Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Har takket: 340 gange
Blevet takket: 523 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Vi er tæt på at sælge Torrents til Ajax med buy back.
Jeg er ikke fan af de handler, når vi snakker store talenter. Torrents er i den kategori.
Jeg vil meget hellere udleje spillere, så vi kan tage dem ind naturligt, hvis de eksploderer. Eller sælge dem selv uden at skulle dele gevinst med en anden klub. Det er også en model, jeg har indtryk af, Puta har tjent styrtende på denne sommer. Vi er lidt ovre i mavefornemmelse her.
Anyhow handler det også om at jeg hader at se, et stort talent smutte videre, men sådan er det desværre med så mange store talenter fra la Masia.

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... nente.html

Dumle
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 220 gange

Indlæg af Dumle »

Hristo skrev:
man aug 10, 2026 9:13 am
Vi er tæt på at sælge Torrents til Ajax med buy back.
Jeg er ikke fan af de handler, når vi snakker store talenter. Torrents er i den kategori.
Jeg vil meget hellere udleje spillere, så vi kan tage dem ind naturligt, hvis de eksploderer. Eller sælge dem selv uden at skulle dele gevinst med en anden klub. Det er også en model, jeg har indtryk af, Puta har tjent styrtende på denne sommer. Vi er lidt ovre i mavefornemmelse her.
Anyhow handler det også om at jeg hader at se, et stort talent smutte videre, men sådan er det desværre med så mange store talenter fra la Masia.

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... nente.html
Det er jo en måde at få ham ud af vores bøger på og kortsigtet få midler i kassen velvidende af at han koster lidt mere at få ham tilbage hvis han udvikler sig.

Det er jo også en model vi selv har brugt meget I vores videresalg af eksempelvis Todibo og Trincao

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2979 gange
Blevet takket: 1738 gange

Indlæg af Dytrax »

Simeone will NOT be able to meet with Julián Álvarez until at least Wednesday, as the coach has decided to take a few days off.

[Mundo Deportivo]

"Møde vedrørende din fremtid? Jeg skal lige et par dage til Søndervig, men så får jeg måske tid derefter...."

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Nedenfor lidt spredt fægtning med både Torres og Alvarez:

Barça are demanding €65m for Ferran Torres, while PSG are prepared to offer €55m including fixed fees and variables.

[Diario Sport]

Barça and PSG are close to reaching an agreement for Ferran Torres, with the deal expected to be worth around €50m.

[Foot Mercato]
Atlético Madrid have made it clear to Julián Álvarez that they will NOT sit down to discuss his future.

[Achraf Ben Ayad]
"Apologize and get to work." This is Atlético Madrid's message to Julián.

Atlético's position is clear: Julián Álvarez will not play for Barça, and Barça know that, no matter how much they continue to drag out the situation.

They will tell Julián to look at Griezmann's example: he made a mistake when he left the team for Barça, then returned, admitted his mistake and apologized... before going on a goalscoring spree. He turned the boos into applause and eventually left Atlético through the front door.

[Diario AS]

Jeg betragter Alvarez transfer som uopnåelig nu og forestiller mig at Deco må aktivere plan B. Hvad den så end er.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 374 gange
Blevet takket: 282 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Transfer-sagen med Julian Alvárez minder efterhånden meget om forløbet med Alexander Isak's skifte til Liverpool sidste år nu
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Har takket: 1984 gange
Blevet takket: 1297 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man aug 10, 2026 2:04 pm
Nedenfor lidt spredt fægtning med både Torres og Alvarez:

Barça are demanding €65m for Ferran Torres, while PSG are prepared to offer €55m including fixed fees and variables.

[Diario Sport]

Barça and PSG are close to reaching an agreement for Ferran Torres, with the deal expected to be worth around €50m.

[Foot Mercato]
Atlético Madrid have made it clear to Julián Álvarez that they will NOT sit down to discuss his future.

[Achraf Ben Ayad]
"Apologize and get to work." This is Atlético Madrid's message to Julián.

Atlético's position is clear: Julián Álvarez will not play for Barça, and Barça know that, no matter how much they continue to drag out the situation.

They will tell Julián to look at Griezmann's example: he made a mistake when he left the team for Barça, then returned, admitted his mistake and apologized... before going on a goalscoring spree. He turned the boos into applause and eventually left Atlético through the front door.

[Diario AS]

Jeg betragter Alvarez transfer som uopnåelig nu og forestiller mig at Deco må aktivere plan B. Hvad den så end er.
Og jeg betragter Atletico som et foretagende vi aldrig igen skal handle med

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Enig, Anti.
Vi har ikke ligefrem haft stor succes med handel i den retning.

Til gengæld er de douchebags, om end man godt kan argumentere godt for, at Álvarez selv har skrevet under på kontrakt med frikøbsklausul osv.

