Der er jeg ikke enig.DrGink skrev: ↑søn aug 09, 2026 1:59 pmJeg synes endda man kan sige at vi i det tilfælde relativt til real er blevet endnu stærkere trupmæssigt. Afgangene vil have været små og tilføjelserne vigtige. Real synes mere at stå lidt på samme niveau, men med en ny træner som er lidt en lottokupon. Jeg fatter ikke Yan diomande. Han er så dyr og de har 2(!) spillere der har han styrker i gennembrudsspillet allerede - han presser nok bedre end de 2, men det er ikke hans offensive profil de mangler. Jeg vil næsten være mere skræmt hvis de meldte at de satsede på Güler. Ellers skal de fortsætte med at spille på omstillinger - det er bare ikke bernardos spidskompetence og så virker HAN lidt ligegyldig. Det virker derudover som om at metaen ikke går den vej for tiden.!Option skrev: ↑søn aug 09, 2026 1:17 pmAltså endnu en “overgangs sæson” hvor vi må nøjes med 2-3 hjemlige titler og et formentlig dybt run i CHL igen?Drake skrev: ↑søn aug 09, 2026 12:46 pmDet lader til at Alvares handlen er helt lukket nu.
Det gør bare at Rodri handlen er lidt spild desværre, da vi stadig ikke kommer til at vinde CL uden en topangriber.
Så hellere bare satse på vores unge og udvikle dem, da det alligevel bare bliver endnu flere overgangs sæsoner.
Hvis det vitterligt at målet for en overgangs sæson så er baren godt nok sat helt urimeligt højt.
Vi har indtil nu haft en super godt vindue og lander Rodri og Cancelo samt bare en 9’er i fornuftig klasse så står vi super stærkt, også i den næste sæson som i de sidste.
Hvis vi ikke får en angriber, og gerne to nu med afgang af Ferran. Så Skal Gordon og Adeymi lege vores to angribere, og så har vi ingen direkke backups til kanterne, som de enligt var købt ind til.
Og hvis man var træt og frustrerede over Ferrans mange afbrændere, så tør jeg slet ikke tænke på når Gordon og Adeymi skal lege vores angribere.
RM bliver modbydelige i denne sæson, og i sær mod og, hvor jeg tror vi ikke kommer til at vinde nogle af dem. Da Mourinho's klamme ødelæggende ultrakontra spillestil kommer til at være Flicks kryptonit, som bliver forstærket af endnu en lynhurtig spiller i Diomande, sammen med Mbappe of Vini. Jeg er desværre sikker på at Diomande kommer til at blive et hit for RM, da han arbejder defensivt og giver det lidt mere balance og ikke har stjerne storhedsvanvid som Mbappe of Vini og dermed bliver en teamplayer.
Nej Güler og Bernardo passer ikke rigtig til kontrastil, men så har de dem til når de ikke kan lukke modstanderne op når de parkere bussen, så her får det ikke helt samme problem som sidste sæson.
De havde selvfølge blevet bedre med Rodri som lige præcis er den spiller de mangler på midten, men så den anden tide, så lige med Mourinho's spillestil, så kommer til de til at stå med lavet og defensivt, at de nok ikke har brug for en styrmand/ dybtliggende playmaker, da de bare skal sende de tre lynhurtige musketere afsted, og en snu og meget målfarlig Bellingham bag ved dem.
Cucurella er et vanvittigt godt køb, da han er den 2 bedste VB i verden, og vil komme til at lukke helt ned for Yamal, og en perfekt spiller at have bag Vini, som ikke hjælper til defensivt.
Dumfries kommer til at være et godt køb i de store kampe, men vil have det svært i mod modstandere der parkere bussen, men her har de jo Trent er er skræddersyet til det. Og tilmed så vil de nu have Diomande foran den, som hjælper defensivt hvor Dumfries og Trent ikke har deres stærke side.
Konate kommer til at vore et moster i Mourinho's spillestil, hvor han kun skal koncentrere sig om at forsvare.