16 - Rodrigo Hernández Cascante

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 676 gange
Blevet takket: 915 gange

Re: Rodrigo Hernández Cascante

Indlæg af PuyolErGud »

FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 07, 2026 10:11 pm
Så må jeg jo være retarderet og mene at det er spild at bruge så mange penge på en skadesplaget Rodri og I andre være Guds gave til menneskeheden. Amen.
Nu behøver det jo ikke at være enten eller, så hvorfor den så konfrontatoriske attitude?

30 år er jo ikke en skyhøj alder i fodbolden, så der kan fortsat være en lille håndfuld gode år i ham. Og prisen har selvfølgelig noget at sige, men i et marked som det her, så er alt mellem 50-70 næppe noget der skriger elendig handle kontra den kvalitet man får ind.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 543 gange
Blevet takket: 1959 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi har overflod af midtbanespillere, hvorfor smide så meget på ham, når vi mangler en angriber med mål i støvlerne og en forsvarsspiller der kan supplere Cubarsí. Midten er godt besat. Vil sgu hellere se Bernal folde sig ud end at smide alle skejserne på en spiller der sikkert ender med at være ligeså skadesplaget som evigt skadede Frenkie. Nej tak.

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 523 gange
Blevet takket: 323 gange

Indlæg af Filten »

FCBarcelonaChr skrev:
fre aug 07, 2026 10:19 pm
Vi har overflod af midtbanespillere, hvorfor smide så meget på ham, når vi mangler en angriber med mål i støvlerne og en forsvarsspiller der kan supplere Cubarsí. Midten er godt besat. Vil sgu hellere se Bernal folde sig ud end at smide alle skejserne på en spiller der sikkert ender med at være ligeså skadesplaget som evigt skadede Frenkie. Nej tak.
fordi vi mangler en rigtig DM.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Håber han modbeviser men tænker han flopper big time og tager plads ved siden af Frenkie på skadeslisten.

Zeus
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 2 gange

Indlæg af Zeus »

Turnerings spiller til det netop overståede VM. Hvorfor skulle han ikke have niveauet til Barca?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Spanien under De La Fuente og Barça under Flick er to vidt forskellige ting. Han falder igennem men I vil glædeligt bruge hele budgettet på ham, når vi mangler en CB. Men ja fyr løs. Gider ikke mere pis.

God sæson til Mich.

Brugeravatar
Diabolito
Geografisk sted: København
Har takket: 20 gange
Blevet takket: 68 gange

Indlæg af Diabolito »

Han har også spillet en del sæsoner under Pep? Tænker han tilpasser sig relativt nemt (ligesom de andre Barca-spillere gør under de la Fuente).
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Beklager mit udbrud i går, i morges osv. Mine humørsvingninger er ret slemme for tiden.

Tænker ikke jeg kommer tilbage igen, ville bare lige beklage min opførsel. God sæson til alle.

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 380 gange
Blevet takket: 287 gange

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
lør aug 08, 2026 8:06 pm
Beklager mit udbrud i går, i morges osv. Mine humørsvingninger er ret slemme for tiden.

Tænker ikke jeg kommer tilbage igen, ville bare lige beklage min opførsel. God sæson til alle.
Jeg studsede godt over det. Håber alt er ok - det kan jo ske, hvis der er noget der nager.

Min DM er åben, hvis du har brug for det. Håber du kommer tilbage.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Ialocin
Har takket: 164 gange
Blevet takket: 191 gange

Indlæg af Ialocin »

FCBarcelonaChr skrev:

Det er jeg ked af at høre. Jeg håber ikke, at du mener, at du forlader forum pga. de udbrud. Det ville være en skam, da du generelt bidrager positivt. Jeg ville i hvert fald være ærgerlig.

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1201 gange
Blevet takket: 835 gange

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:

Få lidt ro på sindet og kom tilbage igen. Du bidrager dejligt til forum, så det skal ikke få dig til at forlade siden :-)
Du er lige blevet gift også, hvis jeg ikke husker forkert, sådan efter et bryllup gør noget ved det mentale også. Det gjorde det for mig sidste år, da jeg blev gift. En form for efterreaktion pga alle de følelser der var involveret. Jeg ved selvfølgelig ikke om det har haft indflydelse på hvordan du har det, men det er blot en tanke.

Håber vi ser dig tilbage igen.

EasyBuddhist
Har takket: 1316 gange
Blevet takket: 1506 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:

Det skal du ikke tænke på, vi taber vidst alle makronerne herinde ind imellem

Håber du kommer tilbage med ny energi
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Har takket: 341 gange
Blevet takket: 531 gange

Indlæg af Hristo »

FCBarcelonaChr skrev:

Fodbold kan være den bedste ventil for en masse ting. Og diskussioner med andre passionerede mennesker. Du bidrager i høj grad på forum, og jeg håber du bliver herinde i en svær tid, i stedet for at stoppe. Tror vi er stort set alle kan tåle, hvis der skulle ryge en finke af panden i ny og næ. Lige meget hvad håber jeg du får det bedre inden længe!

DrGink
Har takket: 1205 gange
Blevet takket: 253 gange

Indlæg af DrGink »

FCBarcelonaChr skrev:

Jeg tror vi allesammen gerne vil have du er her. Vi ved godt det er hårdt for tiden. Og du skaber altså god energi på forum.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2987 gange
Blevet takket: 1740 gange

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
søn aug 09, 2026 12:26 am
FCBarcelonaChr skrev:

Jeg tror vi allesammen gerne vil have du er her. Vi ved godt det er hårdt for tiden. Og du skaber altså god energi på forum.
Jeg er helt enig og der er plads til at skeje lidt ud. I øvrigt siger det også det hele, at du beklager din opførsel. Jeg håber du bliver, når du har sundet dig og det hele falder til ro igen.

Besvar