Var der ikke noget med at JHMark (bruger) var et emne i kraft af sin erfaring fra skolefodbold? :lol:

EasyBuddhist
Har takket: 1312 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis jeg skulle komme med et realistisk bud på to angribere, der vil kunne gøre et godt og fornuftigt stykke arbejde for Barca, vil det være Jackson og Fabio Silva.

Jackson: Verdensklasse linkup spiller, som kantangriberne kan trives ved at have centralt. Han scorer ikke mange mål selv, men han kan snildt nå omkring 20 mål på en sæson med 50-60% spilletid. Deudover vil han hæve outputtet for kanspillerne med 20-30%

Fabio Silva: Allround angriber, der angriber rummene rigtig godt og har en fornuftig tilstedeværelse i feltet. God placeringsevne og næse for mål. Én til én erstatning for Ferran med potentiale til mere

Ingen af dem er top angribere, men de er gode hver for sig og med et meget forkelligt skillset, der vil gøre dem anvendelige i forskellige situationer efter gamestate og modstander. Silva kan nok fåes til 25m euro, da han ikke er første valg i Dortmund og Jackson ligger i lejet omkring 70m euro. Det vil sige, men kan hente en rigtig god pakke for under 100m euro. Begge repræsenterer vidresalgs værdi, så man kan hente investeringen hjem igen, hvis man pludselig har mulighed for at hente et topnavn. Alternativt kan man sikkert også låne en eller begge spillere på fornuftige vilkår.

Det vil være mit bud på en backup plan, der faktisk har et potentiale til at være tæt på verdensklasse uden at være det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 411 gange

Indlæg af DeanCassady »

Silva har ca. det modsatte end næse for mål.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 233 gange
Blevet takket: 627 gange

Indlæg af Norbit »

Plan b: Fisnik Aslani hentes som reserve til Osihmen.

Deco lukker 4 handler denne uge: Rodri, Osihmen, Fisnik Aslani og Cancelo.

Vi får solgt Ferran Torres og vindues meldes lukket.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista

DeanCassady skrev:
man aug 10, 2026 3:06 pm
Silva har ca. det modsatte end næse for mål.
Altså selvmål… :crazy: :lolno: :grin:

Så hellere Own goal :razz:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Norbit skrev:
man aug 10, 2026 3:08 pm

Ja tak.
Hvis den forudsigelse viser sig at være korrekt, giver jeg en omgang på Flammem :lol:

Eller Bones, hvis du er jyde :razz:

Antimadridista

Dytrax skrev:
man aug 10, 2026 3:20 pm
Norbit skrev:
man aug 10, 2026 3:08 pm

Ja tak.
Hvis den forudsigelse viser sig at være korrekt, giver jeg en omgang på Flammem :lol:

Eller Bones, hvis du er jyde :razz:
Du forstår sku mandskabspleje :grin:

EasyBuddhist
Har takket: 1312 gange
Blevet takket: 1501 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.

Det er bedre at bruge pengene på spillere, der kan udfylde et hul og spille en specifik rolle, men som ikke koster boksen.

Så kan man vente på, den rigtige mulighed byder sig til. Jeg ville f.eks. vente at der kunne blive en af Isak eller Ekitike ledig inden for et par år. Endrick og Alvarez vil også være mere sandsynlig. Nogle kan også udvikle sig til at være top emner. Kroupi, Pedro, Sesko osv.

Det ville jeg gøre, for lige nu er markedet for CF's låst og nærmest umuligt at handle på. Det var sidste sommer, det rykkede og Barca missede toget. Vent på næste afgang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 110 gange

Indlæg af hackmann »

EasyBuddhist skrev:
man aug 10, 2026 3:58 pm
Hvis ikke Flick er fuldstændig overbevist om Osimhen, så skal man simpelthen ikke hente ham. Det er alt, alt for mange penge at bruge på en spiller, man ikke er sikker på.

Det er bedre at bruge pengene på spillere, der kan udfylde et hul og spille en specifik rolle, men som ikke koster boksen.

Så kan man vente på, den rigtige mulighed byder sig til. Jeg ville f.eks. vente at der kunne blive en af Isak eller Ekitike ledig inden for et par år. Endrick og Alvarez vil også være mere sandsynlig. Nogle kan også udvikle sig til at være top emner. Kroupi, Pedro, Sesko osv.

Det ville jeg gøre, for lige nu er markedet for CF's låst og nærmest umuligt at handle på. Det var sidste sommer, det rykkede og Barca missede toget. Vent på næste afgang.
Problemmet er vi nok ikke har luft i ffp regnskabet i ‘27. Så skal vi vente til ‘28

Rygterne siger vi ikke kan klare det nye tag på de 4 måneder der kan skabes og vi skal spille endnu en halv sæson på bjerget. Jeg tror ikke det er meldt ud officielt men vi reagerer derefter ved at brænde de hele af nu

Besvar