bliver med andre ord alt andet end billig, og hans alder gør ikke situationen mere attraktiv.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:25 pmFC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
-
Hristo
- Har takket: 341 gange
- Blevet takket: 534 gange
For mig er Lautaro også toppen af poppen i ligaen under Haaland, Kane og Mbappe. Og for mig også bedre end Julian Alvarez. Men jeg tror ikke han er til salg.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:46 pmLautaro er fremragende! Vi burde have hentet ham dengang tilbage i 2020, hvor vi jagtede ham. Han havde været den perfekte afløser for Luis Suárez.!Option skrev: ↑man aug 10, 2026 9:44 pmHvis Lautaro ikke er verdensklasse hvem er så? 4-5 stykker som traditionelle angribere, ikke kanter.Barca80 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:42 pmLautaro Martínez fylder 29 om tolv dage. Han har en markedsværdi på 85 millioner, tre år tilbage af sin kontrakt, og Inter har ingen som helst økonomisk grund til at sælge. Han bliver med andre ord alt andet end billig, og hans alder gør ikke situationen mere attraktiv.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:25 pmFC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
Olmo skal godt nok holde sig skadesfri næste sæson, for der bliver i stigende grad brug for ham som F9.
- Barca80
- Har takket: 120 gange
- Blevet takket: 445 gange
Jeg ved ikke, hvad din definition af verdensklasse er, men for mig betyder det de fem bedste på deres position — fx top 5 målmænd, top 5 backs, top 5 central midtbane osv.!Option skrev: ↑man aug 10, 2026 9:44 pmHvis Lautaro ikke er verdensklasse hvem er så? 4-5 stykker som traditionelle angribere, ikke kanter.Barca80 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:42 pmLautaro Martínez fylder 29 om tolv dage. Han har en markedsværdi på 85 millioner, tre år tilbage af sin kontrakt, og Inter har ingen som helst økonomisk grund til at sælge. Han bliver med andre ord alt andet end billig, og hans alder gør ikke situationen mere attraktiv.Paulinho15 skrev: ↑man aug 10, 2026 9:25 pmFC Barcelona har tilføjet Inter-angriberen Lautaro Martínez til deres transferliste som en Plan B, hvis det ikke lykkes klubben at hente førstevalget Julián Álvarez fra Atlético Madrid. Spanske medier som El Desmarque melder, at Barcelonas sportslige ledelse med Deco og cheftræner Hansi Flick i spidsen ser den 28-årige argentiner som et ideelt alternativ (El Desmarque / Google AI).
Man kan selvfølgelig diskutere det, men blandt de fem bedste forwards i verden vil jeg pege på:
Haaland, Kane, Mbappé og Álvarez.
Den sidste plads er mere åben og afhænger af smag; nogle vil måske foretrække Osimhen, Guirassy, Isak eller eventuelt Lautaro Martínez — som du åbenbart mener hører til i den kategori.