Så må jeg jo være retarderet og mene at det er spild at bruge så mange penge på en skadesplaget Rodri og I andre være Guds gave til menneskeheden. Amen.
Nu behøver det jo ikke at være enten eller, så hvorfor den så konfrontatoriske attitude?
30 år er jo ikke en skyhøj alder i fodbolden, så der kan fortsat være en lille håndfuld gode år i ham. Og prisen har selvfølgelig noget at sige, men i et marked som det her, så er alt mellem 50-70 næppe noget der skriger elendig handle kontra den kvalitet man får ind.
Vi har overflod af midtbanespillere, hvorfor smide så meget på ham, når vi mangler en angriber med mål i støvlerne og en forsvarsspiller der kan supplere Cubarsí. Midten er godt besat. Vil sgu hellere se Bernal folde sig ud end at smide alle skejserne på en spiller der sikkert ender med at være ligeså skadesplaget som evigt skadede Frenkie. Nej tak.
Vi har overflod af midtbanespillere, hvorfor smide så meget på ham, når vi mangler en angriber med mål i støvlerne og en forsvarsspiller der kan supplere Cubarsí. Midten er godt besat. Vil sgu hellere se Bernal folde sig ud end at smide alle skejserne på en spiller der sikkert ender med at være ligeså skadesplaget som evigt skadede Frenkie. Nej tak.
fordi vi mangler en rigtig DM.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
Spanien under De La Fuente og Barça under Flick er to vidt forskellige ting. Han falder igennem men I vil glædeligt bruge hele budgettet på ham, når vi mangler en CB. Men ja fyr løs. Gider ikke mere pis.
Beklager mit udbrud i går, i morges osv. Mine humørsvingninger er ret slemme for tiden.
Tænker ikke jeg kommer tilbage igen, ville bare lige beklage min opførsel. God sæson til alle.
Det er jeg ked af at høre. Jeg håber ikke, at du mener, at du forlader forum pga. de udbrud. Det ville være en skam, da du generelt bidrager positivt. Jeg ville i hvert fald være ærgerlig.
Beklager mit udbrud i går, i morges osv. Mine humørsvingninger er ret slemme for tiden.
Tænker ikke jeg kommer tilbage igen, ville bare lige beklage min opførsel. God sæson til alle.
Få lidt ro på sindet og kom tilbage igen. Du bidrager dejligt til forum, så det skal ikke få dig til at forlade siden :-)
Du er lige blevet gift også, hvis jeg ikke husker forkert, sådan efter et bryllup gør noget ved det mentale også. Det gjorde det for mig sidste år, da jeg blev gift. En form for efterreaktion pga alle de følelser der var involveret. Jeg ved selvfølgelig ikke om det har haft indflydelse på hvordan du har det, men det er blot en tanke.
Det skal du ikke tænke på, vi taber vidst alle makronerne herinde ind imellem
Håber du kommer tilbage med ny energi
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Fodbold kan være den bedste ventil for en masse ting. Og diskussioner med andre passionerede mennesker. Du bidrager i høj grad på forum, og jeg håber du bliver herinde i en svær tid, i stedet for at stoppe. Tror vi er stort set alle kan tåle, hvis der skulle ryge en finke af panden i ny og næ. Lige meget hvad håber jeg du får det bedre inden længe!
Jeg tror vi allesammen gerne vil have du er her. Vi ved godt det er hårdt for tiden. Og du skaber altså god energi på forum.
Jeg er helt enig og der er plads til at skeje lidt ud. I øvrigt siger det også det hele, at du beklager din opførsel. Jeg håber du bliver, når du har sundet dig og det hele falder til ro igen.